Comentarii (176)
ares.123
ares.123  •  14 Noiembrie 2024, 20:52

Articol in ProSport Adrian Mutu îl provoacă pe Florin Talpan! „FCSB e Steaua pentru mine. Să mă dea în judecată” In afara de Oprita, toti antrenorii romani vor spune la fel....

robertssandu
robertssandu  •  14 Noiembrie 2024, 20:27
Postat de utilizator șters pe 14 Noiembrie 2024, 20:11

Articolul 4 punctul 5 din ROAF. Este interzisă modificarea formei juridice, a structurii unui club sau orice operaţiune care are ca scop transmiterea/dobândirea dreptului de participare în competiţii sau/şi facilitarea obţinerii licenţei Articolul 4 punctul 6 din ROAF. Orice cerere adresată FRF, având drept obiect modificarea formei juridice sau a structurii unui club precum şi/sau oricare dintre operaţiunile arătate la alin. precedent, însoţită de documentele aferente, este analizată de Direcţia Juridică a FRF, care emite un aviz juridic cu propunerea pentru aprobarea sau respingerea cererii de Comitetul Executiv al FRF. O astfel de cerere poate fi introdusă numai în perioada 1 - 30 iunie a fiecărui an. Din cate tin minte, Asociatia Fotbal Club "Steaua" a fost falimentata si s-a infiintat Societatea Comerciala Fotbal Club "Steaua" Bucuresti SA :)))) daca tu iti inchipui ca intr-o societate civilizata poti face asemenea manevre in timpul unui sezon competitional...

Vezi ca ai omis continuarea, care e esențială. "Aceste modificări sau operaţiuni sunt interzise numai în măsura în care sunt făcute în detrimentul integrităţii competiţiei sportive şi numai dacă au ca scop obţinerea dreptului de participare în competiţii sau/şi a licenţei". Din moment ce nimeni nu a avut vreo obiecție, e destul de clar ca trecerea s-a făcut respectând competiția si integritatea sportivă. Deci, ca orice regulament, pentru situații excepționale, există și excepții sau "portițe". De aia ai acel "numai dacă".

joscenzura
joscenzura  •  14 Noiembrie 2024, 20:23
Postat de Dobermannul pe 14 Noiembrie 2024, 19:26

Corect ... Eu spun de ani de zile ca FCSB este considerata de FRF si UEFA continuatoarea cu nume schimbat a Stelei din 1947 pana in prezent.

Este continuatoarea locului din Liga 1, dar nu este continuatoarea careia i s-a permis sa lupte pentru culorile Stelei si ale carei rezultate sa fie i registrate ca fiind PENTRU STRAUA după 2015 sau 2016. Pana atunci da, cat timp entitatea care avea dreptul asupra marcii a externalizat dreptul de folosinta echipei infiintate de Becali care a luat lotul de jucatori si locul in Divizia A in 1998 si 2003, da, a fost Steaua ca a luptat in Europa pentru marca si brandul Steaua. Toate rezultatele pana în 2015 sau 2016 (cand a fost procesul) sunt făcute PENTRU STEAUA. Dupa aceea....lupta pentru brandul lui Becali, nu pentru brandul care ne-a adus glorie in anii 80.

Dobermannul
Dobermannul  •  14 Noiembrie 2024, 20:19
Postat de utilizator șters pe 14 Noiembrie 2024, 20:11

Articolul 4 punctul 5 din ROAF. Este interzisă modificarea formei juridice, a structurii unui club sau orice operaţiune care are ca scop transmiterea/dobândirea dreptului de participare în competiţii sau/şi facilitarea obţinerii licenţei Articolul 4 punctul 6 din ROAF. Orice cerere adresată FRF, având drept obiect modificarea formei juridice sau a structurii unui club precum şi/sau oricare dintre operaţiunile arătate la alin. precedent, însoţită de documentele aferente, este analizată de Direcţia Juridică a FRF, care emite un aviz juridic cu propunerea pentru aprobarea sau respingerea cererii de Comitetul Executiv al FRF. O astfel de cerere poate fi introdusă numai în perioada 1 - 30 iunie a fiecărui an. Din cate tin minte, Asociatia Fotbal Club "Steaua" a fost falimentata si s-a infiintat Societatea Comerciala Fotbal Club "Steaua" Bucuresti SA :)))) daca tu iti inchipui ca intr-o societate civilizata poti face asemenea manevre in timpul unui sezon competitional...

De ce imi spui mie asta? Aaaa, stiu pentru ca mintiti si mintind nu puteti ataca acolo unde trebuie adica la FRF si UEFA.

robertssandu
robertssandu  •  14 Noiembrie 2024, 20:17
Postat de utilizator șters pe 14 Noiembrie 2024, 19:58

va legati atat de continuatoarea lmao. Da, continuatoarea ilegala, cu complicitatea FRF, schimbarea statutului in timpul competitiei inseamna retrogradare!!!!! daca era retrogradata marea echipa Fotbal Club Sportiv Bucuresti erati maxim 1000 la meciuri cum sunteti si la meciurile din Liga 1 :)))

Fii te rog amabil și prezintă-ne procesul penal pierdut de FRF din care să rezulte aceasta uriașă ilegalitate, aceast uriaș complot, care e de fapt o ditamai frauda. A... da... am uitat... nu există niciunul. Deci... fără supărare, dar bați câmpii.

