Comentarii (176)
Eu2306
Eu2306  •  20 Noiembrie 2024, 19:36
Postat de emilian_din_filiasi pe 19 Noiembrie 2024, 22:57

Din cele 35 de goluri la națională, 6 au fost din penalty. Din păcate penalty-ul care ar fi contat cel mai mult - cel de la Euro 2008 - a fost parat de Buffon și ne-a costat calificarea în sferturi. Cred că am fi avut șanse la semifinale dacă treceam atunci de acea grupă de foc. :-((( Mă bucur că ești oltean, eu sunt doar pe jumătate ... însă n-am prins perioada de glorie a Craiovei Maxima... deci n-am apucat să-l văd jucând pe Balaci. De Dobrin nici nu mai vorbesc. :-((( Dacă nu cer prea mult... îmi poți spune ce nick-name aveai înainte? Că nu te-am văzut cu acest username pe live-uri și pe articolele despre cele 2 Craiove. Eu eram D_veselu înainte să fac transferul 'pe filiera filiași' :-)))

Tati același user il am și comentez doar unde prostia și ignoranta da peste! În privința craiovelor am spus-o de câteva ori…la mititel se regăsește fc caracal și cam atât Dar nu pot să nu spună ca și așa federația a făcut un alt mare abuz prin excludere ca și în cazul FCSB prin schimbarea numelui și a firmei cu toate cele! Suntem i nație de prosti și hoți! Asta este adevarul

Eu2306
Eu2306  •  19 Noiembrie 2024, 23:27
Postat de endervisa pe 18 Noiembrie 2024, 11:30

Pai dupa logica asta, cand este intrebat de echipa, de meci, nu este parerea lui ci a FRF?! La fel si cu selectia etc?! Este angajatul FRF, nu este purtatorul lor de cuvant. Este angajat ca antrenor si face selectia, raspunde la intrebari etc dupa cum considera el, nu dupa pozitia oficiala FRF. Faptul ca s-a castigat un proces e una. Faptul ca, procesul a fost castigat cu FCSB, nu cu intreaga lume e alta.

E greu să înțelegi prietene…pe cine reprezintă Lucescu în situația de fata? La conferință de presa organizată de frf, reprezintă frf nu senatul romaniei… orice declarație a lui acolo este direct legata de instituția respectiva , dacă acea instituție nu agreează astfel de declarații a poate să se delimiteze de ele prințe-un comunicat de presa sau poate să ii interzică domnului în speță să se pronunțe în astfel de cazuri!e prea simplu dar totuși prea greu pentru uni

emilian_din_filiasi
emilian_din_filiasi  •  19 Noiembrie 2024, 22:57
Postat de Eu2306 pe 19 Noiembrie 2024, 22:19

Pentru mine mutu este non-valoare și Hagi a avut norocul cu generația excepțională dar ca fotbalist de excepție nu îl poți acuza… Hagi , a fost un fotbalist bun și cam atât! Chiar sunt curios câte goluri a dat mutu,din alea 35 , din penalty… între Hagi și Lupu as opta pentru al doilea , era mult mai complex și între Lupu și Balaci, clar Balaci… dar regele sau zeul fotbalului romanesc a fost de departe Gâscanul Dobrin! Cu toate ca sunt oltean , nu am problema de a recunoaște asta

Din cele 35 de goluri la națională, 6 au fost din penalty. Din păcate penalty-ul care ar fi contat cel mai mult - cel de la Euro 2008 - a fost parat de Buffon și ne-a costat calificarea în sferturi. Cred că am fi avut șanse la semifinale dacă treceam atunci de acea grupă de foc. :-((( Mă bucur că ești oltean, eu sunt doar pe jumătate ... însă n-am prins perioada de glorie a Craiovei Maxima... deci n-am apucat să-l văd jucând pe Balaci. De Dobrin nici nu mai vorbesc. :-((( Dacă nu cer prea mult... îmi poți spune ce nick-name aveai înainte? Că nu te-am văzut cu acest username pe live-uri și pe articolele despre cele 2 Craiove. Eu eram D_veselu înainte să fac transferul 'pe filiera filiași' :-)))

Eu2306
Eu2306  •  19 Noiembrie 2024, 22:19
Postat de emilian_din_filiasi pe 19 Noiembrie 2024, 21:38

Cu asta sunt perfect de acord: că "în comparație cu desculții de azi briliantul e Dumnezeu". Deci recunoști până la urmă că ai exagerat mai jos când afirmai că Mutu era un fel de Alibec sau Pușcaș de azi. Tu poate ai prins mai multe generații, eu de-abia am apucat să-l văd jucând pe Hagi. ... Am crescut cu Generația de aur și pentru mine acei jucători sunt adevăratele repere (dpdv sportiv). Eu n-am avut în plan să te contrazic cu orice preț, un singur lucru voiam să subliniez, de aceea ți-am și dat reply in the first place: faptul că România a avut de-a lungul timpului mai mulți sportivi de valoare nu înseamnă că unii au fost neapărat mai valoroși decât alții. Nu putem stabili ierarhii pe ramuri și pe epoci diferite. Statisticile și istoria confirmă că Mutu și Hagi au fost fotbaliști importanți, fiind apreciați cam peste tot pe unde au evoluat (mai puțin prin UK in cazul lui Adi)... drept pentru care e un pic nedrept să spunem despre ei că au fost doar eroi de conjunctură și nu și-au construit cariera ajutați și de propria valoare. Într-adevăr ... puteau realiza mai mult, ... însă până să ne grăbim să le punem eticheta de "non-valori" ... ar trebui să ne uităm puțin și peste cifre.

Pentru mine mutu este non-valoare și Hagi a avut norocul cu generația excepțională dar ca fotbalist de excepție nu îl poți acuza… Hagi , a fost un fotbalist bun și cam atât! Chiar sunt curios câte goluri a dat mutu,din alea 35 , din penalty… între Hagi și Lupu as opta pentru al doilea , era mult mai complex și între Lupu și Balaci, clar Balaci… dar regele sau zeul fotbalului romanesc a fost de departe Gâscanul Dobrin! Cu toate ca sunt oltean , nu am problema de a recunoaște asta

emilian_din_filiasi
emilian_din_filiasi  •  19 Noiembrie 2024, 21:38
Postat de Eu2306 pe 19 Noiembrie 2024, 20:39

Prietene , este opinia ta în legătură cu mutu și hagi… Hagi fără acea generație extraordinara era la fel ca al sau fecior. Mutu pentru mine , personal , nu a fost vreo mare valoare simplu îl văd pe chivu mult,mult peste el , asta vorbind despre aceiași generație ca dacă luăm generații diferite , mutu nu prinde nici măcar top 20! Este drept ca în comparație cu descultii de astăzi este un fel de dumnezo,dar nu uita ca cei de azi sunt doar copii de mingi în cel mai bun caz

Cu asta sunt perfect de acord: că "în comparație cu desculții de azi briliantul e Dumnezeu". Deci recunoști până la urmă că ai exagerat mai jos când afirmai că Mutu era un fel de Alibec sau Pușcaș de azi. Tu poate ai prins mai multe generații, eu de-abia am apucat să-l văd jucând pe Hagi. ... Am crescut cu Generația de aur și pentru mine acei jucători sunt adevăratele repere (dpdv sportiv). Eu n-am avut în plan să te contrazic cu orice preț, un singur lucru voiam să subliniez, de aceea ți-am și dat reply in the first place: faptul că România a avut de-a lungul timpului mai mulți sportivi de valoare nu înseamnă că unii au fost neapărat mai valoroși decât alții. Nu putem stabili ierarhii pe ramuri și pe epoci diferite. Statisticile și istoria confirmă că Mutu și Hagi au fost fotbaliști importanți, fiind apreciați cam peste tot pe unde au evoluat (mai puțin prin UK in cazul lui Adi)... drept pentru care e un pic nedrept să spunem despre ei că au fost doar eroi de conjunctură și nu și-au construit cariera ajutați și de propria valoare. Într-adevăr ... puteau realiza mai mult, ... însă până să ne grăbim să le punem eticheta de "non-valori" ... ar trebui să ne uităm puțin și peste cifre.

