Comentarii (126)
ticbis
ticbis  •  28 Noiembrie 2021, 17:55
Postat de talpaiadului pe 28 Noiembrie 2021, 17:33

Cantitatea de noi stelisti aparuti in anii 90 este neglijabila, Steaua si intreg fotbalul romanesc intrand intr-un con de umbra in periada tulbure prin care a trecut societatea romaneasca in acei ani. Ai dreptate in parea a doua a comentariului si asta e marea tragedie a Stelei, care a incaput pe mana lui Becali. Daca ar fi fost preluata de catre un alt investitor care, chiar daca ar fi investit mai putini bani, ar fi valorificat brandul si nu i-ar fi omorat spiritul, alta ar fi fost soarta Stelei. Becali, pe de alta parte, putea prelua orice echipa anonima sau infiinta una noua si ar fi obtinut aceleasi performante, ar fi avut propriii suporteri si nu ar fi facut rau la nimeni.

Cred ca esti in eroare. Cantitatea de stelisti aparuta dupa 1990 este cel putin egala numeric la ora asta cu fanii traditionali ai Stelei, cei mai in varsta. Vorbim totusi de milioane de fani de 35-45 de ani ce s-au "nascut" cu performantele europene ale Stelei intre anii 2002-2017, care s-au adaugat "seniorilor" de 55-75 de ani ce au trait si perioada anilor 1970-1998. De aici rezulta milioanele! Altfel, te asigur ca cine se naste astazi de acum incolo, n-are niciun motiv sa devina maine fan CSA... ar fi la fel de probabil sa devina fan Metaloglobus... ca e acelasi lucru! Marca lui Talpan nu atrage automat fani si suporteri; ca dovada ca la toate sporturile de echipa ale clubului armatei (odinioara de faima si top international), cu toata marca ei, CSA-ul nu aduna 10 suporteri la meciurile pe care le disputa in campionate obscure intr-un anonimat total! Suporterii si fanii se castiga si se fidelizeaza cu performante, nu se cumpara cu o marca sau cu un nume, indiferent care ar fi acestea!

talpaiadului
talpaiadului  •  28 Noiembrie 2021, 17:49
Postat de celestyus pe 28 Noiembrie 2021, 17:27

Acum serios, cred ca suntem amandoi stelisti de mult timp si nu doar pt echipa de fotbal, tu ai vazut cum au administrat aia dupa 90 toate sectiile ? La aia e o criza profunda de 30 de ani. Singurul lucru bun ce se putea realiza acolo cu CSA-ul era sa-l sperie pe Becali sa-i stea inima, ca-n rest... doar o gaura-n buget.

N-ai cum sa-l sperii pe Becali, pe el nu l-au interesat niciodata valorile steliste, dimpotriva, l-au deranjat. Impresia mea este ca unele persoane cu putere de decizie din cadrul armatei chiar au crezut in ideea ca marca si palmaresul Stelei pot atrage cu de la sine putere un numar mare de sustinatori langa CSA. Au crezut ca doar copia trofeului CCE, stadionul Ghencea si invitarea legendelor steliste la un cocktail ar fi fost de ajuns pentru ca suporterii sa se buluceasca, claie peste gramada si sa se bata intre ei care sa ajunga mai repede langa noua echipa. Ei nu au inteles materialul din care sunt facuti stelistii, care au iubit Steaua Bucuresti pentru jocul incantator si performantele incontestabile, atat interne cat mai ales internationale pe care le-a obtinut acea echipa. CSA este un chici, care a pacalit cativa stelisti la inceput, dar care in conditiile actuale nu prea mai pacaleste pe nimeni.

csa.regal.comedy
csa.regal.comedy  •  28 Noiembrie 2021, 17:45
Postat de celestyus pe 28 Noiembrie 2021, 17:41

In anii 90 castigam campionatul an de an si eram singuri in Liga Campionilor. Intre 2000 -2010 nu s-au luat multe titluri dar eram prezenti constant in cupele europene cu perfomante mult peste colegele din Romania. Iar in 2012 parca eliminau Ajax... cam pe aici s-a terminat totul. Am enumerat aceste performante pt ca in mare parte ele genereaza suporteri si nu ma refer la cei ce trec dintr-o barca in alta in functie de rezultate ci la cei ce deschid ochii in fotbal in acele momente.

Cam pe la Ajax s-a trezit Talpan? Miza? Baniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

csa.regal.comedy
csa.regal.comedy  •  28 Noiembrie 2021, 17:42
Postat de celestyus pe 28 Noiembrie 2021, 17:35

O sa plec de la ideea ca si tu esti stelist, nu este vorba despre sustinerea echipei, este vorba de identificarea cu echipa. Am sustinut si eu ani buni echipa dupa 2003. Ruptura s-a produs cand am realizat ca nu mai exista o identitate a echipei... devenise identitatea lui Gigi prelungita pana pe gazon. Eu nu pot sa sustin identitatea lui Gigi chiar de s-ar chema Steaua Bucuresti.

Aia care l-au urmarit, scuipat si numit pe Koeman *** se identifica cu Barcelona? Ca in fond Koeman le-a adus prima liga a campionilor. Eu am zeci de ani de Steaua, ma enervez, ii iert, daca cedeaza echipa ( o vinde, nu la misto ) la liga a patra tot cu ea tin

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

celestyus
celestyus  •  28 Noiembrie 2021, 17:41
Postat de talpaiadului pe 28 Noiembrie 2021, 17:33

Cantitatea de noi stelisti aparuti in anii 90 este neglijabila, Steaua si intreg fotbalul romanesc intrand intr-un con de umbra in periada tulbure prin care a trecut societatea romaneasca in acei ani. Ai dreptate in parea a doua a comentariului si asta e marea tragedie a Stelei, care a incaput pe mana lui Becali. Daca ar fi fost preluata de catre un alt investitor care, chiar daca ar fi investit mai putini bani, ar fi valorificat brandul si nu i-ar fi omorat spiritul, alta ar fi fost soarta Stelei. Becali, pe de alta parte, putea prelua orice echipa anonima sau infiinta una noua si ar fi obtinut aceleasi performante, ar fi avut propriii suporteri si nu ar fi facut rau la nimeni.

In anii 90 castigam campionatul an de an si eram singuri in Liga Campionilor. Intre 2000 -2010 nu s-au luat multe titluri dar eram prezenti constant in cupele europene cu perfomante mult peste colegele din Romania. Iar in 2012 parca eliminau Ajax... cam pe aici s-a terminat totul. Am enumerat aceste performante pt ca in mare parte ele genereaza suporteri si nu ma refer la cei ce trec dintr-o barca in alta in functie de rezultate ci la cei ce deschid ochii in fotbal in acele momente.

csa.regal.comedy
csa.regal.comedy  •  28 Noiembrie 2021, 17:35

A spus-o comandantul CSA ''daca noi nu suntem in stare sa promovam brandul Steaua macar sa o faca FCSB''

celestyus
celestyus  •  28 Noiembrie 2021, 17:35
Postat de csa.regal.comedy pe 28 Noiembrie 2021, 17:26

:))))))))))) pe mine ma blocheaza pe GSP. Pe acesta nu? Suporterii lui PSG sustin echipa sau atrocitatile legate de CM 2022? Dar aia ai lui Newcastle? Vor urmariri prin ambasade? Echipa este una, doctrina este alta. La Dinamo se vrea doctrina PSD, la CSA doctrina PNL (desi suporterii sunt AUR,nu vin la meciuri, au mesaj antivaccin )

O sa plec de la ideea ca si tu esti stelist, nu este vorba despre sustinerea echipei, este vorba de identificarea cu echipa. Am sustinut si eu ani buni echipa dupa 2003. Ruptura s-a produs cand am realizat ca nu mai exista o identitate a echipei... devenise identitatea lui Gigi prelungita pana pe gazon. Eu nu pot sa sustin identitatea lui Gigi chiar de s-ar chema Steaua Bucuresti.

talpaiadului
talpaiadului  •  28 Noiembrie 2021, 17:33
Postat de celestyus pe 28 Noiembrie 2021, 17:16

Stelisti nu se mai nasc de cand a aparut Fcsb si asta nu s-a intamplat acum 30 de ani. Insa ce mi se pare infiorator e ca daca o mai duce mult Fcsb-ul in forma actuala, o sa apara o generatie de Fcsbisti. Combinatia de pusti teribilisti si impresionabili mai ales de bani si un idol ca Becali.... viitorul e de... AUR.

Cantitatea de noi stelisti aparuti in anii 90 este neglijabila, Steaua si intreg fotbalul romanesc intrand intr-un con de umbra in periada tulbure prin care a trecut societatea romaneasca in acei ani. Ai dreptate in parea a doua a comentariului si asta e marea tragedie a Stelei, care a incaput pe mana lui Becali. Daca ar fi fost preluata de catre un alt investitor care, chiar daca ar fi investit mai putini bani, ar fi valorificat brandul si nu i-ar fi omorat spiritul, alta ar fi fost soarta Stelei. Becali, pe de alta parte, putea prelua orice echipa anonima sau infiinta una noua si ar fi obtinut aceleasi performante, ar fi avut propriii suporteri si nu ar fi facut rau la nimeni.

celestyus
celestyus  •  28 Noiembrie 2021, 17:27
Postat de talpaiadului pe 28 Noiembrie 2021, 15:36

N-am vazut meciul, mai bine ca nu l-am vazut si am evitat sa ma enervez din nou. Nasoala treaba la CSA, e o criza profunda acolo, nimic nu merge. Armata a incercat sa valorifice marca, palmaresul Stelei si noul stadion din Ghencea prin infiintarea CSA-ului, dar reuseste doar sa arunce bani in vant de patru ani. Nu exista inteligenta, seriozitate, profesionalism sau dorinta de a face performanta la nivelul conducerii, asta a fost clar inca de la infiintare. Decat asa, mai bine sa puna batista pe tambal si sa nu mai faca numele Stelei de rusine.

Acum serios, cred ca suntem amandoi stelisti de mult timp si nu doar pt echipa de fotbal, tu ai vazut cum au administrat aia dupa 90 toate sectiile ? La aia e o criza profunda de 30 de ani. Singurul lucru bun ce se putea realiza acolo cu CSA-ul era sa-l sperie pe Becali sa-i stea inima, ca-n rest... doar o gaura-n buget.

csa.regal.comedy
csa.regal.comedy  •  28 Noiembrie 2021, 17:26
Postat de celestyus pe 28 Noiembrie 2021, 17:16

Stelisti nu se mai nasc de cand a aparut Fcsb si asta nu s-a intamplat acum 30 de ani. Insa ce mi se pare infiorator e ca daca o mai duce mult Fcsb-ul in forma actuala, o sa apara o generatie de Fcsbisti. Combinatia de pusti teribilisti si impresionabili mai ales de bani si un idol ca Becali.... viitorul e de... AUR.

:))))))))))) pe mine ma blocheaza pe GSP. Pe acesta nu? Suporterii lui PSG sustin echipa sau atrocitatile legate de CM 2022? Dar aia ai lui Newcastle? Vor urmariri prin ambasade? Echipa este una, doctrina este alta. La Dinamo se vrea doctrina PSD, la CSA doctrina PNL (desi suporterii sunt AUR,nu vin la meciuri, au mesaj antivaccin )

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 13
Comentează