Comentarii (163)
mogpharau
mogpharau  •  23 Martie 2022, 12:52
Postat de ekneb pe 23 Martie 2022, 09:57

Cate dezbateri fara rost! In Romania daca legea zice ca nu ai voie sa te droghezi, nu ai voie sa te droghezi.... PUNCT. Poti face petitii la papa de la roma, rezultatul este ca nu ai voie sa te droghezi. Daca armata nu are voie in liga1... nu va juca in liga1, dar va chetui niste bani pe la TAS, bani publici... EVIDENT.

EVIDENT? CE? lege in romania? vise placute. daca legea zice ca plagiarismul e ilegal, atunci politicienii nostri schimba legea sa fie legal. -ca oricum nu au existat consecinte pt cei care au fost vizati. cuvintele LPF si legi nu au ce cauta in aceeasi fraza. sunt de acord ca CSA nu are dreptul de a promova. dar nu sunt de acord cum primariile 'investesc' bani in echipe. Asta nu e normal!

tictictic
tictictic  •  23 Martie 2022, 10:00
Postat de danielo pe 23 Martie 2022, 08:24

In Bundesliga toate cluburile sunt controlate de statul German tocmai pentru a nu cadea in mana unor personaje dubioase cum se intampla la noi!

P.S.: Teoretic, clubul Armatei are drept sa delege ca reprezentant al sau in Adunarea Generala a FRF pe oricare angajat al ministerului ce-l patroneaza: oricare colonel, oricare general, chiar si pe ministrul MApN. Acum, imagineaza-ti cum i s-ar adresa acestuia intr-o sedinta seful FRF, sau la comisiile de disciplina (cat o fi el de Burleanu): "Sa traiti, domnule general!"; sau "Am inteles, domnule ministru!"... si care ar fi consecintele pentru activitatea FRF si fotbalul romanesc, nemaivorbind de intergitatea sportiva competitiei din campionatul de fotbal romanesc...:) Si cam pe unde s-ar afla independenta guvernamentala a FRF intr-un astfel de caz! In fine, te asigur ca aia de la UEFA n-au fost deloc prosti cand au emis aceasta recomandare... altfel, sper sa ne fereasca doamne-doamne de fotbalul organizat de o federatie cu generalii si ministrii din guvern la masa ei...!!! E limpede ca nu s-ar mai putea vorbi de o federatie non-guvernamentala si mai mult ca sigur UEFA ar reactiona cu sanctiuni.

ekneb
ekneb  •  23 Martie 2022, 09:57

Cate dezbateri fara rost! In Romania daca legea zice ca nu ai voie sa te droghezi, nu ai voie sa te droghezi.... PUNCT. Poti face petitii la papa de la roma, rezultatul este ca nu ai voie sa te droghezi. Daca armata nu are voie in liga1... nu va juca in liga1, dar va chetui niste bani pe la TAS, bani publici... EVIDENT.

van_dammage
van_dammage  •  23 Martie 2022, 09:54
Postat de luciann pe 22 Martie 2022, 20:26

...au fost de acord cand au cedat sectia lui Paunescu, nu (si) la Becali!:)))) JJ n-are nicio semnatura de la "armata" cand a preluat clubul...

Cunoști bine succesiunea încheierii actelor la vremea respectivă ? Știi ce s-a întâmplat în 1998 ?

tictictic
tictictic  •  23 Martie 2022, 09:24
Postat de danielo pe 23 Martie 2022, 08:24

In Bundesliga toate cluburile sunt controlate de statul German tocmai pentru a nu cadea in mana unor personaje dubioase cum se intampla la noi!

Vad c-ai citit ce-am scris eu, insa de inteles n-ai inteles nimic! Tipic...:))) Bai omule, in toate tarile exista organisme ale statului ce controleaza atat firmele private cat si cele de stat din punctul de vedere juridic (prin organele de control legislativ) cat si financiar (prin organele de control fiscal). Scopul este strict pentru controlul LEGALITATII juridice, comerciale si fiscale, conform legilor fiecarei tari in parte. Insa activitatea, organizarea, functionarea si strategia de business si de performanta sunt apanajele exclusive ale conducerilor firmelor respective, fara nicio ingerinta din partea statului cata, vreme acestea respecta legile in vigoare. Eu n-am auzit inca de vreun club din Bundesliga germana sa aiba in consiliul de administratie un reprezentant al statului german; nici ca din conducerea Federatiei Germane de Fotbal ar face parte vreun oficial al cancelariei germane. Despre asta vorbim; la asta se refera recomandarea UEFA din care am citat paragraful de mai jos. Pentru ca, la ora asta CSA Talpan are reprezentant al guvernului roman nu numai in conducerea clubului, dar si implicit in Adunarea Generala a FRF; ceea ce contravine flagrant recomandarilor FIFA si UEFA. Priceput acum???

danielo
danielo  •  23 Martie 2022, 08:24
Postat de tictictic pe 23 Martie 2022, 07:01

"Va recomandam organizarea cluburilor sportive doar sub forma de organizatii non-profit sau societati cu raspundere limitata, fara a avea statutul de „public law entities” („persoane juridice de drept public”). În opinia noastra, astfel de cluburi sportive, având statutul de persoane juridice de drept public, sunt sub autoritatea statului român, ceea ce presupune faptul ca statul român poate interveni în mod nejustificat în activitatea cluburilor sportive, activitate, care, dimpotriva, trebuie sa fie sub controlul exclusiv al FRF. (...) interventia guvernului în activitatile cluburilor sportive presupune o influenta indirecta asupra FRF, care trebuie evitata pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipuleaza în mod corect ca FRF este „a non-governmental entity” („persoana juridica neguvernamentala”) si respectarea obligatiei care le revine membrilor afiliati la FIFA si la UEFA, de a-si administra activitatea independent (...)" a transmis FIFA si UEFA catre Federatia Romana de Fotbal intr-un document de 27 de pagini transmis de la Zurich in data de 12 noiembrie 2010 si semnat de Marco Villiger, director al Departamentului Juridic, si de Fanienne Moser-Frei, sef probleme juridice la nivel de corporatii. E clar acum pentru toata lumea de ce CSA Talpan NU are drept de a promova in Liga I-a in actuala forma de organizare juridica???

