Comentarii (10)
utilizator șters
utilizator șters  •  24 Martie 2026, 16:04
Postat de AdiOvi pe 24 Martie 2026, 03:38

Pertinent răspuns nimic de zis. Totuşi nu mi-ai răspuns la întrebarea mea. Pe cine ai vedea în locul lui Lucescu? Realistic, Edi Iordănescu este în afara discutiei. El a renunţat de bunăvoie şi nesilit de nimeni. Probabil că anticipa că a atins apogeul cu desculţii noştrii şi a preferat să plece dacă nu în glorie, măcar în cîştig. Nu-i de condamnat. Ceilalţi au fost şi n-au rupt gura satului. Ai dreptate. Atunci cine? Cine? Personal rămîn la opinia că nu există pe planetă un antrenor să scoată mai mult de la nişte incapabili. Încearcă antrenorii lor de gluburi. Mărunţele cluburi oricum, nu de nivelul lui Real unde joacă Arda Güler spre exemplu. Îmi este teamă că sîntem condamnaţi să vedem o naţională varză pe o perioadă şi mai îndelungată, in special datorită faptului că la cîrma Federaţie şi în toată piramida fotbalului românesc sînt o ciurdă de habarnişti. Uită-te la Croaţia spre exemplu care cu o populatie de nici 4 milioane joacă o finală de campionat mondial. Dar acolo sînt oameni care ştiu ce au de făcut. Diferenţa mi se pare catastrofală.

Hai să-ți răspund punctual: 1. Spui că Lucescu este un antrenor de top și că eu, ca suporter, n-aș avea dreptul să-i judec activitatea din cauza că nu mă pricep la fotbal. De acord cu tine asupra CV-ului lui Mircea Lucescu, nu însă și cu atitudinea ta de "crede și nu cerceta". Și eu am gândit la fel ca tine atunci când Lucescu a preluat naționala, salutând gestul dumisale de a accepta provocarea respectivă, dar acum sunt nevoit să constat, în nimicnicia mea, că naționala nu arată bine, regresând în loc să progreseseze în timpul mandatului său. Și Radu Paraschivescu, de exemplu, este un specialist în limba română, incomparabil mai educat în domeniul respectiv decât mine, care sunt doar un vorbitor de rând. Dar dacă Radu Paraschivescu începe să publice articole în care mănâncă litere și face greșeli de exprimare elementare, chiar și un mediocru ca mine le poate observa și menționa. 2. Spui că fotbaliștii naționalei ar fi niște desculți, nu te contrazic, dar atunci poate c-ar trebui încercat un antrenor care a dat randament cu desculții, cum ar fi Dan Petrescu, Dorinel Munteanu sau chiar Pițurcă. 3. Spui că nimeni n-ar reuși să scoată mai mult de la jucătorii români din prezent, dar Edi Iordănescu a scos mai mult, automat negând ideea de "nimeni". Și chiar dacă vrem să marjăm pe această idee, modificând-o prin "nimeni cu excepția lui Edi", atunci poate veni oricine în locul lui Nea Mircea, că mai rău decât ratarea turneelor finale nu se poate.

AdiOvi
AdiOvi  •  24 Martie 2026, 03:38
Postat de utilizator șters pe 23 Martie 2026, 18:59

Cea mai bună variantă: Edi Iordănescu, singurul care a reușit să ridice nivelul naționalei. Edi a preluat naționala de foarte jos și i-a ridicat nivelul, restul, de la Răzvan Lucescu la Rădoi sau Daum au preluat naționala de foarte jos și au menținut-o acolo. De cealaltă parte, Mircea Lucescu a preluat naționala de la un nivel mediu și a dus-o în jos. Mircea Lucescu are pe hârtie toate calitățile necesare pentru a conduce echipa națională, dar aceste calități nu s-au reflectat, din păcate, în jocul echipei. României nu i se poate pretinde acum să învingă Turcia în deplasare, dar să învingă Bosnia și Cipru în preliminarii ar fi putut, cu o selecție, disciplină și organizare mai bune, așa cum fuseseră pe vremea lui Edi Iordănescu.

