Comentarii (66)
radufl
radufl  •  21 Ianuarie 2021, 23:21
Postat de tictris pe 21 Ianuarie 2021, 23:17

Palmaresul sportiv al unei echipe nu poate fi divizat intre doua, trei, sau mai multe echipe cu acelasi nume, nascute care pe unde s-a nimerit si dupa cum s-au "autorizat" prin tenebrele justitiei romanesti; palmaresul este unic si defineste evolutia sportiva a unei echipe de la infiintare si pana la disparitie. Prin urmare, cine accepta ca o clona de genul CSU Craiova are palmaresul istoric al Stiintei, e ***. Cata vreme UEFA a catalogat aceasta echipa ca "nou infiintata, fara 3 ani de vechime", deci fara drept de participare in competitiile europene, de ce palmares *** pe voi, ba??? Glasgow Rangers a dat faliment, a fost retrogradata in liga a IV-a scotiana, la amatori; a fost preluata pe alta societate... a revenit dupa niste ani in prima liga profesionista din Scotia......... ARE PALMARESUL INTACT SI COMPLET, iar UEFA il confirma; pe astia UEFA nu i-ar fi exclus din cupele europene pe motiv ca n-au inca 3 ani vechime... dimpotriva, UEFA le recunoaste cei peste 100 de ani de vechime, inclusiv palmaresul aferent!!! De ce? Simplu, pentru ca E ACEEASI ECHIPA, de peste 100 de ani... Evident, NU e cazul clonei CSU Craiova, infiintata pe genunchi prin 2016 la Bucuresti, la ordin de partid PSD si pe banii craiovenilor sub stapanirea Olgutei Vasilescu. Bre, prostilor, daca vreo instanta romaneasca (inepta) va decide ca palmaresul se imparte intre fosta U Craiova si actualele CSU si FCU, va recunoaste de fapt existenta clonelor!

Bați câmpii, amice, aici nu e vorba de echipe ci de societățile care le administrează. U Craiova e numai una, iar acum e administrată de CSU. Asta e tot. Mititelu a administrat-o între 2005-2011 și a căsăpit-o.

dobrin
dobrin  •  21 Ianuarie 2021, 22:20
Postat de radufl pe 21 Ianuarie 2021, 22:16

Tristețe mare la penitenciar dar și la GSP... În schimb, chiar dacă acum suntem într-o perioadă mai puțin fastă din punct de vedere sportiv, clubul nostru este solid și are toate condițiile să ne ofere performanță. Dacă nici asta nu este de ajuns - și unii consideră că e mai bine să fii asociat cu infractori și distrugători de echipe - atunci înseamnă că trăim într-o lume absurdă.

Pai si Rotaru' ce e, nu tot ***?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

radufl
radufl  •  21 Ianuarie 2021, 22:19
Postat de standart pe 21 Ianuarie 2021, 22:15

E logică decizia. CSU s-a înființat de câțiva ani, nu are cum să aibe palmaresul. La fel și FCU. Vechea Universitatea a sucombat prin dezafiliere și își păstrează palmaresul. Nu poți lua diplomele și decorațiile mortului și să le transferi unui nou-născut . Fără continuitate nu ai plamares.

Lucrurile sunt simple în ce privește palmaresul: perioada 1948-1991 și 2013-prezent este la CS Universitatea Craiova, iar perioada 1991-2011 este la FC Universitatea Craiova, echipă desființată (dezafiliere + faliment). Iar perioada neagră 2011-2013 este în palmaresul lui Mititelu exclusiv.

standart
standart  •  21 Ianuarie 2021, 22:15

E logică decizia. CSU s-a înființat de câțiva ani, nu are cum să aibe palmaresul. La fel și FCU. Vechea Universitatea a sucombat prin dezafiliere și își păstrează palmaresul. Nu poți lua diplomele și decorațiile mortului și să le transferi unui nou-născut . Fără continuitate nu ai plamares.

lionforever
lionforever  •  22 Ianuarie 2021, 12:50

Dacă puneți în balanță ce declara Pavel badea cu nulitățile ajica jr și donaut sunteți zero barat

915542705250791
Aurel Stana  •  22 Ianuarie 2021, 11:06
Postat de radufl pe 22 Ianuarie 2021, 08:46

Ia loc că n-ai înțeles nimic :) CS U Craiova (condus de Pavel Badea) este asociat (deci aceeași entitate) cu o societate (condusă de MIhai Rotaru și alți acționari) ce gestionează pe baza unui contract de asociere echipa de fotbal. Sub egida și recunoașterea instituției de învățământ ce deține denumirea, Universitatea din Craiova, și în parteneriat cu autoritatea publică locală (primăria municipiului Craiova). Despre ce clonă vorbești?

