Comentarii (145)
orlick
orlick  •  08 Mai 2022, 16:03

O sa tin mereu la componentii echipei din '86, dar m-au dezamagit pentru ca, din cauza unor interese meschine si din ura pentru Becali, au ales sa sustina o clona, in ciuda faptului ca cvasitotalitatea suporterilor sustin echipa adevarata, cea din liga I. Situatia asta imi aduce aminte de pilda cu cele doua femei care sustineau ca sunt mamele aceluiasi copil. Judecatorul le-a intins o capcana: a decis ca pruncul sa fie taiat in doua, si fiecare mama sa primeasca jumatate. Doar mama adevarata a respins solutia si a spus ca renunta la jumatatea ei, preferand sa ramana copilul viu, chiar daca il ia cealalta femeie. Suporterii adevarati ai Stelei au ramas langa echipa, chiar daca, de multe ori, nu au fost de acord cu Becali. Fanii cazarmei au ales sa faca o noua echipa, riscand sa rupa in doua suflarea stelista. Din fericire, n-au reusit. Astazi ni s-a prezentat o noua dovada: intr-o zi insorita de duminica, ultimul meci de acasa din acest an, cu invitati de marca, s-a jucat cu o mana de suporteri intr-un stadion imens, creand o imagine dezolanta, postapocaliptica...

grro
grro  •  08 Mai 2022, 16:02
Postat de lupu68 pe 08 Mai 2022, 15:38

Minti, fariseule! Va vanturati pe-aici inutil si tu si adriann_ de ani de zile (mai precis de 5 ani, de cand a rasarit clona din eprubeta), fara sa aveti cel mai mic habar despre ce vorbiti. Doi clovni care nu au nicio legatura cu sfintele culori ros-albastre.

Catalynn este Adrianne....nu te-ai prins încă ? Un prostalau cu două conturi ;-))

stefan.83
stefan.83  •  08 Mai 2022, 16:00
Postat de tibi_968 pe 08 Mai 2022, 15:46

Ia fii atent aici, ca te vad destupat la minte: "Observand ca prezenta in fruntea celei mai faimoase echipe de fotbal a Romaniei ii aduce beneficii uriase de imagine, latifundiarul forteaza preluarea clubului. Armata se opune, insa Becali apeleaza la un artificiu: schimba componenta membrilor AFC Steaua, care la inceput includea toate numele mari din istoria clubului, si forteaza un vot prin care noii membri sunt de acord cu incorporarea acesteia intr-o noua firma. In paralel infiinteaza FC Steaua Bucuresti SA si include in noua firma si AFC-ul, ca actionar minoritar.Realizand ca asociatia nu detine practic Steaua, ci numai dreptul de a folosi brandul cu tot ce inseamna asta, solicita Ministerului Apararii dreptul de a o folosi si el, pe noua firma. Este refuzat, iar in acel moment incepe operatiunea de clonare, Becali inregistrand o noua marca, una copiata dupa cea istorica. Practic, Gigi Becali si-a facut propria Steaua in 2003. Profita de problemele si complicitatea Clubului Sportiv al Armatei si da o nota de legalitate prin incheierea unor contracte intre cele doua Stele, cea reala si cea clonata..." Circul de astazi din justitie sunt chichite avocatesti menite sa tergiverseze puneri in aplicare ale unor HJ si, deloc de neglijat, sa amane plata prejudiciului.

Repet: nu mă interesează cât de legală a fost preluarea. De facto, din acel moment, secția de fotbal a CSA a încetat să existe, continuatoare logică fiind actuala FCSB. Juridic se pot lua 'nșpe mii de decizii... asta are prea puțină importanță. Dacă "militarii" țineau la Steaua și la tot ce înseamnă numele ei, ar fi trebui legal să recapete numele și identitatea dar și locul din prima ligă plus continuitatea pentru toți anii - chiar și cei în care clubul a foat sub patronajul lui Becali. Dacă lucrurile ar fi stat așa... și azi echipa armatei ar fi fost asta din liga I, nu aveam nicio problemă. O consideram schimbare de conducere dar era tot Steaua. Așa, practic au luat o denumire și niște însemne și au creat o nouă echipă care nu are nimic în comun cu vechea Steaua cu excepția faptului că e tot o secție a clubului militar. Sunt subiectiv pentru că sunt suporter al Stelei (asta din prima ligă) din tată-n fiu și voi considera întotdeauna că asta este Steaua. Nimeni, în afara unui procent neglijabil, nu consideră CSA ca fiind Steaua. Spun din nou că nu mă interesează tertipurile juridice... pentru mine Steaua nu a retrogradat niciodată și acum joacă în prima liga luptându-se pentru titlu.

luciann
luciann  •  08 Mai 2022, 15:53
Postat de catalynn pe 08 Mai 2022, 15:46

Sunt 6 ani numai de când am v-am spus aici prima data, era un Iulie 2016 următoarele: 1) CSA câștiga definitiv si procesul pt nume, am anticipat pana si datele. 2) CSA își va redeschide echipa de fotbal. Mai încercase Talpan in 2015 însă Boroi a retras-o cererea de la AMFB. 3) încet dar sigur va promova pana in L1. :-))) Cine a mințit mă!? Adriann!? Sigur îți va spune bancul cu Lupu! :-)))

Iti spun si eu ceva, noteaza in calendar: facatura asta de echipa nu va castiga NICIODATA campionatul in Romania!:)))))))))))))))))))))

luciann
luciann  •  08 Mai 2022, 15:51
Postat de lupu68 pe 08 Mai 2022, 15:38

Minti, fariseule! Va vanturati pe-aici inutil si tu si adriann_ de ani de zile (mai precis de 5 ani, de cand a rasarit clona din eprubeta), fara sa aveti cel mai mic habar despre ce vorbiti. Doi clovni care nu au nicio legatura cu sfintele culori ros-albastre.

S-au prins toti *** sunt!:))) Le mai canta in struna doar 2-3 antistelisti...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

catalynn
catalynn  •  08 Mai 2022, 15:46
Postat de lupu68 pe 08 Mai 2022, 15:38

Minti, fariseule! Va vanturati pe-aici inutil si tu si adriann_ de ani de zile (mai precis de 5 ani, de cand a rasarit clona din eprubeta), fara sa aveti cel mai mic habar despre ce vorbiti. Doi clovni care nu au nicio legatura cu sfintele culori ros-albastre.

Sunt 6 ani numai de când am v-am spus aici prima data, era un Iulie 2016 următoarele: 1) CSA câștiga definitiv si procesul pt nume, am anticipat pana si datele. 2) CSA își va redeschide echipa de fotbal. Mai încercase Talpan in 2015 însă Boroi a retras-o cererea de la AMFB. 3) încet dar sigur va promova pana in L1. :-))) Cine a mințit mă!? Adriann!? Sigur îți va spune bancul cu Lupu! :-)))

tibi_968
tibi_968  •  08 Mai 2022, 15:46
Postat de stefan.83 pe 08 Mai 2022, 15:12

Atât membrii echipei '86 cât și mâna aia de suporteri susțin echipa asta de 2 bani doar pentru că au o problemă cu Becali. M-am lămurit de asta, pentru că la fiecare comentariu au ceva de spus despre el. Nu știu dacă e vreun suporter stelist care să fie de partea lui Becali (și eu l-aș vrea out), dar doar pentru asta să te cramponezi să ții cu o făcătură din cazarmă e de de neînțeles. Nu a trecut mult timp de când toți ăștia care vă bateți cu pumnul în pieptul CSA-ist veneați pe stadion și vă bucurați de succesele FCSB... și aici în includ și pe Pițurcă, Balint, Lăcătuș și restul. Nici povestea cu "așa a decis justiția" nu merge. Dacă justiția decidea că nimeni nu mai are drept de continuitate și că tot ce a însemnat Steaua s-a terminat definitiv în momentul în care a fost preluată de Becali, ce făceați? Nu mai susțineați nicio echipă pentru că așa a spus "legile"? Nu știu și nu mă interesează care sunt dedesubturile preluării clubului de către Becali. Pentru mine și pentru 90% din suporteri FCSB este Steaua. Când Man Utd a fost cumpărată de americani, fanii au protestat și unii încă mai protestează, dar nu au încetat să susțină echipa. Nu cine conduce un club face ca acel club să fie "adevărat" ci istoria dincolo de orice decizie în justiție. Cum să renunț să țin cu Steaua și să mă îndrept către o echipă nouă? E ca și cum de mâine aș ține cu Dinamk sau Rapid. Cine e cu CSA nu a fost niciodată stelist și nu va fi niciodată... rămâne un csa-ist și

Ia fii atent aici, ca te vad destupat la minte: "Observand ca prezenta in fruntea celei mai faimoase echipe de fotbal a Romaniei ii aduce beneficii uriase de imagine, latifundiarul forteaza preluarea clubului. Armata se opune, insa Becali apeleaza la un artificiu: schimba componenta membrilor AFC Steaua, care la inceput includea toate numele mari din istoria clubului, si forteaza un vot prin care noii membri sunt de acord cu incorporarea acesteia intr-o noua firma. In paralel infiinteaza FC Steaua Bucuresti SA si include in noua firma si AFC-ul, ca actionar minoritar.Realizand ca asociatia nu detine practic Steaua, ci numai dreptul de a folosi brandul cu tot ce inseamna asta, solicita Ministerului Apararii dreptul de a o folosi si el, pe noua firma. Este refuzat, iar in acel moment incepe operatiunea de clonare, Becali inregistrand o noua marca, una copiata dupa cea istorica. Practic, Gigi Becali si-a facut propria Steaua in 2003. Profita de problemele si complicitatea Clubului Sportiv al Armatei si da o nota de legalitate prin incheierea unor contracte intre cele doua Stele, cea reala si cea clonata..." Circul de astazi din justitie sunt chichite avocatesti menite sa tergiverseze puneri in aplicare ale unor HJ si, deloc de neglijat, sa amane plata prejudiciului.

love.me.knot
love.me.knot  •  08 Mai 2022, 15:41
Postat de tibi_968 pe 08 Mai 2022, 13:15

Nu v-au lasat sa intrati pe stadion? Sau n-ati avut banutii de bilet? Fara gratuitatile de la jiji...mai greu, am uitat!

Lasa ,ca ati intrat voi gratuit pe banii nostrii ,aveti grija, se spune ca:" pomana ingrasa ",s-ar putea sa fiti supraponderali dupa ce se termina toata mascarada asta,ma gandesc la sanatatea voastra fizica ,ca mental sunteti departe in negura trecutului ,cumva cred ca prin anii'70 cand a fost marea adunare nationala si congresul stim noi cui.Cat despre "eveniment" ? Este o incercare artificiala a unor persoane sus puse pe la MApN, sa instige si sa arate cat de "trup si suflet" sunt ei pentru banii statului, scuze , pentru culorile echipei. Daca este ceva normal ca o mana de gugustiuci sa asiste lasciv la singurul eveniment fotbalistic din Romania in care am dovedit( la acea data) ca suntem cei mai buni din europa,am ajuns de rasul curcilor:). Acest "eveniment" se vede cam asa :O echipa infiintata in 2017 care prin dedesubturi si interese politice a preluat un nume, dar neavand nici un palmares ( ca sa castigi din 2017 pana acum ?), un no-name ,sarbatoresc ,pe banii statului ,castigarea cupei in 1986 impreuna cu(?)unirea slobozia care este o alta forta mondiala, se dau pungulite cu"atentii" poate niste cuie adunate de prin cazarma,care bineanteles si acestea (pungile)au fost deduse din buget la capitolul protocol .Adica, un nimic a facut un eveniment de nimic, degeaba, doar sa nu lase cumva "ciolanul"sa se strice:))Hai ma ca CSA si toata adunarea de acolo sunt absolut penibili.Problema este ca strainii nu rad de e

catalynn
catalynn  •  08 Mai 2022, 15:40
Postat de stefan.83 pe 08 Mai 2022, 15:36

Nu se vede. Echipa aia a rămas în liga I, în timp ce tu cânți osanale unei echipe care nici nu exista atunci. Mulțumesc că mi-ai adeverit faptul că tu și cei ca tine sunteți suporteri de conjunctură. Nu iubiți și ați iubit Steaua niciodată. Baftă cu CSA-ul vostru. Steaua, cu bune și cu rele, a fost, este și va fi mereu în prima ligă.

Tu fiind fcsbist, nu ai cum sa înțelegi. Tu susții echipa unui infractor, ăla te desconsidera ca pe ultimul om in timp ce tu ii bagi bani in buzunar înjurând Steaua! Cum am mai zis, pt a putea fi fcsbist trebuie sa te afli extrem de jos pe scara umanității, altfel e imposibil! :-)))

paolo13
paolo13  •  08 Mai 2022, 15:40
Postat de lupu68 pe 08 Mai 2022, 15:33

Nu ai nicio rusine? Majoritatea celor ca tine nici nu era nascuta in '86. Voi nici nu stiti despre ce vorbiti. IN NICIUN CAZ daca e vorba de stelisti sau stelism, acest lucru nu poate fi discutat in preajma Peluzei Sud, locul artificial care este groapa de gunoi a stelismului.

Respect!

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 15
Comentează