Comentarii (79)
mr.ban
mr.ban  •  10 Iunie 2019, 19:37
Postat de Muzzi Ciprian pe 10 Iunie 2019, 10:45

ca o paranteza, imi aduc aminte Mutu pe final de cariera a fost intrebat daca ar reveni la nationala si a dar un raspuns extraordinar, daca ma intrebi pe mine! a zis "nationala trebuie sa o ia de la capat...fara Piturca...fara Mutu....!" ca o alta paranteza,Franta acum multi ani a renuntat la Djorkaeff si Papin si alte babaciuni si a rupt cu Henry si Trezeguet care erau niste pustani la vreme aia! da-le sanse tinerilor, cu ei vei merge la razboi nu cu ranger Rick!

Ai dreptate. Eu sunt de cand ma stiu sustin mizarea pe tineri. Dar la noi e imposibil sa faci chestia asta. Daca as fi in locul lui Contra si as fi nevoit sa aleg intre tineri si intre jucatori care au cat de cat o experienta fata de ceilalti, as alege sa joc cu cei care fac parte din ultima categorie. E un risc imens sa mizezi pe tineri iar rezultatul s-ar putea sa fie in jur de 80% nefavorabil. Si cum in Romania nu e deloc un mediu propice pentru promovarea tinerelor talente, decat pe ici pe colo, s-ar putea sa ti-o iei crancen. Pentru ca publicul fotbalistic roman te judeca doar dupa meci. Daca castigi, esti bun, daca pierzi, esti prost. Si daca tu, ca selectioner, alegi sa joci cu niste tineri care nu au cine stie ce experienta, si pierzi, te ineci pe mana ta. Trebuie sa privim si punctul lui Contra de vedere. Sunt foarte multe variante de luat in considerare, variante pe care noi, de afara, nu avem cum sa le stim. Acuma nu zic ca nu ai dreptate. Nu zic ca ar fi meritat un Hagi titular, un Tucudean, un Nistor. Poate ca da. Poate ca ar fi jucat mai bine. Poate ca ar fi jucat execrabil de prost si acum l-am fi criticat pe Contra din acelasi motiv. Tot ce vreau sa zic este ca e usor sa criticam si sa aratam cu degetul dupa ce lupta s-a incheiat, sa tragem concluzii si sa zicem ar "ar fi fost mai bine daca...". Dar daca am fi fost in locul lui Contra, inainte de lupta? Nu cred ca ar fi fost la fel de usor.

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  10 Iunie 2019, 15:41
Postat de george1111 pe 10 Iunie 2019, 11:51

Ai dreptate doar partial,adica nu prea avem jucatori de calitate ,iar in cazul asta ,alegerile lui Contra sunt si mai ciudate ...cand nu ai valori de durata joci cu cei care sunt in forma sau au aratat ceva in ultimul sezon ...TOSCA -ultimul meci acum 4 luni ,Grozav -zero pe unde joaca,Anton -nu a fost niciodata de nationala,Stanciu-doar teaa ptr echipele unde se transfera .Cei care merita se si vede in teren , Tatarusanu,Hagi,Keseru,Tucudean etc ,la ei alegerea este conforma cu ce arata in teren ...adica au avut un sezon bun ,iar asta se vede si la nationala .Contra sa faca alegerile corecte si atunci o sa se vada si in evolutia echipei , nu suntem noi mari valori ,iar daca facem si alegeri proaste ,chiar ca nu avem nicio sansa.

uite torque,a zis-o el mai bine ca mine!

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  10 Iunie 2019, 15:35
Postat de Muzzi Ciprian pe 10 Iunie 2019, 15:33

te rog, esti unul dintre putinii inteligenti pe aici, nu te face ca nu intelegi! nu e vorba de cine stie ce valori am avea, nici nu am sustinut ca vom fi ca Franta acelor ani! tot ce spun este ca trebuie sa dea credit tinerilor de la u21!tinuti tucudean, tatarusanu,nistor si inca vreo 2 si restul tineri! ce poate fi mai rau decat a fost pana acum? ultima campanie am fost out dupa al 3-lea meci! se paote mai rau? da-le o sansa astora mici! si chiar daca nu vor rupe gura targului, vor mai avea sanse! la ce ii iei pe sapunaru,grigore,tosca,anton? astia la mondiale vor avea 40 de ani/bucata!

si ca o a 3-a paranteza, fac pariu ca Viitorul lui Gica Hagi juca mai bine contra Norvegiei cu echipa a 2-a!

