Comentarii (120)
steaua_blatista
steaua_blatista  •  07 Martie 2014, 18:43
Postat de allosaur pe 07 Martie 2014, 18:32

Domnule judecator, clientul meu a gresit, a furat, a scuipat pe strada, a fluierat in biserica, stie ca e vinovat, dar uitati-va la Huidu, ce a facut el si ce a primit, se poate asa ceva?? Incetati sa va mai dati mari avocati p-aici ca majoritatea nu sunteti capabili sa ganditi impartial. Si nu zic ca ce zic eu trebuie sa fie litera de lege, dar sunt satul de astia care la orice sentinta, gata compara imediat cu cazul lu' Huidu, cand l-au bagat pe Obreja la detentie preventiva, si nu au fost in stare sa il condamne desi l-au avut pe masa 30 de zile, nu a sarit unu sa ii ia apararea comparand cu cazul lu huidu.... Ipocritilor!

Esti prost!! La Huidu a fost alceva..nu poti sa faci o comparatie.

cristi87
cristi87  •  07 Martie 2014, 18:37
Postat de allosaur pe 07 Martie 2014, 18:32

Domnule judecator, clientul meu a gresit, a furat, a scuipat pe strada, a fluierat in biserica, stie ca e vinovat, dar uitati-va la Huidu, ce a facut el si ce a primit, se poate asa ceva?? Incetati sa va mai dati mari avocati p-aici ca majoritatea nu sunteti capabili sa ganditi impartial. Si nu zic ca ce zic eu trebuie sa fie litera de lege, dar sunt satul de astia care la orice sentinta, gata compara imediat cu cazul lu' Huidu, cand l-au bagat pe Obreja la detentie preventiva, si nu au fost in stare sa il condamne desi l-au avut pe masa 30 de zile, nu a sarit unu sa ii ia apararea comparand cu cazul lu huidu.... Ipocritilor!

Domne, nu compara nimeni cu nimic, tot o dau oamenii astia cu Huidu!(care nu imi placea nici inainte de accident, acuma nici atat) Ce nu intelegeti ca una e sa vrei sa faci ceva rau timp de o vreme indelungata (sa inseli,sa corupi,sa te eschivezi de la niste plati) alta e sa faci rau fara nici o intentie intr-o zi nefasta, dintr-o neatentie! Pai se compara balene cu masini de spalat aici! Si intradevar, judecatorii stiu de ce l-au condamnat si o sa se vada in motivatia lor si gata! Acuma non stop auzim de gratieri, amnistii si tot felul de aiureli, in loc sa se mai construiasca 1 puscarie sau 2! Si de asemenea sunt de acord ca banii trebuie recuperati altfel nu ai facut nimic!

allosaur
allosaur  •  07 Martie 2014, 18:32
Postat de allosaur pe 07 Martie 2014, 18:28

De ce mama dracu comparati toti faptele facute cu buna stire( ce au facut astia 8, ce a facut Becali, sau ce se presupune ca au facut altii gen Voiculescu , Patriciu si altii ) cu faptele facute din imprudenta, total nepremeditate, Popescu si compania au facut ce au facut cu buna stiinta, Huidu(care imi e total antipatic) nu s-a trezit intr-o dimineata si a zis... Ba ma urc la volan si omor niste oameni azi, ca asa scrie in horoscop. Ca Huidu trebuia sa plateasca in alt fel pentru ce sa intamplat e cu totul alta problema decat sa compari tot ce se intampla in tara asta cu ce a facut el. Maine-poimaine asta o sa intre in procedura de aparare a avocatilor....

Domnule judecator, clientul meu a gresit, a furat, a scuipat pe strada, a fluierat in biserica, stie ca e vinovat, dar uitati-va la Huidu, ce a facut el si ce a primit, se poate asa ceva?? Incetati sa va mai dati mari avocati p-aici ca majoritatea nu sunteti capabili sa ganditi impartial. Si nu zic ca ce zic eu trebuie sa fie litera de lege, dar sunt satul de astia care la orice sentinta, gata compara imediat cu cazul lu' Huidu, cand l-au bagat pe Obreja la detentie preventiva, si nu au fost in stare sa il condamne desi l-au avut pe masa 30 de zile, nu a sarit unu sa ii ia apararea comparand cu cazul lu huidu.... Ipocritilor!

domana
domana  •  07 Martie 2014, 18:30

Doamne ce justitiari suntem !!!

allosaur
allosaur  •  07 Martie 2014, 18:28
Postat de silvercloud pe 07 Martie 2014, 18:10

Ca Gica Popescu a facut o frauda, asta e clar !! El insa si-a recunoscut vina si a platit acum doi ani suma imputata, de 700.000 de euro !! Acum el este condamnat pentru ca a comis fapta, chiar daca nu mai sunt consecinte, ceea ce mai are el de achitat sunt cheltuielile de judecata (imense!!). Eu zic ca judecata in cazul lui a fost stramba, atat timp cat alti smecheri precum Patriciu, Tariceanu, Vantu, Dan Voiculescu sunt in libertate!! In plus, sunt unii care au OMORAT oameni in accidente rutiere si care sunt absolviti de vina, li s-a dat pedepse cu suspendare, cazul lui Serban Huidu care a ucis TREI oameni !! Privit din aceasta perspectiva, cum vi se pare cazul lui Gica Popescu ???!!

