Comentarii (1119)
thecoolguy
thecoolguy  •  09 Octombrie 2020, 01:34
Postat de adriann_ pe 09 Octombrie 2020, 01:10

Cu Stanciu ai dreptate dar cu Maxim te inseli. In momentul in care au intrat Iancu si Ianis si a avut cu cine intra in combinatii s-a vazut imediat ce poate Maxim, au urmat in cateva minute 2-3 faze la care a fost deranj in careul islandezilor, dupa care a iesit lovitura libera din care am obtinut penalty-ul. Eu l-am urmarit in Bundesliga cand Labadia construie echipa in jurul lui, in sezonul ala a iesit pe 2 la pase decisive in 1. Bundesliga, performanta mare cand joci la Stuttgart nu la Bayern sau Dortmund. Chestia cu maxim e ca trebuie sa aiba si cu cine juca, neavand viteza nu poate insira 2-3 oameni pe drum, iti face un dribling bun dupa care trebuie sa dea drumul la minge.

tu esti singurul pro8stalu care vede ceva in maxim. si chiar nu inteleg de ce. esti asa de prost ca nici nu stii ca maxim este stelist,tine cu Steaua din liga 1 de la 10 ani.

johanisoaia
johanisoaia  •  09 Octombrie 2020, 01:33
Postat de adriann_ pe 09 Octombrie 2020, 01:10

Cu Stanciu ai dreptate dar cu Maxim te inseli. In momentul in care au intrat Iancu si Ianis si a avut cu cine intra in combinatii s-a vazut imediat ce poate Maxim, au urmat in cateva minute 2-3 faze la care a fost deranj in careul islandezilor, dupa care a iesit lovitura libera din care am obtinut penalty-ul. Eu l-am urmarit in Bundesliga cand Labadia construie echipa in jurul lui, in sezonul ala a iesit pe 2 la pase decisive in 1. Bundesliga, performanta mare cand joci la Stuttgart nu la Bayern sau Dortmund. Chestia cu maxim e ca trebuie sa aiba si cu cine juca, neavand viteza nu poate insira 2-3 oameni pe drum, iti face un dribling bun dupa care trebuie sa dea drumul la minge.

AI vazut alt meci. Maxim pierdea toate mingile.

deusdat
deusdat  •  09 Octombrie 2020, 01:29

Panțâru e Sigurdsson al nostru! El și cu Moruțan rad tot!

adriann_
adriann_  •  09 Octombrie 2020, 01:10
Postat de doubleti pe 09 Octombrie 2020, 01:01

Maxim n-a facut nimic tot meciul. Si asa joaca de multa vreme. El si Stanciu sunt foarte egoisti, joaca doar pentru ei. Urmareste-i sa vezi cum cara mingea aiurea, nu intra in combinatii decat cu anumiti jucatori si mai mult paseaza in spate. Nu vezi la ei o pasa filtranta, chiar daca e gresita, dar sa vezi ca verticalizeaza jocul. Cat despre Stanciu ce pot sa zic... cred ca e singurul jucator din lume care suteaza la poarta de la distanta, cu lateralul. Prefer sa-i vad pe Ianis si pe Cicaldau ca mai gresesc pase dar acele pase sunt pe poarta adversa, nu pase spre fundasii proprii.

Cu Stanciu ai dreptate dar cu Maxim te inseli. In momentul in care au intrat Iancu si Ianis si a avut cu cine intra in combinatii s-a vazut imediat ce poate Maxim, au urmat in cateva minute 2-3 faze la care a fost deranj in careul islandezilor, dupa care a iesit lovitura libera din care am obtinut penalty-ul. Eu l-am urmarit in Bundesliga cand Labadia construie echipa in jurul lui, in sezonul ala a iesit pe 2 la pase decisive in 1. Bundesliga, performanta mare cand joci la Stuttgart nu la Bayern sau Dortmund. Chestia cu maxim e ca trebuie sa aiba si cu cine juca, neavand viteza nu poate insira 2-3 oameni pe drum, iti face un dribling bun dupa care trebuie sa dea drumul la minge.

doubleti
doubleti  •  09 Octombrie 2020, 01:01
Postat de adriann_ pe 09 Octombrie 2020, 00:58

Omule, asta nu stia cine e Sigurdsson (p bune, a scris asta cu mana lui). Nu ai ce sa discuti cu postacii becalisti, astia nu sutn cu fotbalul, sunt angajatii unei firme care ofera servicii de postaci. In alte parti posteaza sperieturi cu covidu' etc.

:))

doubleti
doubleti  •  09 Octombrie 2020, 01:01
Postat de adriann_ pe 09 Octombrie 2020, 00:55

Stai linistit ca inteleg foarte bine ce zici, e logic si rational. Eu zic ca nu avea rost sa riste pe ambele benzi in acelasi timp, baiatul ala de culoare care juca fundas de banda la islandezi pe partea aia avea viteza foarte buna, alegerea lui Camora a fost logica. De-asta zic ca mergea incercat cu un fundas de banda mai ofensiv pe partea dreapta a atacului nostru, unde islandezii nu au pus mari probleme. Sigur ca dupa razboi putem avea tot felul de idei, spune si tu daca ti e pare ca era o idee sa-l bagi pe Puscas la bataie in locul lui Alibec care mai intra in combinatii, mai avea cate un gest tehnic etc? Sau sa-l scoti pe Maxim si sa-l bagi pe Keseru? (dupa mine acolo ne-am luat adio de la orice speranta).

Maxim n-a facut nimic tot meciul. Si asa joaca de multa vreme. El si Stanciu sunt foarte egoisti, joaca doar pentru ei. Urmareste-i sa vezi cum cara mingea aiurea, nu intra in combinatii decat cu anumiti jucatori si mai mult paseaza in spate. Nu vezi la ei o pasa filtranta, chiar daca e gresita, dar sa vezi ca verticalizeaza jocul. Cat despre Stanciu ce pot sa zic... cred ca e singurul jucator din lume care suteaza la poarta de la distanta, cu lateralul. Prefer sa-i vad pe Ianis si pe Cicaldau ca mai gresesc pase dar acele pase sunt pe poarta adversa, nu pase spre fundasii proprii.

fairplayromania
fairplayromania  •  09 Octombrie 2020, 00:58

Ianis-catastrofă naţională ! Cum puteţi sa laudaţi o astef de nulitate de jucător? Alibec? Stanciu? Voi sunteţi normali ? Tot Bancu e de vină ! Si toată Craiova e de vină, să o pîrjolim :)

ang3ldev1ls
ang3ldev1ls  •  09 Octombrie 2020, 00:58
Postat de doubleti pe 09 Octombrie 2020, 00:54

Eu pot sa spun ca Pantaru dribleaza, este OK. Dar sa spui ca Bancu nu dribleaza ca mai mult alearga, inseamna ca vorbesti fara sa urmaresti jucatorii, te iei dupa ce comenteaza altii. Bancu dribleaza, si o face chiar bine. La Craiova isi permite sa urce mult in atac pentru Balasa si Constantin ii acopera iesirea in atac. La Nationala, Tosca sau Grigore n-au facut asta.

L-am vazut pe Bancu in meciurile nationalei noastre si nu a facut nimic notabil. Nu stiu de ce a spus despre el Ilie ca nu a gresit. Poate ca nu si-a dat vreun autogol, sau ca nu a gresit flagrant precum Camora la golul doi din seara asta, dar el insusi prin miscarea lui din teren ca funas dreapta, era o constanta greseala. Tot tipul prins aiurea pe picior gresit, zero in aparare, dar sa zicem ca oke in atac. Eu inteleg ca el este de fapt un mijlocas de banda, dar nu-i vina mea ca nu insista sa joace acolo si ac altii il joaca in aparare. Nu stiu. Nu zic ca-i sub Pantaru, dar nici peste el nu este si toti trei sunt cam la fel de buni sau de slabi.

adriann_
adriann_  •  09 Octombrie 2020, 00:57

Sa-mi explice cineva, are ciobanul vreo oferta pe Vlad? :))) Ca bietul randoom mai are putin si se arunca in hazna, sa-l opreasca totusi cineva :)))

adriann_
adriann_  •  09 Octombrie 2020, 00:55
Postat de doubleti pe 09 Octombrie 2020, 00:50

O vorba veche, pe care marii antrenori au dus-o la nivel de arta, spune ca cea mai buna aparare este atacul. Axul central al apararii il aveai asigurat: Burca + Balasa impecabili. De ce sa nu vrei sa risti sa joci mai ofensiv cu fundasii? Iti reamintesc ca Bancu nu prea a gresit la nationala (a spus-o chiar Ilie Dumitrescu in seara asta la Digi), problema a fost ca el nu a fost dublat, pentru ca nici Marcelo nu putea sa faca ambele faze in acelasi timp, dar Ramos sau Varane il dublau in aparare. Noi aveam nevoie sa urcam peste ei, dar nu cu mijlocasi lenti ca Maxim si Stanciu si fara fundasi laterali ofensivi.

Stai linistit ca inteleg foarte bine ce zici, e logic si rational. Eu zic ca nu avea rost sa riste pe ambele benzi in acelasi timp, baiatul ala de culoare care juca fundas de banda la islandezi pe partea aia avea viteza foarte buna, alegerea lui Camora a fost logica. De-asta zic ca mergea incercat cu un fundas de banda mai ofensiv pe partea dreapta a atacului nostru, unde islandezii nu au pus mari probleme. Sigur ca dupa razboi putem avea tot felul de idei, spune si tu daca ti e pare ca era o idee sa-l bagi pe Puscas la bataie in locul lui Alibec care mai intra in combinatii, mai avea cate un gest tehnic etc? Sau sa-l scoti pe Maxim si sa-l bagi pe Keseru? (dupa mine acolo ne-am luat adio de la orice speranta).

  • 1
  • •••
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • •••
  • 112
Comentează