Dobermannul
Dobermannul  •  14 Noiembrie 2024, 20:17
Postat de utilizator șters pe 14 Noiembrie 2024, 19:58

va legati atat de continuatoarea lmao. Da, continuatoarea ilegala, cu complicitatea FRF, schimbarea statutului in timpul competitiei inseamna retrogradare!!!!! daca era retrogradata marea echipa Fotbal Club Sportiv Bucuresti erati maxim 1000 la meciuri cum sunteti si la meciurile din Liga 1 :)))

Nu este ilegala daca este ca daca ar fi ilegala n-ar fi iar ... ilegalistii (sic!) ar fi la bulau. Dar va umple de nerivi adevarul ca FCSB este considerata de cine este in masura sa spuna asta (FRF si UEFA) continuatoraea Stelei din 1947 pana in prezent. Pe noi indarjerea asta ne bucura peste masura.

joscenzura
joscenzura  •  14 Noiembrie 2024, 20:15
Postat de S0s0 pe 14 Noiembrie 2024, 19:56

Înțeleg că, în fantezia ta, în 1986 ar fi câștigat CCE nu Steaua, care a existat permanent în prima ligă, ci un club inventat, 32 de ani mai târziu, de un procesoman purtător de uniformă, cu cel mult 700 de suporteri în tribună (ăia în zilele bune) și cu o istorie petrecută integral în ligile inferioare. Un club creat la ordin, special ca să toace bani de la stat, pe un model care în lumea din afara Coreei de Nord pur și simplu nu mai există. nicăieri. Referitor la ce a făcut pentru România e foarte clar: tocat vreo 10 milioane total aiurea, primit stadion de care își bat joc total aiurea, creat scandal de cea mai joasă speță în fiecare moment al existenței lor, judecat cu ziariști, patroni, conducători de club și, mai nou, cu antrenorul Naționalei. Într-adevăr, mari servicii aduse României, în cei 8 ani de existență jalnică!

Nu e club inventat 30 de ani mai tarziu, intotdeauna exista clubul, doar ca permitea altei echipe sa lupte pentru sigla si culorile Stelei, dsr asta e alta discutie. E vorba de cine a facut performanta, cadrele militare care erau atunci au luat deciziile si au facut lotul si pregatirea echipei.

Dobermannul
Dobermannul  •  14 Noiembrie 2024, 20:14
Postat de CiprianBirtea_84 pe 14 Noiembrie 2024, 17:38

Atâta timp cât opinia aduce atingere cuiva, e ilegală. Dacă spui că Steaua a pierdut cu 4-0 cu Glasgow Rangers atunci aduci atingere brandului Steaua. Și orice afirmație faci, dacă spui Steaua dar te referi la altă entitate, aduci atingere Stelei prin prezentarea de informații false. Dacă îl înjuri pe Iohannis când stai de vorbă cu cineva, nu te poate da în judecată, dar dacă o faci într-o conferință de presă televizată, da.

"Atâta timp cât opinia aduce atingere cuiva, e ilegală" Si opiniile voastre care aduc atingere FCSB-ului nu sunt ilegale? Ba cum le ametiti ca sa va descarcati ura.

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Noiembrie 2024, 20:11
Postat de Dobermannul pe 14 Noiembrie 2024, 19:30

Lasa-i sa vina cat mai multi ca ne fac fericiti cat se chinuie de oftica.

Articolul 4 punctul 5 din ROAF. Este interzisă modificarea formei juridice, a structurii unui club sau orice operaţiune care are ca scop transmiterea/dobândirea dreptului de participare în competiţii sau/şi facilitarea obţinerii licenţei Articolul 4 punctul 6 din ROAF. Orice cerere adresată FRF, având drept obiect modificarea formei juridice sau a structurii unui club precum şi/sau oricare dintre operaţiunile arătate la alin. precedent, însoţită de documentele aferente, este analizată de Direcţia Juridică a FRF, care emite un aviz juridic cu propunerea pentru aprobarea sau respingerea cererii de Comitetul Executiv al FRF. O astfel de cerere poate fi introdusă numai în perioada 1 - 30 iunie a fiecărui an. Din cate tin minte, Asociatia Fotbal Club "Steaua" a fost falimentata si s-a infiintat Societatea Comerciala Fotbal Club "Steaua" Bucuresti SA :)))) daca tu iti inchipui ca intr-o societate civilizata poti face asemenea manevre in timpul unui sezon competitional...

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Noiembrie 2024, 19:58
Postat de Dobermannul pe 14 Noiembrie 2024, 19:26

Corect ... Eu spun de ani de zile ca FCSB este considerata de FRF si UEFA continuatoarea cu nume schimbat a Stelei din 1947 pana in prezent.

va legati atat de continuatoarea lmao. Da, continuatoarea ilegala, cu complicitatea FRF, schimbarea statutului in timpul competitiei inseamna retrogradare!!!!! daca era retrogradata marea echipa Fotbal Club Sportiv Bucuresti erati maxim 1000 la meciuri cum sunteti si la meciurile din Liga 1 :)))

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 18
Comentează