De ce mama dracu comparati toti faptele facute cu buna stire( ce au facut astia 8, ce a facut Becali, sau ce se presupune ca au facut altii gen Voiculescu , Patriciu si altii ) cu faptele facute din imprudenta, total nepremeditate, Popescu si compania au facut ce au facut cu buna stiinta, Huidu(care imi e total antipatic) nu s-a trezit intr-o dimineata si a zis... Ba ma urc la volan si omor niste oameni azi, ca asa scrie in horoscop. Ca Huidu trebuia sa plateasca in alt fel pentru ce sa intamplat e cu totul alta problema decat sa compari tot ce se intampla in tara asta cu ce a facut el. Maine-poimaine asta o sa intre in procedura de aparare a avocatilor....

georgepop
georgepop  •  07 Martie 2014, 18:27
Postat de georgepop pe 07 Martie 2014, 18:19

Si ce daca ? Furtul tot furt ramane . Daca violatorii isi cer scuze , devin automat nevinovati ?

Cei care fac fac victime in accidente rutiere nu o fac intentionat , este pur si simplu ghinion sau teribilism . Dar cand furi ani de zile milioane de euro nu ai nici o scuza !

mario.alex
mario.alex  •  07 Martie 2014, 18:25
Postat de silvercloud pe 07 Martie 2014, 18:10

Ca Gica Popescu a facut o frauda, asta e clar !! El insa si-a recunoscut vina si a platit acum doi ani suma imputata, de 700.000 de euro !! Acum el este condamnat pentru ca a comis fapta, chiar daca nu mai sunt consecinte, ceea ce mai are el de achitat sunt cheltuielile de judecata (imense!!). Eu zic ca judecata in cazul lui a fost stramba, atat timp cat alti smecheri precum Patriciu, Tariceanu, Vantu, Dan Voiculescu sunt in libertate!! In plus, sunt unii care au OMORAT oameni in accidente rutiere si care sunt absolviti de vina, li s-a dat pedepse cu suspendare, cazul lui Serban Huidu care a ucis TREI oameni !! Privit din aceasta perspectiva, cum vi se pare cazul lui Gica Popescu ???!!

hai sa facem comparatie la toate cazurile din rominia si sa ramina numai clamparu la puscarie ca ala a facut lucruri mai grave nu? sai dam drumu si lu ala cu tot cu popescu sa vedem unde dr ajungem voi sunteti cretini . iar popescu daca a platit suma un inseamna ca a recunoscut fapta citeste si u rechizitorul ala si dupa vb. puscaria e facuta ptr tot felul de fapte un numai ptr criminali sau violatori .sunt de acord sa primeasca o pedeapsa mai mica dar un liber

cristi87
cristi87  •  07 Martie 2014, 18:24
Postat de cristi87 pe 07 Martie 2014, 18:22

el a fost inchis din ce am inteles, pentru inselaciune si evaziune fiscala lucruri destul de grave in tarile civilizate!Iar comparatia cu Huidu sta cam asa din ce cred eu ca nu-s expert! Huidu n-a avut intentie timp de cativa ani sa urmareasca pe cineva si sa omoare intr-un accident de masina s-a intamplat intr-o fractiune de secunda cu consecinte tragice pentru o familie dar si pentru el (va dati seama ca toata viata si-a distrus-o) si nu cred ca prezinta pericol social de vreme ce nu mai are voie sa conduca!In schimb Gica Popescu a facut parte dintr-un grup infractional si a facut tot ce a facut cu intentie, nu stiu cum se numeste ceva cu " fapta continuata" nu stiu termenii jur

si probabil i-a agravat situatia!In fine, instanta a dat o sentinta care e comentata aiurea doar din cauza ca a lovit in niste oameni influenti si puternici si cu o anumita imagine (mai buna sau mai rea, depinde de subiect)! Prea se comporta toata lumea de parca toti sunt experti in legi si mai si cunosteau si dosarele! Sa fim seriosi,deci imi mentin parerea! :)

georgepop
georgepop  •  07 Martie 2014, 18:23
Postat de georgepop pe 07 Martie 2014, 18:19

Si ce daca ? Furtul tot furt ramane . Daca violatorii isi cer scuze , devin automat nevinovati ?

Pai fura si tu cat a furat el , plateste 10 % la stat ( dupa ce te prinde ) - sa vezi cat o sa te compatimeasca o tara intreaga !

cristi87
cristi87  •  07 Martie 2014, 18:22
Postat de cristi87 pe 07 Martie 2014, 18:18

Mi se pare la fel cazul, sa va spun si de ce : cei mentionati de dumneavoastra merita de la 20 de ani in sus de puscarie,parerea mea ( insa asta nu il absolva de vina pe Gica Popescu absolut deloc) insa au avocatii mai smecheri si mai scumpi si va mai dura pana vor fi prinsi (ca sa poti baga pe cineva in inchisoare trebuie sa ai niste dosare foarte bine argumentate ,altfel risti multe lucruri ca judecator ) , faptul ca a platit si si-a recunoscut indirect vina (ca nu a declarant nicaieri ca ar fi vinovat, doar s-a simtit cu musca pe caciula si a platit pentru o pedeapsa mai mica, pe care a obtinut-o, avand cea mai mica pedeapsa dintre cei 8 ) nu inseamna ca gata nu mai patesti nimic ...

el a fost inchis din ce am inteles, pentru inselaciune si evaziune fiscala lucruri destul de grave in tarile civilizate!Iar comparatia cu Huidu sta cam asa din ce cred eu ca nu-s expert! Huidu n-a avut intentie timp de cativa ani sa urmareasca pe cineva si sa omoare intr-un accident de masina s-a intamplat intr-o fractiune de secunda cu consecinte tragice pentru o familie dar si pentru el (va dati seama ca toata viata si-a distrus-o) si nu cred ca prezinta pericol social de vreme ce nu mai are voie sa conduca!In schimb Gica Popescu a facut parte dintr-un grup infractional si a facut tot ce a facut cu intentie, nu stiu cum se numeste ceva cu " fapta continuata" nu stiu termenii jur

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Comentează