Eu2306
Eu2306  •  19 Noiembrie 2024, 20:39
Postat de emilian_din_filiasi pe 19 Noiembrie 2024, 00:48

M-ai întrebat ce a realizat in plus Hagi față de cei pe care i-ai menționat. Păi a condus echipa care a scos lumea în stradă în anii '90. Fără el, puțin probabil că am fi ajuns in acel sfert din SUA, poate n-ar mai fi existat acea "Generație de aur", dar e adevărat că fiecare piesă din acel angrenaj a contat poate la fel de mult. Eu nu am terfelit pe nimeni ca să-l evidențiez pe Mutu, o să vezi asta recitind comentariile. Faptul că Baciul a făcut pușcărie pentru combinațiile in care a intrat cu verii lui nea Gigi e o realitate ... la fel ca flirtul lui Adi cu Coca și Ina. Să nu uităm de unde a pornit toată discuția: Lăsând la o parte comparațiile, cifrele arată că Mutu a fost indiscutabil un fotbalist valoros. Oricine îl consideră o non-valoare ca sportiv pleacă de la niște premise false și în final datele statistice vorbesc de la sine.

Prietene , este opinia ta în legătură cu mutu și hagi… Hagi fără acea generație extraordinara era la fel ca al sau fecior. Mutu pentru mine , personal , nu a fost vreo mare valoare simplu îl văd pe chivu mult,mult peste el , asta vorbind despre aceiași generație ca dacă luăm generații diferite , mutu nu prinde nici măcar top 20! Este drept ca în comparație cu descultii de astăzi este un fel de dumnezo,dar nu uita ca cei de azi sunt doar copii de mingi în cel mai bun caz

emilian_din_filiasi
emilian_din_filiasi  •  19 Noiembrie 2024, 00:48
Postat de Eu2306 pe 19 Noiembrie 2024, 00:00

Dacă zici ca doar Hagi a scos lumea în strada hai să îți zic echipa fără Hagi cum suna și da tu verdictul! Stelea- Prodan,Popescu,Filipescu,Petrescu, Munteanu, Sabău,Lupescu,Lupu sau Panduru care vrei tu din ăștia doi , Lăcătuș , Răducioiu sau Dumitrescu…cei drept doar Hagi a fost în echipa…întrebare simpla , ce era Hagi fără acești jucători? La fel ca fiu-sau!! Ce era echipa asta fără Hagi? Exact ceea ce a fost!!!nu terfeli numele și performantele a atâtor jucători doar pentru ca “Hagi”și app de mutu hai să vorbim de atacanți care au făcut istorie în campionate puternice gen Viorel Moldovan, golgeter în ligue 1

M-ai întrebat ce a realizat in plus Hagi față de cei pe care i-ai menționat. Păi a condus echipa care a scos lumea în stradă în anii '90. Fără el, puțin probabil că am fi ajuns in acel sfert din SUA, poate n-ar mai fi existat acea "Generație de aur", dar e adevărat că fiecare piesă din acel angrenaj a contat poate la fel de mult. Eu nu am terfelit pe nimeni ca să-l evidențiez pe Mutu, o să vezi asta recitind comentariile. Faptul că Baciul a făcut pușcărie pentru combinațiile in care a intrat cu verii lui nea Gigi e o realitate ... la fel ca flirtul lui Adi cu Coca și Ina. Să nu uităm de unde a pornit toată discuția: Lăsând la o parte comparațiile, cifrele arată că Mutu a fost indiscutabil un fotbalist valoros. Oricine îl consideră o non-valoare ca sportiv pleacă de la niște premise false și în final datele statistice vorbesc de la sine.

Eu2306
Eu2306  •  19 Noiembrie 2024, 00:00

Dacă zici ca doar Hagi a scos lumea în strada hai să îți zic echipa fără Hagi cum suna și da tu verdictul! Stelea- Prodan,Popescu,Filipescu,Petrescu, Munteanu, Sabău,Lupescu,Lupu sau Panduru care vrei tu din ăștia doi , Lăcătuș , Răducioiu sau Dumitrescu…cei drept doar Hagi a fost în echipa…întrebare simpla , ce era Hagi fără acești jucători? La fel ca fiu-sau!! Ce era echipa asta fără Hagi? Exact ceea ce a fost!!!nu terfeli numele și performantele a atâtor jucători doar pentru ca “Hagi”și app de mutu hai să vorbim de atacanți care au făcut istorie în campionate puternice gen Viorel Moldovan, golgeter în ligue 1

emilian_din_filiasi
emilian_din_filiasi  •  18 Noiembrie 2024, 15:54
Postat de Eu2306 pe 18 Noiembrie 2024, 02:54