In Bundesliga toate cluburile sunt controlate de statul German tocmai pentru a nu cadea in mana unor personaje dubioase cum se intampla la noi!

tictictic
tictictic  •  23 Martie 2022, 07:01

"Va recomandam organizarea cluburilor sportive doar sub forma de organizatii non-profit sau societati cu raspundere limitata, fara a avea statutul de „public law entities” („persoane juridice de drept public”). În opinia noastra, astfel de cluburi sportive, având statutul de persoane juridice de drept public, sunt sub autoritatea statului român, ceea ce presupune faptul ca statul român poate interveni în mod nejustificat în activitatea cluburilor sportive, activitate, care, dimpotriva, trebuie sa fie sub controlul exclusiv al FRF. (...) interventia guvernului în activitatile cluburilor sportive presupune o influenta indirecta asupra FRF, care trebuie evitata pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipuleaza în mod corect ca FRF este „a non-governmental entity” („persoana juridica neguvernamentala”) si respectarea obligatiei care le revine membrilor afiliati la FIFA si la UEFA, de a-si administra activitatea independent (...)" a transmis FIFA si UEFA catre Federatia Romana de Fotbal intr-un document de 27 de pagini transmis de la Zurich in data de 12 noiembrie 2010 si semnat de Marco Villiger, director al Departamentului Juridic, si de Fanienne Moser-Frei, sef probleme juridice la nivel de corporatii. E clar acum pentru toata lumea de ce CSA Talpan NU are drept de a promova in Liga I-a in actuala forma de organizare juridica???

tictictic
tictictic  •  23 Martie 2022, 06:58

Citind comentariile, am ajuns la concluzia ca multi useri isi dau cu parerea pe tema asta fara sa aibe habar de subiect, fie din prostie, fie din lipsa de minima informare, fie intentionat din rea-credinta. Unii confunda modul de finantare al unui club cu statutul sau de organizare juridica; altii dau exemple aiurea de cluburi care in mintea lor ar fi "de stat" (PSG, MU, Partizan Belgrad, Steaua Rosie Belgrad, Astana, TSKA, Rubin Kazan, Zenit Skt Petersburg, etc), desi TOATE acestea sunt organizate juridic in societati comerciale de drept privat. Altii vorbesc de regulamentele FIFA si UEFA, fara a avea habar de natura si scopul lor. FIFA si UEFA, prin statutele si regulamentele lor, reglementeaza o serie de aspecte ce tin de afilierea federatiilor nationale si a cluburilor, drepturile de participare in competitiile internationale, restrictiile privind participarea cluburilor in faliment si insolventa, criteriile de licentiere, sanctiuni disciplinare sportive sau de fair-play financiar, etc. Toate acestea sunt obligatorii si au caracter de legi. Pentru restul aspectelor punctuale ce nu sunt incluse in aceste regulamente, FIFA si UEFA emit RECOMANDARI care, desi ar parea fi optionale, nu sunt - iar federatiile nationale trebuie sa tina cont de ele pentru a nu risca sanctiuni si chiar dezafilieri. Mai jos, citez o astfel de recomandare adresata FRF de catre FIFA/UEFA pe tema in discutie.

tataika
tataika  •  23 Martie 2022, 05:59

Acum e clar? Adunarea pe platou!

masinameaeata
masinameaeata  •  23 Martie 2022, 00:55
Postat de catalynn pe 22 Martie 2022, 19:45

Asta fiind totusi jurist, chiar daca finul altui Argaseala si fost angajat al FC fcsb, nu a vrut sa se compromita in halul celor care nu au dat pe la Facultatea de Drept. Asa ca nu a mai venit cu maneaua cu banii publici ci cu "forma de organizare", doar ca in lege, asa cum au formulat-o legiuitorul, cerinta este ca un club sa fie profesionist, lasand deschisa lista cu "forma de organizare". Stim ca tremura soriciul ca gelatina pe toti fcsbistii ca Steaua poate promova, de asta sunt si in fibrilatii, mai ales ca al naibii Oprita le-a spus ca subordonatii lu' Dancu "se zbat si cauta solutii". Io v-am spus inca din Iunie ca Steaua nu isi va schimba si nici nu are nevoie sa isi schimbe "forma de organizare" pt a promova (sa nu ziceti ca nu ati stiut! :-))) ), din pacate insa problemele sunt la "meritul sportiv" nu va fi usor nici sa ramanem pe 4 (ati vazut si voi ce arbiraje are Chiajna, iar ieri a fost nimic, sa fi vazut meciul cu Timisoara!) si sigur nu va fi usor nici barajul: odata ca jucam cu o echipa de L1 si apoi daca nu ne vrea FRF in L1 va imaginati cred ce arbitraje vom avea. Forza Steaua!!!

Felicitari! Ai dreptate! Steaua nu are cum sa nu aiba dreptate, daca ajunge la TAS. Aici la noi, lpf-ul si frf-ul sunt la butonii argasitului, ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 17
Comentează