Comentarii (128)
sasesase
sasesase  •  01 Aprilie 2021, 11:24
Postat de luciann pe 01 Aprilie 2021, 11:20

Man trebuia schimbat la pauza, parca joaca sa nu se accidenteze! Dar si Mogos e prea "rigid" pentru un "lateral"! Trebuiesc cautati altii, de exemplu Benzar era parfum pe faza ofensiva, centra exemplar, din pacate s-a dat la fund si ala, si avea carente defensive!

Nu este rigid deloc , chiar are câteva goluri la Chievo! Băiatul nu este integrat și nu își cunoaște relațiile de joc cu colegii din apărare sau MAN de pe partea lui! Aici este vina antrenorului !

luciann
luciann  •  01 Aprilie 2021, 11:22
Postat de adriann_ pe 01 Aprilie 2021, 11:17

Nu Mogos a fost dezastru ci Denis Man, de-aia flancul respectiv nu a existat. Oricum si Mogos si Popescu au fost experimente absurde cata vreme il ai pe Hanca pe postul ala. Doar ca Hanca nu a fost adus pentru ca omul are tehnica si aport ofensiv iar langa el Denis Man ar fi aratat si mai ridicol.

De Hanca am si uitat ca exista, parca e titular in Polonia! Sa-l incerce si p-ala, desi la Dinamo nu era cine stie ce! Sa fim seriosi, Gigel nu mai are treaba cu Man, l-a vandut si gata! Daca-l influenta pe Mirel, de ce n-a fost niciun titular de la Steaua in primul 11? Nu l-a influentat Gigel cu nimic...mai ales ca sunt si certati!

sasesase
sasesase  •  01 Aprilie 2021, 11:22

Atâta timp cât nu reusesti sa ai un schelet al Naționalei din minim 6-7 jucatori cu un ax central solid nu te numești antrenor! Atâta timp cât schimbi echipa și fundasii centrali și laterali de la meci la meci înseamnă ca esti un novice! Atâta timp cât faci selecția pe interese, pe afinități cu anumiți impresari și patroni, înseamnă ca nu ai coloana vertebrală! Atâta timp cât joci uneori cu 2-3 de “număr 10” înseamnă ca esti praf și pulbere! Cred ca l-am descris perfect pe Mirel Radoi! PS: prefer o echipa muncitoare și dispusă la efort fizic in detrimentul conglomeratului de “perle și vedete! I-as acorda mai multă încredere lui Stanciu (chiar dacă nu sant un fan al lui) și l-as urca in a doua linie de atac unde ii este locul! Soluții sant grămada , avem de unde alege in acest moment! L-as încerca fundaș stânga pe Cristi Ganea sau pe Boboc! Fundași centrali i-as utiliza pe Pascanu și Dragusin cu toate riscurile din lume! Iar Chiriches la închidere unde a jucat mereu nu fundaș central! Un mic exercitiu: Nita- Manea(Mogos) Pascanu, Dragusin, Cristi Ganea(Boboc)-Chiriches, Nistor(Mateiu)- Mihaila, Stanciu(Cicaldau),Ciobanu- Pușcaș (Adrian Petre) Rezerve: Ionuț Radu, Ghiță , Burca, Ianis Hagi, MAN, Tanase, etc. Asta ar însemna CURAJ. Nu inconstienta ca a lui Radoi! Multe meciuri amicale ca sa sudezi o echipa de viitor! Fără Camora, fără Bancu, fără Keseru, Fără Tosca etc.

adriann_
adriann_  •  01 Aprilie 2021, 11:21
Postat de robby73 pe 01 Aprilie 2021, 10:28

Hai ca iti mai dau niste exemple de "exceptii la mii de cazuri": Berti Vogts si Otto Rehhagel, campioni europeni ca selectioneri...binenteles fara BAC !!!

Berti Vogts a castigat de doua ori Cupa UEFA si odata titlul mondial cu RFG. A-l compara cu Radoi la studii e ca si cum il compari pe Michelangelo cu Piliuta si spui ca amandoi aveau ochi caprui.

luciann
luciann  •  01 Aprilie 2021, 11:20
Postat de adriann_ pe 01 Aprilie 2021, 11:17

Nu Mogos a fost dezastru ci Denis Man, de-aia flancul respectiv nu a existat. Oricum si Mogos si Popescu au fost experimente absurde cata vreme il ai pe Hanca pe postul ala. Doar ca Hanca nu a fost adus pentru ca omul are tehnica si aport ofensiv iar langa el Denis Man ar fi aratat si mai ridicol.

Man trebuia schimbat la pauza, parca joaca sa nu se accidenteze! Dar si Mogos e prea "rigid" pentru un "lateral"! Trebuiesc cautati altii, de exemplu Benzar era parfum pe faza ofensiva, centra exemplar, din pacate s-a dat la fund si ala, si avea carente defensive!

adriann_
adriann_  •  01 Aprilie 2021, 11:17
Postat de luciann pe 01 Aprilie 2021, 10:56

Aici sunt de acord, vorbeste mai corect decat Hagi care are ASE-ul!:))) Chestia e ca e prea naiv, joaca prea ofensiv si nu inchide jocul cand trebuie, asta nu tine de BAC! A avut si ghinion, sa nu uitam ca golul doi al armenilor s-a marcat din offside! Plus ca apararea e foarte slaba, daca a ajuns Tosca titular pe centru! Iar lateralii sunt varzà toti, m-am lamurit si cu Mogos, dezastru, nu stiu daca a data o centrare in tot meciul! Chiar nu mai avem fundasi laterali in Romania!?