ai dreptate nu putem vorbi de clona in cazul CSU pt ca este un subiect de studiu despre cum se pot face magarii si hotii , santeti mai mult decat o clona un amalgam de incalcari ale legilor cu sprijinul FRF al Olgutei procurorilor etc in alta tara plateati despagubiri de zeci de milioane daca incercati sa va dati drept alta echipa , in Oltenia prostia e infinita

radufl
radufl  •  22 Ianuarie 2021, 08:46
Postat de thefixer pe 22 Ianuarie 2021, 08:25

Ambele SRL-URI sant clone ! Și cea a lui Mititelu și cea a lui Rotaru! Curios ca mai exista încă o entitate condusă de Pavel Badea! Straniu unde este palmaresul!

Ia loc că n-ai înțeles nimic :) CS U Craiova (condus de Pavel Badea) este asociat (deci aceeași entitate) cu o societate (condusă de MIhai Rotaru și alți acționari) ce gestionează pe baza unui contract de asociere echipa de fotbal. Sub egida și recunoașterea instituției de învățământ ce deține denumirea, Universitatea din Craiova, și în parteneriat cu autoritatea publică locală (primăria municipiului Craiova). Despre ce clonă vorbești?

radufl
radufl  •  22 Ianuarie 2021, 08:41
Postat de tictris pe 22 Ianuarie 2021, 00:49

Ai dreptate, insa ce scrie acolo NU e pentru CSU Craiova, asta a ta de acum! E pentru alta echipa! Panimaiu???

Mă amuză cât efort depui ca să demonstrezi ceva ce realitatea contrazice în mod evident: despre continuitate nu mai poate fi vorba de vreme ce prietenul tău, deținutul Mititelu, a distrus (retrogradat + dezafiliat + falimentat) echipa U Craiova în 2011. Continuitate (ex.: Glasgow Rangers, Napoli etc.) ar fi fost dacă Mititelu avea la societatea lui în faliment ceva active gen stadion, utilități, imobile etc. și o altă societate le prelua prin cumpărare și apoi înregistra din nou clubul la FRF. Asta nu s-a întâmplat, în schimb CS U Craiova, deținătorul mărcii, s-a afiliat din nou din punct de vedere competițional la FRF, fiind invitată (asta e altă discuție)în Liga 2. Iar despre palmares, acesta nu este acordat de cineva cuiva, ci este pur și simplu preluat de deținătorul mărcii, așa cum s-a întâmplat în cazurile sus-menționate. Deținutul Mititelu nu a făcut altceva decât să încerce să recupereze marca (pe care oricum nu a avut-o niciodată legal), însă nu a reușit. Și trista sa poveste s-a cam încheiat. Definitiv!

ctbilu
ctbilu  •  22 Ianuarie 2021, 00:32
Postat de tictris pe 22 Ianuarie 2021, 00:22

Esti prost informat! Cauta pe site-ul UEFA si-o sa gasesti ca FCSB, former Steaua Bucharest, castigatoare a CCE in 1986, are in palmaresul intern 26 de titluri de campioana nationala, en-spe alte cupe ale Romaniei, etc, etc!!! Panimaiu???

Atunci cauta pe UEFA dupa Universitatea Craiova, meciuri in cupele europene sa vezi ce denumire si ce stema are in dreptul ei acolo ! Nu cumva stema clubului nostru si denumirea asemenea. Vezi acolo vreun FCU 1848 ?

ctbilu
ctbilu  •  22 Ianuarie 2021, 00:23
Postat de tictris pe 22 Ianuarie 2021, 00:16

Si la palmaresul actualei CSU Craiolguta ce scrie la UEFA? Vreun campionat... ceva??? Bre, bati campii! Te inteleg; e in momentul asta singura ta echipa din oras in prima liga si e evident ca tii cu ea, indiferent ca e sau nu Stiinta (chiar daca are acelasi nume si aceeasi stema).... insa NU e Stiinta aia pe care o stiu eu! Si UEFA exact asta arata in analele istoriei fotbalului european! Daca nu ma crezi, intra pe site-ul UEFA si-o bsa te lamuresti! Pe scurt: ciu-ciu palmaresul Stiintei!!!

Bai, putin ne pasa ce parere au dusmanii ( culea ...travestiti in obiectivi !) despre cine este adevarata U Craiova. Parerea voastra nu are valoare. Acolo este munca Craiovei si craiovenii au decis... Voi ii mai tineti in viata pe ai lui Mititelu cu enormitatile voastre, cu invidia voastra. Pe voi se bazeaza Mititelu ...pe fcsb-isti, pe dinamovisti si pe alti hateri de ocazie....V-a transformat in fanii echipei lui... :)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează