Comentarii (155)
echilibrat
echilibrat  •  23 Iunie 2018, 20:24
Postat de alenb pe 23 Iunie 2018, 20:13

Ce prostie.. Daca brandurile echipelor raman in proprietatea publica riscam ca orice primar nou sa nu se inteleaga cu clubul si sa vrea alta echipa. Daca urmatorul primar al Craiovei decide ca CSU nu mai trebuie sa aiba brandul si vrea sa aduca pe Oblemenco sa joace pe Jiul Podari si s-o rebranduiasca "Universitatea Craiova" o sa vezi ce bine e. Avem cazul de la timisoara unde universitatea politehnica a creat ASU Poli (liga 2) iar primarul a mutat Recas rebranduind-o "ACS Politehnica". Palmaresul si chiar brandul trebuie legate de CONTINUITATE, de ISTORIE, nu dupa cum i se nazare unuia sau altuia sa inchirieze brandul. Echipa lui mititelu dezafiliata in 2013 si reafiliata mai tarziu are continuitatea competitionala a vechii sectii de fotbal a Universitatii, desprinsa in 1991, este urmasa acestia, ca doar nu i s-a gasit un loc competional de catre FRF cum i s-a gasit lui CSU in 2013.

La Cluj si la Ploiesti, brandurile de acolo apartin primariei. La Craiova brandul nu apartine primariei, ci clubului sportiv de drept public Universitatea Craiova. Craiova a trecut prin momente grele - cind un tepar si-a mutat echipa din Craiova, pentru ca echipa era a copiilor copiilor lui. Un brand detinut de institutii publice evita situatii de genul asta : daca tu ca investitor iti bati joc de oras si de simbol, iti luam dreptul de a administra echipa. Tu poti fi proprietar pe o cladire monument istoric - dar nu faci ceea ce vrei cu ea ! Asa si cu o echipa de fotbal. Pararea mea.

298786067278437
Nanu Victor  •  23 Iunie 2018, 20:23
Postat de alenb pe 23 Iunie 2018, 20:19

Cum mey "proprietate publica"? Pai cluburile astea profesioniste ori au fost privatizate ori nu? Daca au fost privatizate trebuiau privatizate cu tot cu brand, e ca si cum vinzi Tarom fara dreptul asupra numelui de tarom, fara sigla, culori etc. Crezi ca in vest drepturile asupra brandului apartine guvernului, primariei, universitatilor publice? Cand au cumparat qatarezii Paris St Germain au ramas drepturile la primaria paris si pot aia sa-si faca oricand un alt Paris St Germain? Eu inteleg ca in romanica sa intampla multe nebunii, dar la privatizare trebuie sa cedezi incluziv drepturile asupra marcii.

Ha, vrei privatizare asa ... adica dat de pomana club, traditie, culori, jucatori unor coate goale :..Bai voi sunteti oameni seriosi ;

fcu1948
fcu1948  •  23 Iunie 2018, 20:23
Postat de echilibrat pe 23 Iunie 2018, 20:13

Fals. Ilinca a inregistrat Fotbal Club Universitatea Craiova in 1999. Marca asta OSIM era argumentul principal al mititelului ca firma lui ar avea ceva de a face cu Stiinta. Justitia a decis ca inregistrarea marcii s-a facut cu rea credinta, cum a facut si Becali cu marca Steaua. Nu te duci la OSIM sa iei proprietatea publica. Mititelu a inregistrat si el cu rea credinta marca FC Universitatea Craiova - acum revenita la clubul de drept public.

Ai confirmat adevarul: marca înregistrată in 1999 de Ilinca este cea a Universitatii Craiova. Pt ca secția de fotbal a continuat activitatea fotbalistică a Științei după desprinderea de Clubul Sportiv. Nu este nici o proprietate publica, nu a fost niciodată și nu are cum sa fie. Anularea in 2015 a mărcii înregistrate in 1999 de Ilinca a fost un abuz făcut de conducerea pesedista a OSIM-ului, asemnatator cazului pt care a fost condamnat șeful tău infractorul daddy dracNea.

observator_federal
observator_federal  •  23 Iunie 2018, 20:20

Vorba lui Adrian Păunescu (dintr-o vreme când fotbalul românesc era într-o stare jalnică, cam ca acum, iar Craiova încerca să-l ridice aducând un suflu nou): "Hai olteni să fim uniți, Că noi am bătut pe Leeds!". Mititelu este doar mârțoaga pe care pariază Becali în speranța lui că în cazul Craiovei se va da un verdict care să servească drept precedent pentru Fîcîsîbî. Ei bine, nu!

298786067278437
Nanu Victor  •  23 Iunie 2018, 20:20
Postat de alenb pe 23 Iunie 2018, 20:13

Ce prostie.. Daca brandurile echipelor raman in proprietatea publica riscam ca orice primar nou sa nu se inteleaga cu clubul si sa vrea alta echipa. Daca urmatorul primar al Craiovei decide ca CSU nu mai trebuie sa aiba brandul si vrea sa aduca pe Oblemenco sa joace pe Jiul Podari si s-o rebranduiasca "Universitatea Craiova" o sa vezi ce bine e. Avem cazul de la timisoara unde universitatea politehnica a creat ASU Poli (liga 2) iar primarul a mutat Recas rebranduind-o "ACS Politehnica". Palmaresul si chiar brandul trebuie legate de CONTINUITATE, de ISTORIE, nu dupa cum i se nazare unuia sau altuia sa inchirieze brandul. Echipa lui mititelu dezafiliata in 2013 si reafiliata mai tarziu are continuitatea competitionala a vechii sectii de fotbal a Universitatii, desprinsa in 1991, este urmasa acestia, ca doar nu i s-a gasit un loc competional de catre FRF cum i s-a gasit lui CSU in 2013.

Esti in eroare, brandurile pot ramane in proprietatea publica a comunitatilor, a celor care le-au creat si nu este neaparat sa le vanda iar daca se vand fii sigur ca se vand pe bani buni. Este o realitate capitalista si nu una comunista cum zic unii. Contractul de asociere se foloseste in toate societatile. Da, daca un oras se satura de un patron, ii iau nume, stema, palmares ... patronul ramane in liga in care se afla cu echipa dar ii schimba numele iar orasul isi isi face echipa si o ia de jos daca nu cumva este invitata in liga a doua. Simplu si capitalist. :

alenb
alenb  •  23 Iunie 2018, 20:19
Postat de echilibrat pe 23 Iunie 2018, 20:13

Fals. Ilinca a inregistrat Fotbal Club Universitatea Craiova in 1999. Marca asta OSIM era argumentul principal al mititelului ca firma lui ar avea ceva de a face cu Stiinta. Justitia a decis ca inregistrarea marcii s-a facut cu rea credinta, cum a facut si Becali cu marca Steaua. Nu te duci la OSIM sa iei proprietatea publica. Mititelu a inregistrat si el cu rea credinta marca FC Universitatea Craiova - acum revenita la clubul de drept public.

Cum mey "proprietate publica"? Pai cluburile astea profesioniste ori au fost privatizate ori nu? Daca au fost privatizate trebuiau privatizate cu tot cu brand, e ca si cum vinzi Tarom fara dreptul asupra numelui de tarom, fara sigla, culori etc. Crezi ca in vest drepturile asupra brandului apartine guvernului, primariei, universitatilor publice? Cand au cumparat qatarezii Paris St Germain au ramas drepturile la primaria paris si pot aia sa-si faca oricand un alt Paris St Germain? Eu inteleg ca in romanica sa intampla multe nebunii, dar la privatizare trebuie sa cedezi incluziv drepturile asupra marcii.

echilibrat
echilibrat  •  23 Iunie 2018, 20:18
Postat de Adrian Și Atât pe 23 Iunie 2018, 20:11

Ești incoerent. Și repet, e simplu acum cu aberațiile voastre ca la următoarele alegeri ”noua comunitate” să renege tot ce a făcut PSD ul pentru CSU și să avem parte de o răsturnare de situație. În dauna cui? a iubitorului de fotbal neutru. Cu inepțiile debitate de stăpânul vostru despre statul paralel! creați precedentul ca orice decizie judecătorească să fie negată, și răstălmăcită. Ați făcut greșeala să submimați justiția. Și asta naște justițiari. Ați făcut, cu postările voastre puerile, din mititelul un ***. Ați distrus Știința! da cu ce preț? ați întinat justiția! da cu ce preț? ați adus suferință în casele românilor! da cu ce preț? dacă mâine ***. Nu un ***! ci ***. Și asta e rezultatul munci voastre asidue de a înegri și distruge tot ce avea sfânt poporul ăsta. Rog a nu mi se modera mesajul, e o opinie coerentă ce nu are nimic de a face cu insulta și atacul la persoană. Ci doar punctează o stare de fapt.

Scuze - dar vorbim de chestii diferite. Nu ma intereseaza de psd sau de alte partide. E irelevant. Contextul e despre clubul sportiv de drept public Universitatea Craiova si despre deciziile definitive ale justitiei. Ca idee, proiectul de renastere a Stiintei in jurul clubului de drept public s-a facut de doi membri PNL - nu ca asta ar conta. La Craiova si la Steaua insitutiile publice, cluburile de drept public, au recuperat brandurile istorice. Mi se pare normal ca acele branduri sa fie folosite doar contra cost si pe baza de contract. Asta se intimpla la Craiova de exemplu. Asa e in lumea civilizata - vrei ceva, platesti.

fcu1948
fcu1948  •  23 Iunie 2018, 20:17
Postat de echilibrat pe 23 Iunie 2018, 20:10

Fals. Societatea Fotbal Club U Craiova SA nu mai are nici o treaba cu familia Mititelu. E o firma in faliment inca de acum 4 ani, sub controlul lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar e seful acolo - iar ce face lichidatorul e pentru beneficiul creditorilor.

Minți, sluga pesedista! Societatea, chiar aflată in faliment îl are ca patron pe Mititelu. Dacă după achitarea tuturor debitelor rămâne 1 leu, acela va intra in buzunarele lui Mititelu in calitate de patron. Iar pana se termina procesul de faliment câte poate dura încă 3-4 ani, Mititelu este patron al societății.

alenb
alenb  •  23 Iunie 2018, 20:13
Postat de echilibrat pe 23 Iunie 2018, 19:59

Pai si daca nici unul dintre SRL-urile alea nu detinea legal brandurile Stiintei, ce vina am eu ? O fi cumparat mititelu un SRL de la Staicu - dar stia ce cumpara ? E treaba lui ce a cumparat de la staicu. Pina la urma mititelu a cumparat de la Staicu SRL-ul Fotbal Club U Craiova, infiintat in 2002. Daca a crezut ca acel SRL detine brandurile Stiinte- e treaba lui, nu a mea. Cind cumperi o firma fac ceea ce se numeste "due diligence", nu te arunci ca farierul. Ca la Ploiesti sau Cluj - brandurile echipei fanion trebuie sa ramina in proprietate publica, sa nu mai vina unul sa se declare proprietar pe simbolurile comunitatii. Aaa - iti dam voie sa finantezi activitatea de fotbal ca si custode - dar atit.

Ce prostie.. Daca brandurile echipelor raman in proprietatea publica riscam ca orice primar nou sa nu se inteleaga cu clubul si sa vrea alta echipa. Daca urmatorul primar al Craiovei decide ca CSU nu mai trebuie sa aiba brandul si vrea sa aduca pe Oblemenco sa joace pe Jiul Podari si s-o rebranduiasca "Universitatea Craiova" o sa vezi ce bine e. Avem cazul de la timisoara unde universitatea politehnica a creat ASU Poli (liga 2) iar primarul a mutat Recas rebranduind-o "ACS Politehnica". Palmaresul si chiar brandul trebuie legate de CONTINUITATE, de ISTORIE, nu dupa cum i se nazare unuia sau altuia sa inchirieze brandul. Echipa lui mititelu dezafiliata in 2013 si reafiliata mai tarziu are continuitatea competitionala a vechii sectii de fotbal a Universitatii, desprinsa in 1991, este urmasa acestia, ca doar nu i s-a gasit un loc competional de catre FRF cum i s-a gasit lui CSU in 2013.

echilibrat
echilibrat  •  23 Iunie 2018, 20:13
Postat de fcu1948 pe 23 Iunie 2018, 20:10

Stai liniștit, a cumpărat inclusiv Brandul înregistrat de Ilinca in 1998. Însă PSD-ul deținând OSIM-ul, a anulat in 2015 o marca înregistrată cu 17 ani in urma. Ca sa vezi abuz tipic PSD-ist: 17 ani nu a contestat nimeni nimic, 17 ani nu a revendicat nimeni Brandul, toți știau cine este Univetsitatea Craiova. Apoi din senin s-a trezit PSD-ul sa fure identitatea Universitatii Craiova și sa facă o echipa noua. Pâine și circ pt județul cu cei mai mulți asistați social.

Fals. Ilinca a inregistrat Fotbal Club Universitatea Craiova in 1999. Marca asta OSIM era argumentul principal al mititelului ca firma lui ar avea ceva de a face cu Stiinta. Justitia a decis ca inregistrarea marcii s-a facut cu rea credinta, cum a facut si Becali cu marca Steaua. Nu te duci la OSIM sa iei proprietatea publica. Mititelu a inregistrat si el cu rea credinta marca FC Universitatea Craiova - acum revenita la clubul de drept public.

  • 1
  • •••
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • •••
  • 16
Comentează