Comentarii (174)
adrian008
adrian008  •  30 Ianuarie 2014, 17:02
Postat de darkdark pe 30 Ianuarie 2014, 16:52

Bai amice clubul sportiv nu are nici o treaba cu fotbalul nici acum. S-a infiintat o echipa de fotbal la Bucuresti care s-a asociat cu Clubul Spotiv din Craiova pentru a putea folosi insemnele clubului si pentru a crea confuzie. Geoglau a spus ieiri cu gurita lui: "Nouă ne place să credem că suntem continuatoarea echipei din 1948 pentru că avem o asociere cu clubul-mamă, alături de palmare, culori şi siglă." De aici deduc logic ca orice echipa se asociaza cu Clubul sportiv din Craiova poate pretinde ca e Stiinta :)). Daca ipotetic vorbind, Badea se cearta cu Andrici si se rupe asocierea asta, o sa asteptati iar 20 de ani pentru o noua asociere?

de ce te chinui? sa ii explici ca CS-urile nu au dreptul sa faca sport profesionist prin LEGE? au voie sa legitimeze doar semiprofesionisti.si ca CS-urile nu mai au voie ,tot prin lege, sa aibe sectii de fotbal ,fotbalul la noi in tara fiind profesionist? pune-l sa citeasca legea nu te mai certa cu el.CS-ul actual este o asociere dintre Blue Lion capitals (infintata in 2013) ,cs (participare cu nume si sigla) si primarie(participare cu stadion si baza de antrenament gratuite) .poate sa intre la registrul comertului bucuresti si sa citeasca.deci retine bucuresti nu craiova

echilibrat
echilibrat  •  30 Ianuarie 2014, 16:59
Postat de darkdark pe 30 Ianuarie 2014, 16:52

Bai amice clubul sportiv nu are nici o treaba cu fotbalul nici acum. S-a infiintat o echipa de fotbal la Bucuresti care s-a asociat cu Clubul Spotiv din Craiova pentru a putea folosi insemnele clubului si pentru a crea confuzie. Geoglau a spus ieiri cu gurita lui: "Nouă ne place să credem că suntem continuatoarea echipei din 1948 pentru că avem o asociere cu clubul-mamă, alături de palmare, culori şi siglă." De aici deduc logic ca orice echipa se asociaza cu Clubul sportiv din Craiova poate pretinde ca e Stiinta :)). Daca ipotetic vorbind, Badea se cearta cu Andrici si se rupe asocierea asta, o sa asteptati iar 20 de ani pentru o noua asociere?

Echipa de fotbal s-a facut la Bucuresti asa cum si societatea lui Mititelu e din Severin acum - tot s-a mutat acolo nesilit de nimeni, nu ? Eu zic sa nu te mai ingrijesti tu de Andrici si Badea. Eu iti sugerez politicos sa sustii in continuare afacerea familiei Mititelu, afacere infiintata in 2002. Cei care vor o Stiinta libera au alternativa acum. Poate ca unii au mai multa incredere in fostele glorii ale Craiovei, decit in gruparea Mititelu - Joavina (zis Lubenita) - Iancu - Blondu - Calu - Gogoasa. Vom vedea cum vor evolua lucrurile - peste 1-2-3 ani. Eu va doresc multa bafta !

adrian008
adrian008  •  30 Ianuarie 2014, 16:55
Postat de echilibrat pe 30 Ianuarie 2014, 16:52

Asta e fals. Echipele de liga 2 trebuie sa prezinte garantii financiare minime pentru liga 2. Insasi echipa lui Mititelu a prezentat garantii finnaciare de sute de mii de Euro atunci cind a solicitat inscrierea in liga 2.

o sa iti caut articolul si o sa ti-l postez.a fost conferinta de presa a lui M.sandu.pana si datoriile catre stat au fost scoase din licenta.astea au fost scoase si la liga I.CE AFIRM EU NU ESTE FALS NICIODATA.eu nu umblu cu fofarlica.ca am o parere si ea nu este corecta asta se poate dar cand fac o afirmatie despre ce s-a intamplat asta este corecta

darkdark
darkdark  •  30 Ianuarie 2014, 16:52
Postat de echilibrat pe 30 Ianuarie 2014, 16:46

Duru a modificat regulamentul de licenta - corect. CS Universitatea Craiova nu a mai avut treaba cu fotbalul in ultimii 20 de ani - asta e adevarul. Acest club nu era membru afiliat la FRF vreme de 3 ani cum scria la regulament. Dar de aceeasi schimbare profita si FC U - pentru ca nu a fost membru afiliat intre 2011 si 2013 (deci nu era nici ei in situatia de a fi fost membri afiliati 3 ani consecutiv).

Bai amice clubul sportiv nu are nici o treaba cu fotbalul nici acum. S-a infiintat o echipa de fotbal la Bucuresti care s-a asociat cu Clubul Spotiv din Craiova pentru a putea folosi insemnele clubului si pentru a crea confuzie. Geoglau a spus ieiri cu gurita lui: "Nouă ne place să credem că suntem continuatoarea echipei din 1948 pentru că avem o asociere cu clubul-mamă, alături de palmare, culori şi siglă." De aici deduc logic ca orice echipa se asociaza cu Clubul sportiv din Craiova poate pretinde ca e Stiinta :)). Daca ipotetic vorbind, Badea se cearta cu Andrici si se rupe asocierea asta, o sa asteptati iar 20 de ani pentru o noua asociere?

echilibrat
echilibrat  •  30 Ianuarie 2014, 16:52

Asta e fals. Echipele de liga 2 trebuie sa prezinte garantii financiare minime pentru liga 2. Insasi echipa lui Mititelu a prezentat garantii finnaciare de sute de mii de Euro atunci cind a solicitat inscrierea in liga 2.

beby
beby  •  30 Ianuarie 2014, 16:47
Postat de steaua.libera pe 30 Ianuarie 2014, 16:44

Nu-l mai folosesc de la o vreme.. Tu ce faci, toate bune? Tot acolo?

da.. fb.dragualin,si vb

echilibrat
echilibrat  •  30 Ianuarie 2014, 16:46

Duru a modificat regulamentul de licenta - corect. CS Universitatea Craiova nu a mai avut treaba cu fotbalul in ultimii 20 de ani - asta e adevarul. Acest club nu era membru afiliat la FRF vreme de 3 ani cum scria la regulament. Dar de aceeasi schimbare profita si FC U - pentru ca nu a fost membru afiliat intre 2011 si 2013 (deci nu era nici ei in situatia de a fi fost membri afiliati 3 ani consecutiv).

adrian008
adrian008  •  30 Ianuarie 2014, 16:45
Postat de echilibrat pe 30 Ianuarie 2014, 16:27

Fals. Decizia judecatoreasca se refera la dezafilierea din 2011. In 2013 FC U a inceput alte procese cu FRF, fara a se duce la TAS - ar trebui inca o dezafiliere imediata. Regulamentul FRF, nu te duci la TAS=dezafilierea, a fost considerat perfect legal de ICCJ acum un an. Din punct de vedere regulamentar, FC U ar trebui sa fie acum ddezafiliata. De ce nu se aplica legea la FRF ?

in motivarea in care tribunalul desfinteaza dezafilierea Craiovei se specifica clar si fara drept de discutie urmatoarele aspecte.: nici un regulament de federatie nu este mai presus de legea tarii,regulamentele trebuie sa fie in concordanta cu legile tarii,si nici un regulament nu poate interzice dreptul de a te adresa justitiei.daca nu respecta cele de mai sus FRF risca desfintarea.de asta FRF nu dezafiliaza din nou Craiova.de altfel a spus si gica popescu ca prima preocupare va fi schimbarea regulamentului si punerea in concordanta cu legile tarii.sunt constienti si ei de gafa facuta

steaua.libera
steaua.libera  •  30 Ianuarie 2014, 16:44
Postat de beby pe 30 Ianuarie 2014, 16:32

aaa... gata imi amintesc`nu mai ai messu ??

Nu-l mai folosesc de la o vreme.. Tu ce faci, toate bune? Tot acolo?

kriss666
kriss666  •  30 Ianuarie 2014, 16:42

Sper ca nu ai facut dreptul ca esti pro st de beuni. Chindia trebuia sa faca CERERE juristul pe nisului. Cat de pro st poti sa fi. Adica FRF trebuia sa incite CHindia, daca ei refuzau, trebuia sa invite DInamo 2, daca si astia refuzau, trebuia sa invite pe urmatoarea, pana se terminau cele retrogradate, dupa care se trecea la celelalte zeci de echipe din ligile inferioare (care aveau prioritate fata de o echipa noua infiintata). Bah cat de pro st poti sa fi. Trebuia sa invite toate echipele fara ca acestea sa faca o cerere. Eu oi fi n-oi fi platit de PSD, dar tu esti un MARE PRO ST!!!

  • 1
  • •••
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • •••
  • 18
Comentează