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  10 Iunie 2019, 15:33
Postat de torque07 pe 10 Iunie 2019, 12:44

Vorbim the Thierry Henry. In 97 castiga campionatul cu Monaco - semifinale cupa UEFA. Si dupa 2 ani a ajuns la Arsenal. Vorbim de Trezeguet care la fel in 98 lua campionatul in Franta. Nu de Tosca rezerva prin Grecia sau Puscas serie B. Care tineri? Si ce intelegi tu prin "de la capat"? Schimbarea cui? Trebuie lucru, investitii de la copiii de 5 ani si RABDARE! Romanu vrea repede, si fara investitii...cum ne-a invatat maestrul Becali.

te rog, esti unul dintre putinii inteligenti pe aici, nu te face ca nu intelegi! nu e vorba de cine stie ce valori am avea, nici nu am sustinut ca vom fi ca Franta acelor ani! tot ce spun este ca trebuie sa dea credit tinerilor de la u21!tinuti tucudean, tatarusanu,nistor si inca vreo 2 si restul tineri! ce poate fi mai rau decat a fost pana acum? ultima campanie am fost out dupa al 3-lea meci! se paote mai rau? da-le o sansa astora mici! si chiar daca nu vor rupe gura targului, vor mai avea sanse! la ce ii iei pe sapunaru,grigore,tosca,anton? astia la mondiale vor avea 40 de ani/bucata!

torque07
torque07  •  10 Iunie 2019, 12:44
Postat de Muzzi Ciprian pe 10 Iunie 2019, 10:45

ca o paranteza, imi aduc aminte Mutu pe final de cariera a fost intrebat daca ar reveni la nationala si a dar un raspuns extraordinar, daca ma intrebi pe mine! a zis "nationala trebuie sa o ia de la capat...fara Piturca...fara Mutu....!" ca o alta paranteza,Franta acum multi ani a renuntat la Djorkaeff si Papin si alte babaciuni si a rupt cu Henry si Trezeguet care erau niste pustani la vreme aia! da-le sanse tinerilor, cu ei vei merge la razboi nu cu ranger Rick!

Vorbim the Thierry Henry. In 97 castiga campionatul cu Monaco - semifinale cupa UEFA. Si dupa 2 ani a ajuns la Arsenal. Vorbim de Trezeguet care la fel in 98 lua campionatul in Franta. Nu de Tosca rezerva prin Grecia sau Puscas serie B. Care tineri? Si ce intelegi tu prin "de la capat"? Schimbarea cui? Trebuie lucru, investitii de la copiii de 5 ani si RABDARE! Romanu vrea repede, si fara investitii...cum ne-a invatat maestrul Becali.

2340743775968923
Dumitru-Mitica Dumitru  •  10 Iunie 2019, 12:04

Nu aveau ce cauta în teren Grozav, Stanciu și Anton! Au fost cei mai slabi.

george1111
george1111  •  10 Iunie 2019, 11:51
Postat de dinamo100 pe 10 Iunie 2019, 11:01

Criticile la adresa lui Contra sunt inutile! Romania nu are jucatori de valoare si care sa confirme constant. Selectionerul nu poate altceva decat sa faca mereu improvizatii si sa faca presupuneri cum ar putea sa joace X sau Y. Uneori ii ies, alteori mai putin. Eu ca un joc de alba-neagra. Iar la noi, dupa razboi multi viteji se arata! Atata timp cat jucatorii nostri nu reusesc sa joace la echipele lor de club de afara, iar cei din campionatul intern sunt ...in afara fotbalului adevarat, mi se pare aiurea sa-l iei la rost pe Contra pentru unele alegeri mai putin inspirate.

Ai dreptate doar partial,adica nu prea avem jucatori de calitate ,iar in cazul asta ,alegerile lui Contra sunt si mai ciudate ...cand nu ai valori de durata joci cu cei care sunt in forma sau au aratat ceva in ultimul sezon ...TOSCA -ultimul meci acum 4 luni ,Grozav -zero pe unde joaca,Anton -nu a fost niciodata de nationala,Stanciu-doar teaa ptr echipele unde se transfera .Cei care merita se si vede in teren , Tatarusanu,Hagi,Keseru,Tucudean etc ,la ei alegerea este conforma cu ce arata in teren ...adica au avut un sezon bun ,iar asta se vede si la nationala .Contra sa faca alegerile corecte si atunci o sa se vada si in evolutia echipei , nu suntem noi mari valori ,iar daca facem si alegeri proaste ,chiar ca nu avem nicio sansa.

dinamo100
dinamo100  •  10 Iunie 2019, 11:01

Criticile la adresa lui Contra sunt inutile! Romania nu are jucatori de valoare si care sa confirme constant. Selectionerul nu poate altceva decat sa faca mereu improvizatii si sa faca presupuneri cum ar putea sa joace X sau Y. Uneori ii ies, alteori mai putin. Eu ca un joc de alba-neagra. Iar la noi, dupa razboi multi viteji se arata! Atata timp cat jucatorii nostri nu reusesc sa joace la echipele lor de club de afara, iar cei din campionatul intern sunt ...in afara fotbalului adevarat, mi se pare aiurea sa-l iei la rost pe Contra pentru unele alegeri mai putin inspirate.