Pertinent răspuns nimic de zis. Totuşi nu mi-ai răspuns la întrebarea mea. Pe cine ai vedea în locul lui Lucescu? Realistic, Edi Iordănescu este în afara discutiei. El a renunţat de bunăvoie şi nesilit de nimeni. Probabil că anticipa că a atins apogeul cu desculţii noştrii şi a preferat să plece dacă nu în glorie, măcar în cîştig. Nu-i de condamnat. Ceilalţi au fost şi n-au rupt gura satului. Ai dreptate. Atunci cine? Cine? Personal rămîn la opinia că nu există pe planetă un antrenor să scoată mai mult de la nişte incapabili. Încearcă antrenorii lor de gluburi. Mărunţele cluburi oricum, nu de nivelul lui Real unde joacă Arda Güler spre exemplu. Îmi este teamă că sîntem condamnaţi să vedem o naţională varză pe o perioadă şi mai îndelungată, in special datorită faptului că la cîrma Federaţie şi în toată piramida fotbalului românesc sînt o ciurdă de habarnişti. Uită-te la Croaţia spre exemplu care cu o populatie de nici 4 milioane joacă o finală de campionat mondial. Dar acolo sînt oameni care ştiu ce au de făcut. Diferenţa mi se pare catastrofală.

utilizator șters
utilizator șters  •  23 Martie 2026, 18:59
Postat de AdiOvi pe 23 Martie 2026, 03:32

Sînt atenţia întruchipată. Totuşi nu mi-ai răspuns la întrebare: pe cine ai vedea în momentul de faţă în locul lui Lucescu?

Cea mai bună variantă: Edi Iordănescu, singurul care a reușit să ridice nivelul naționalei. Edi a preluat naționala de foarte jos și i-a ridicat nivelul, restul, de la Răzvan Lucescu la Rădoi sau Daum au preluat naționala de foarte jos și au menținut-o acolo. De cealaltă parte, Mircea Lucescu a preluat naționala de la un nivel mediu și a dus-o în jos. Mircea Lucescu are pe hârtie toate calitățile necesare pentru a conduce echipa națională, dar aceste calități nu s-au reflectat, din păcate, în jocul echipei. României nu i se poate pretinde acum să învingă Turcia în deplasare, dar să învingă Bosnia și Cipru în preliminarii ar fi putut, cu o selecție, disciplină și organizare mai bune, așa cum fuseseră pe vremea lui Edi Iordănescu.

AdiOvi
AdiOvi  •  23 Martie 2026, 03:32
Postat de utilizator șters pe 22 Martie 2026, 20:40

Atenție la conjugarea verbelor "a fi" și "a ști".

Sînt atenţia întruchipată. Totuşi nu mi-ai răspuns la întrebare: pe cine ai vedea în momentul de faţă în locul lui Lucescu?

utilizator șters
utilizator șters  •  22 Martie 2026, 20:40
Postat de AdiOvi pe 22 Martie 2026, 17:31

Este clar că nu eşti tu acela. Doar din curiozitate, pe cine ai vedea tu mai bun decît Lucescu? Bineînţeles exceptînde-te pe tine, care sînt convins că ai impresia că şti fotbalul mai bine decît Lucescu.

Atenție la conjugarea verbelor "a fi" și "a ști".

AdiOvi
AdiOvi  •  22 Martie 2026, 18:14
Postat de RockyIV pe 22 Martie 2026, 16:41

E la mintea cocoșului: Ferguson a fost mare pentru că avea in lot ce era mai bun in Anglia, Mourinho a devenit celebru având cei mai buni jucători portughezi+brazilieni la Porto, apoi cel mai valoros lot la Inter! Ancelotti a antrenat nume uriașe: Real, Bayern, Milan, PSG, Juventus, adică crema momentului peste tot! Concluzia mea este că jucătorii fac mare antrenorul, nu invers! Dacă Lucescu nu avea in anii 80 generația de excepție a Hunedoarei, mutată apoi la Dinamo, cine știe cât de celebru mai era!?

