Articol de Răzvan Petrescu (video), Tudor Belivacă - Publicat miercuri, 12 martie 2025 21:43 / Actualizat miercuri, 12 martie 2025 21:57
Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, a fost prezent la evenimentul de lansare a filmului documentar „Generația de Suflet” după performanța „tricolorilor de la Euro 2024.
Acesta a vorbit despre obiectivul naționalei, despre teama de ultrași și manifestări violente la următorul meci, cu Bosnia, pe Arena Națională și lansarea brandului „Generația de Suflet”.

Răzvan Burleanu: „În același timp, poziția noastră este foarte clară”
Întrebat despre situația politică actuală din România și dacă tensiunea din viața politică ar putea apărea pe stadioane, Răzvan Burleanu a răspuns:
„Sper să nu apară și în același timp sunt aproape sigur că nu vor apărea. După cum a-ți văzut, noi ca federație, încercăm să avem o linie foarte clară de neutralitate politică. În același timp, poziția noastră este foarte clară, atunci când vine vorba de momente dificile în societatea noastră, atunci când vine vorba de întrebări existențiale pentru țara noastră, așa cum este apartenența la NATO, care este o umbrelă de securitate pentru noi toți sau integrare în Uniunea Europeană, elemente care sunt sigur că au contribuit enorm și la toată această dezvoltare fotbalistică din ultimii 10 ani. Noi suntem în asentimentul românilor și anume că trebuie să continuăm pe acest parcurs european”, a transmis Răzvan Burleanu.
Răzvan Burleanu: „Sperăm să lansăm al treilea film dacă ne calificăm la Mondialul din 2026”
„Ne-am dori ca în 2026 să putem pregăti cel de-al treilea documentar, la 28 de ani de la ultima prezență a noastră la un mondial. Obiectivul de la finalul acestui an este să ne câștigăm cea de a patra grupă consecutivă”
E un brand care este despre trecut, despre performanța jucătorilor, dar și despre viitor. Dorim să transformăm „Generația de suflet” într-o sursă de inspirație. Este mai mult decât un brand, este mai mult decât o expresie vizuală a unei stări de spirit, a unei emoții care este dincolo de o performanță sportivă. Este un angajament ferm al jucătorilor noștri în ceea ce privește această poveste de continuitate. Ceea ce este cel mai important ca această stare de spirit de la nivelul echipei naționale să dăinuie. Totodată, fiindcă avem acest deziderat de a aduce echipa națională și mai aproape de suporteri, acest brand al „Generației de suflet” îl vom regăsi de acum înainte într-o gamă specială de merchandising, astfel încât suporterii să poată să interacționeze, cât mai aproape, zi de zi, cu acest brand. Practic, veți vedea în perioada următoare foarte multe elemente: echipament sportiv, tot felul de produse cu însemnele „Generației de suflet”
-Răzvan Burleanu, președinte FRF