Nu Mogos a fost dezastru ci Denis Man, de-aia flancul respectiv nu a existat. Oricum si Mogos si Popescu au fost experimente absurde cata vreme il ai pe Hanca pe postul ala. Doar ca Hanca nu a fost adus pentru ca omul are tehnica si aport ofensiv iar langa el Denis Man ar fi aratat si mai ridicol.

dansy
dansy  •  01 Aprilie 2021, 10:58

Radoi trebuie sa plece.Trebuie sa aiba caracter si sa-si dea demisia din mai multe motive: -Nu are caracter pentru ca a dat vina exclusiv pe jucatori desi principalul vinovat este el ; -A luat la nationala mare unii jucatori(Tanase,Keseru,Chiriches,Mogos,Cretu)care nu aveau ce cauta acolo; -A luat cei mai buni jucatori de la nationala mica pe care nu ia folosit compromitand si nationala mica; -A jucat periculos fara sa-si acopere apararea; -A schimbat mereu formula de joc fara a tine cont ca asa nu va avea omogenitate in joc.Si s-a vazut clar acest lucru mai ales in aparare. -Cum sa joci cu Mogos cand il ai pe Popescu Ov.?Cum sa joci cu Tosca cand il ai pe Burca?Cum sa joci cu Man sau Tanase care doar se plimba pe teren si nu fac si faza de aparare?In contextul cand stiam ca armenii sunt ff puternici si rapizi el a jucat cu jucatori firavi care era clar ca fizic nu vor face fata jucatorilor armeni.

luciann
luciann  •  01 Aprilie 2021, 10:56
Postat de robby73 pe 01 Aprilie 2021, 10:43

Pai nu, dar nu poți sa reduci totul la faptul că nu are BAC-ul. Stai liniștit... Cunosc mulți cu bacalaureat, care sunt mai proști ca el. :-)))

Aici sunt de acord, vorbeste mai corect decat Hagi care are ASE-ul!:))) Chestia e ca e prea naiv, joaca prea ofensiv si nu inchide jocul cand trebuie, asta nu tine de BAC! A avut si ghinion, sa nu uitam ca golul doi al armenilor s-a marcat din offside! Plus ca apararea e foarte slaba, daca a ajuns Tosca titular pe centru! Iar lateralii sunt varzà toti, m-am lamurit si cu Mogos, dezastru, nu stiu daca a data o centrare in tot meciul! Chiar nu mai avem fundasi laterali in Romania!?

gido
gido  •  01 Aprilie 2021, 10:56
Postat de mickey13 pe 01 Aprilie 2021, 10:23

Vor zice multi ca U21 (in 2019) a fost o minciuna! Nu, nu este asa! Lotul trebuia intinerit MASIV! Toti de la tineret trebuie titulari la nationala! Vor avea meciuri proaste! E normal! Dar macar nu ne mai impotmolim intr-un Chiriches, Tosca, Keseru, sau alte "babaciuni", care ne-au cam curatat! Aia micii, asa cum au fost ei, tematori, impiedicati, sau mai stiu eu cum or fi ei, trebuie inchegati intr-o echipa. Sa avem rabdare 3-4 ani cu ei... Altfel, o s-o tinem dintr-o ratare intr-alta! Toti au facut misto de jiji (din pacate nici asta nu-i mai breaz, pt ca nu-l intereseaza performanta, ci doar baaanuuul, evlaviosul lu' peste!) cand a luat cam tot ce se putea lua, ca n-o sa faca nimic... asa a fost! 5 ani, seceta... acum, de bine de rau, echipa parca joaca altceva! Daca l-ar interesa, catusi de putin si performanta, nu l-ar mai fi vandut pe Man, ar fi luat titlul detasat... posibil, acum, poate-l rateaza din nou! Dar, este singurul care ia (aproape) in exclusivitate, jucatori romani! In prostia lui, este posibil sa ajute si nationala...

au fost 7 titulari in meciul cu spania si norvegia.... scor 0-5... 0-4...si acum niste varste ale asa zisilor pusti...hagi face 23 la toamna, mai mult rezerva, cicaldau , nedelcearu , puscas, rus, razvan marin,stefan ,ivan au 24-25 ani si joaca inca la echipe modeste... puscas a ajuns rezerva in liga 2 engleza, pascanu joaca in liga 2 spaniola...peste 2 ani , in 2024 , la viitorul mondial , vor avea 27, 28 si ii vei numi sperante ratate ...

1502241916738818
Ion-Nelu Nistor  •  01 Aprilie 2021, 10:54

Am mai spus eu acum ceva timp in urma. Vom ajunge sa schimbam antrenorii ca pe jucatorii. La pauza daca nu ne mai convine unul il punem pe altul. Acum il punem pe Cosmin Olaroiu si urmeaza Dan Petrescu. Se incalzeste Sumudica si Rednic. Asta a fost un exemplu. Si tot asa...Lasa-l domunule un timp mai lung. Schimba mentalitatea jucatorilor. Schimba pe cei din federatie care nu fac absolut nimic pentru imbunatatirea acestui sport. Ii criticam pe alti antrenorii ca este prea defensiv. Ne puneam cu totii cu fundul in poarta, ca faceam autobaza, etc. Acum pe asta il criticam ca este prea ofensiv. NU trebuie schimbat antrenorul. Pe la federatie poate trebuie schimbat cate ceva. Il inem pe unul care este cu fotbalul de sala, care este cu fotbalul feminin. Ca are el alte idei nebunesti. Or trebui si alea dar nu uita de unde castigi totusi niste bani ca sa le ti si pe alea dar si fotbalul care este fotbal adevarat. Tu nu mai ai nimic de baza si schimbi antrenorii ca pe sosete. Nu vom mai avea pe cine pune maine-poimaine. Hai PA!

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 13
Comentează