Comentarii (190)
brancusi
brancusi  •  24 Martie 2021, 17:07
Postat de doar..titi pe 24 Martie 2021, 16:49

bah tata , acu' ca suntem la ora fair play-ului .. putem spune ca universitatea a fost prima echipa din romania ajunsa intr-o semifinala europeana ... deschizatoare de drumuri !!

Si sa-ti mai spun ceva,Fifinho,ati avut norocul,implicit plusul adus al unor antrenori mult mai valorosi,altminteri nu se stie cum s-ar fi scris istoria!

adriann_
adriann_  •  24 Martie 2021, 17:07
Postat de adi_stelistul pe 24 Martie 2021, 16:56

Pai erau campioanele celor doua tari. Despre ce vorbim aici? Minsk-ul eliminat de Dinamo la al catelea titlu de campion al URSS era??? Stii?

Valorile erau mult mai echilibrate pe vremea aia, sa nu uitam ca Aberdeen (campioana Scotiei) cu Fergusson manager castigase Cupa Cupelor si Super Cupa Europei in 1983. DAR nu era tot una sa prinzi in sferturi niste anonimi din Finlanda sau pe BAYERN MUNCHEN (cum a prins Anderlecht in sezonul 1985-1986) sau pe JUVENTUS (cum a prins Barcelona). Stelistii care neaga adevrul evident ca Steaua a avut un noroc bizar si pe alocuri as zice chair suspect la tragerile la sorti din perioada Valentin NEAGA EVIDENTA. Nu e cazul sa sapam noi prin ce facea Plesita pe la UEFA in anii aia cata vreme nu sapa altii, dar nici sa ne mintim singuri.

aristofan
aristofan  •  24 Martie 2021, 17:04
Postat de brancusi pe 24 Martie 2021, 16:39

Bravooo,stapana ta e mandra de tine!Maine te prezinti la partid sa ii convingi daca meriti postul de sef la ecarisaj,ca p=asta l=a pastrat dupa ce a facut Salubritatea praf!Ca si orasul,dealtminteri,cu d-astia ca tine!

Ca sef la ecarisaj n-as putea pune laba pe un caine de casa ca tine. Ai grija sa nu papi chiftelutele pe drum pana la stapanul tau ! Sa fie tari ca sa nu se idezintegreze in zbor !

brancusi
brancusi  •  24 Martie 2021, 16:57
Postat de doar..titi pe 24 Martie 2021, 16:49

bah tata , acu' ca suntem la ora fair play-ului .. putem spune ca universitatea a fost prima echipa din romania ajunsa intr-o semifinala europeana ... deschizatoare de drumuri !!

Bravo,Fifi,de acord cu tine,e un lucru fantastic sa fii pionierul unor realizari superbe,sa deschizi drumul urmasilor si sa ramai astfel nemuritor in memoria colectiva!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  24 Martie 2021, 16:56
Postat de catalin.palcu pe 24 Martie 2021, 16:31

in principiu ai dreptate , dar sunt niste nuante pe care te faci ca nu le stii. intr-adevar Lahti batuse campioanele URSS si Yugoslaviei, Leningradul si Sarajevo. Doua echipe zero barat la nivel european, Zenitul de altfel la primul si singurul lor titlu URSS, Sarajevo la al2 lea in Yugoslavia. Ambele campioane intamplatoare, fara mare palmares, fara experienta, fara nimic notabil in Europa. hai sa nu le facem mai mari decat erau ! performanta Stelei ramane, dar hai sa nu o inflorim chiar asa!

Pai erau campioanele celor doua tari. Despre ce vorbim aici? Minsk-ul eliminat de Dinamo la al catelea titlu de campion al URSS era??? Stii?

brancusi
brancusi  •  24 Martie 2021, 16:52
Postat de circul_ghencea pe 24 Martie 2021, 16:45

Ai luat-o pe aratura rau de tot. Te-ai aprins degeaba si, inca odata, bati campii rau de tot. Nu m-am legat de familia ta si nu cred ca-i cazul sa-mi bagi familia in discutii despre fotbal si istorie. Nu cred ca esti tu in masura sa-mi dai lectii de moralitate, sa vorbesti de trese, gene si alte lucruri, pe care este evident ca nu le stapanesti deloc. Am terminat dialogul cu prazarii. V-ati dovedit inca odata limetele. Fuduli si prosti!

Corect la amanunt,ce nu va convine si ce e in contradictie cu adevarurile absolute detinute de voi e aberatie si ofensa adusa autoritatii,realmente nu ai habar ce spui,dar dai verdicte,absolut tipic!Ghinionul vostru de tresati este ca aveti un miros care razbate pana si dincolo de o tastatura si niste clisee in exprimare ce va fac atat de usor detectabili si nedigerabili!Sper sa batem deseara,sa scap de gustul asta gretos de apevist!

doar..titi
doar..titi  •  24 Martie 2021, 16:49
Postat de brancusi pe 24 Martie 2021, 16:45

Fifi,hai sa incheiem odata,un adversar iti recunoaste ca Steaua a fost indubitabil cea mai buna echipa din istoria fotbalului nostru,restul sunt fantasmagoriile unor minti intunecate si mici!

bah tata , acu' ca suntem la ora fair play-ului .. putem spune ca universitatea a fost prima echipa din romania ajunsa intr-o semifinala europeana ... deschizatoare de drumuri !!

brancusi
brancusi  •  24 Martie 2021, 16:45
Postat de doar..titi pe 24 Martie 2021, 16:38

HAHAHA!!zabaluta ...4-1 cu vejle ,4-1 cu honved , 3-0 cu anderlecht .. au fost castigate cu boloni si cu apara ducadam!!grea boala invidia ...nici luce n-a scapat!!

Fifi,hai sa incheiem odata,un adversar iti recunoaste ca Steaua a fost indubitabil cea mai buna echipa din istoria fotbalului nostru,restul sunt fantasmagoriile unor minti intunecate si mici!

circul_ghencea
circul_ghencea  •  24 Martie 2021, 16:45
Postat de brancusi pe 24 Martie 2021, 16:21

Amice,ai dus lucrurile prea departe!Vezi ca nu mai suntem pe vremea cand parintii vostri bagau lumea la puscarie pentru ca avea alte vederi decat cele bagate de ei pe gatul natiei,cu forta convingatoare a tancurilor bolsevice!Asa ca metodele alea prin care faceati din noapte zi dupa bunul plac si impotriva oricarei realitati evidente sa le aplici la tine acasa,nu intr-o discutie cu altii,ca dialog esti incapabil sa porti,nu te lasa genele si/sau tresele!

Ai luat-o pe aratura rau de tot. Te-ai aprins degeaba si, inca odata, bati campii rau de tot. Nu m-am legat de familia ta si nu cred ca-i cazul sa-mi bagi familia in discutii despre fotbal si istorie. Nu cred ca esti tu in masura sa-mi dai lectii de moralitate, sa vorbesti de trese, gene si alte lucruri, pe care este evident ca nu le stapanesti deloc. Am terminat dialogul cu prazarii. V-ati dovedit inca odata limetele. Fuduli si prosti!

catalin.palcu
catalin.palcu  •  24 Martie 2021, 16:42
Postat de ucv1948 pe 24 Martie 2021, 14:41

Au luat cupe si campionate , dar nu cu acceptul sitemului comunist. Aceste cluburi pt a castiga acele trofee au trebuit sa lupte nu doar cu echipa adversa ( si arbitraje partinitoare ) ci cu un intreg sistem represiv bolsevic. . . . Asa primeau indicatii de la Moscova , cei din fruntea tarii , performanta trebuie sa faca doar dinamo si tska ( steaua ) ... prin orice mijloace

aveam impresia ca esti un tip mai serios, dar vad ca vii cu niste gogomanii incredibile. ce scrii tu e de nivelul povestilor nemuritoare.. cum adica, nu au avut echipele alea acceptul sistemului comunist si s-au luptat cu aparatul represiv? tu stii ce facea aparatul represiv in Romania ? ca daca Doamne-fereste isi puneau aia mintea cu cineva se alegea praful de ei. numai ca nu-i interesa nici pe ei, nici pe aia de la Moscova. Asa ca sa ramai cu ceva de la mine afla ca Romania oricum a iesit din sfera de influenta sovietica prin anii '60 plus ca li se rupea alora de cine ia titlul in Romania, nu credeau ca era pe agenda sedintelor de partid de la ei. ca sa vezi cat ii interesa fotbalul, TSKA Moscova are 3 titluri URSS mari si late luate din anii 50 pana in 91. Trei ! si Dinamo Moscova vreo 6-7. mai au cateva luate in perioada interbelica si imediat dupa Razboiul Mondial. deci daca sovieticii nu se omorau cu firea la ei in tara cine ia titlul, cum ar fi controlat la noi??

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 19
Comentează