Prietene avem mai multe aspecte de clarificat aici:în comentariul meu nu mă refer la consoanele tale iubite și nici la politica sau viața de după cariera sportiva. Muți ca sportiv a fost mediocru gen alibec sau pușcaș de azi!coca și Ina au fost alegerile care l-au definit și care îl reprezintă , faptul ca mai este și scriitor, acum , e maxim…Neagu ca și sportiva este cea mai bună handbalista a lumii pentru câțiva ani la rând.Popescu a fost căpitanul Barcelonei când alții se încălțau cu fesul.Nastase a fost primul număr unu mondial în tenis.Popovici nu mai are rost să menționez ca încă nu și-a încheiat cariera dar este numărul unu. Chivu a fost căpitan la Ajax și a fost un sportiv cum nu mulți sunt.Dobrin , prin anii ‘70 , Real Madrid oferea 3 milioane de dolari și asta cred ca spune totul. Balaci , în viziunea lui Lucescu , a fost la fel de bun ca Dobrin fără a avea oportunitățile de după ‘89 … era o plăcere să îl vezi la lucru. Drăgulescu are o săritură care îi poarta numele și este multiplu campion olimpic și mondial.dar fiind ca m-ai întrebat de Hagi … ce a realizat atât de notabil în comparație cu cei menționați de mine? Hagi sau mutu, mai verifica istoria și o sa ai surpriza să descoperi doi fotbaliști mult peste ei ,Ștefan Dobay și Iuliu Bodola în materie de goluri/meciuri. Eu încerc să îți arăt și ție performante nu doar bazaconii , Hagi dacă nu avea acea echipa foarte bună era zero cum de altfel este fiu-sau acum … Dar ne este simplu să ridicam în slavi nonvaloare

Ce-a realizat Hagi? A scos zeci de mii de oameni în stradă. E o blasfemie să-l compari cu fii-su.... la fel cum e total aiurea sa-l compari pe Mutu cu Cristina Neagu. E complet irelevant sa comparăm performanțe obținute în sporturi diferite și mai ales în epoci diferite. Dar și așa, cifrele te contrazic. Mutu rămâne golgheterul all-time al naționalei chiar dacă Bodola are o medie mai bună de goluri/meci. Iar când ai peste o sută de goluri în Serie A, ești automat recunoscut world-wide drept un sportiv de valoare indiferent cât ai prizat in tinerețe.Poți să-mi înșiri aici o mie de legende, cu performerii care te-au impresionat de-a lungul timpului, ... eu n-am zis niciodată că cei enumerați de tine n-ar fi fost sportivi de excepție. Am zis doar că ai scăpat printre reperele din listă un fost pușcăriaș, nu că ăla n-ar fi fost un mare fotbalist. Dacă ai vrut să ataci strict criteriul sportiv, atunci n-ar fi trebuit să le amesteci pe Coca și Ina în povestea asta. Că i-au plăcut mai mult 'liniuțele' decât miuțele, că e la fel de ignorant ca Neagu sau "vizionarul" Lucescu pe spețe gen Steaua/FCSB... nu îi știrbesc cu nimic meritele sportive și nu îl poți numi o "non-valoare".

endervisa
endervisa  •  18 Noiembrie 2024, 11:30
Postat de Eu2306 pe 14 Noiembrie 2024, 17:39

Conferința de presă oficială reprezintă instituția în sine asta trebuie să înțelegi ca și comentariile din meciurile de fotbal sau emisiuni reprezintă acea companie de presă ! E simplu ca bună ziua ! Nu este doar un dialog simplu pe maidan unde fiecare are dreptul la libera exprimare .

Pai dupa logica asta, cand este intrebat de echipa, de meci, nu este parerea lui ci a FRF?! La fel si cu selectia etc?! Este angajatul FRF, nu este purtatorul lor de cuvant. Este angajat ca antrenor si face selectia, raspunde la intrebari etc dupa cum considera el, nu dupa pozitia oficiala FRF. Faptul ca s-a castigat un proces e una. Faptul ca, procesul a fost castigat cu FCSB, nu cu intreaga lume e alta.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 18
Comentează