Aiureli. Nu se poate antrenor fără jucători, dar nici invers. Sînt multiple exemple. Ferguson a fost genial pentru că avea putere deplină şi şi-a ales jucătorii în funcţie de conceptul lui de a antrena şi performa. Înainte de glorie a fost la un meci de a fi demis, dar a reuşit să calibreze tot timp de 26 de ani timp în care s-au schimbat generaţi şi generaţii de jucători. Ferguson n-a avut doar o echipă de excepţie ci a creat multiple echipe de excepţie. Începînd cu George Best şi continuînd cu Eric Cantona, Beckham, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Scholes, Rio Ferdinand şi mulţi alţii. Deci exemplul tău este nul. La fel şi Lucescu la Corvinul; cine a auzit de Gabor, Misha Klein, Ioan Andone, Mircea Rednic, Dorin Mateuţ şi ceilalţi dacă nu-i descoperea şi îi forma Lucescu? Nu şti, sau probabil ai uitat, dar la sfîrşitul carierei Lucescu a jucat la Corvinul în divizia a doua, unde ca jucător/antrenor a avut timp să-şi formeze o echipă competitivă şi să promoveze în divizia A şi asta timp de 4 ani. Deci un alt exemplu al tău care-i nul. Dacă vrei îţi mai spun.

AdiOvi
AdiOvi  •  22 Martie 2026, 17:31
Postat de utilizator șters pe 22 Martie 2026, 16:26

Turcii l-au dat afara pe Lucescu de la nationala lor in doi timpi si trei miscari, noi il tinem in continuare. Asa ca cine-l iubeste mai mult?

Este clar că nu eşti tu acela. Doar din curiozitate, pe cine ai vedea tu mai bun decît Lucescu? Bineînţeles exceptînde-te pe tine, care sînt convins că ai impresia că şti fotbalul mai bine decît Lucescu.

RockyIV
RockyIV  •  22 Martie 2026, 16:41

E la mintea cocoșului: Ferguson a fost mare pentru că avea in lot ce era mai bun in Anglia, Mourinho a devenit celebru având cei mai buni jucători portughezi+brazilieni la Porto, apoi cel mai valoros lot la Inter! Ancelotti a antrenat nume uriașe: Real, Bayern, Milan, PSG, Juventus, adică crema momentului peste tot! Concluzia mea este că jucătorii fac mare antrenorul, nu invers! Dacă Lucescu nu avea in anii 80 generația de excepție a Hunedoarei, mutată apoi la Dinamo, cine știe cât de celebru mai era!?

utilizator șters
utilizator șters  •  22 Martie 2026, 16:26
Postat de AdiOvi pe 22 Martie 2026, 16:07

Se pare că turcii îl iubesc pe Lucescu mai mult decît unii dintre români, ţinînd cont de faptul că sînt destule voci care-l contestă. Dar de, habarnişti rămîn habarnişti. Nu există antrenor pe planetă care să scoată mai mult de la desculţii de aşa zişi fotbalişti pe care România îi are la momentul de faţă.

Turcii l-au dat afara pe Lucescu de la nationala lor in doi timpi si trei miscari, noi il tinem in continuare. Asa ca cine-l iubeste mai mult?

AdiOvi
AdiOvi  •  22 Martie 2026, 16:07

Se pare că turcii îl iubesc pe Lucescu mai mult decît unii dintre români, ţinînd cont de faptul că sînt destule voci care-l contestă. Dar de, habarnişti rămîn habarnişti. Nu există antrenor pe planetă care să scoată mai mult de la desculţii de aşa zişi fotbalişti pe care România îi are la momentul de faţă.

Comentează