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  10 Iunie 2019, 10:45
Postat de Muzzi Ciprian pe 10 Iunie 2019, 10:40

dar nu le cere nimeni imposibilul, frate! nu am zis sa vina si sa castige cupa mondiala! vrem, ca suporteri ai nationalei, sa nu ma vedem aceiasi matusalemi de la un antrenor la altul! a plecat Daum, am ramas cu Sapunaru,Grigore,Tosca,Stanciu und Stancu(cum zicea Daum!)! spuneti toti ca nu antrenorul e problema, ci jucatorii! exact! jucatorii sunt problema?! schimba-i!jucam cu aceiasi si ne plangem ca jocul nu merge?!normal ca orice antrenor ai aduce, merge prost! e ca si cum ai zice "nu sadesc rosii, ca oricum nu se fac!" de aia nu se fac, ca nu le sadesti!

ca o paranteza, imi aduc aminte Mutu pe final de cariera a fost intrebat daca ar reveni la nationala si a dar un raspuns extraordinar, daca ma intrebi pe mine! a zis "nationala trebuie sa o ia de la capat...fara Piturca...fara Mutu....!" ca o alta paranteza,Franta acum multi ani a renuntat la Djorkaeff si Papin si alte babaciuni si a rupt cu Henry si Trezeguet care erau niste pustani la vreme aia! da-le sanse tinerilor, cu ei vei merge la razboi nu cu ranger Rick!

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  10 Iunie 2019, 10:40
Postat de mr.ban pe 10 Iunie 2019, 09:42

Apoi sa-mi zica si mie cineva daca mai intelege oricine ceva din treaba asta. De fiecare data vad aceeasi chestie: punem un selectioner si cand sunt rezultate proaste, ii cerem socoteala, nu e bun, nu-si face datoria cum trebuie. Da ce vrem? Vrem sa castigam de fiecare data? Doar atunci o sa fie antrenorul bun? In ritmul asta, cu toti o sa fie asa. Toti vor fi buni la primul meci din mandat si apoi vor fi slabi, submediocri, care nu stiu sa-si faca treaba bine. Noi chiar nu ne dam seama ca asta e nivelul jucatorilor nostri? Chiar vrem victorii si performante, fara sa observam ca nu detinem mijloacele necesare sa le obtinem? Poate ca avem un Hagi, un Man, un Marin, dar asta nu inseamna ca putem avea pretentii la mai mult. Asta ne e nivelul, pur si simplu. Si inspiratia unui antrenor/selectioner merge pana la un anumit punct, nu iti castiga meciul de una singura. Ce, credeti ca daca vine Jurgen Klopp, o sa ajungem in sferturi la mondiale? Nu. Tot acelasi *** o sa fie. Si daca tot am zis de Jurgen, hai sa luam exemplul lui: in primele 2 sezoane la Liverpool, n-a castigat nici un trofeu. Nici macar finala de Europa League, in 2016, n-a castigat-o . Daca eram noi, ce faceam? Il criticam si ii ceream demisia? Il dadeam afara, nu? Asta facem noi. Si cand zic noi, ma refer la poporul roman fan de fotbal. Noi vrem numai performante si victorii, indiferent de conditii, chiar daca avem lotul pe care il avem. Imi pare rau, dar nu e asa simplu.

dar nu le cere nimeni imposibilul, frate! nu am zis sa vina si sa castige cupa mondiala! vrem, ca suporteri ai nationalei, sa nu ma vedem aceiasi matusalemi de la un antrenor la altul! a plecat Daum, am ramas cu Sapunaru,Grigore,Tosca,Stanciu und Stancu(cum zicea Daum!)! spuneti toti ca nu antrenorul e problema, ci jucatorii! exact! jucatorii sunt problema?! schimba-i!jucam cu aceiasi si ne plangem ca jocul nu merge?!normal ca orice antrenor ai aduce, merge prost! e ca si cum ai zice "nu sadesc rosii, ca oricum nu se fac!" de aia nu se fac, ca nu le sadesti!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează