Comentarii (109)
28ishere
28ishere  •  05 Mai 2025, 14:41
Postat de Savi39 pe 05 Mai 2025, 09:01

Pai dupa declaratiile asa ziselor suveranisti gen semiom sau mai nou micky mouse ponta asa lasa de inteles ca daca ies ei vor reforma cam tot prin tara. Desigur majoritatea stim ca nu e asa, ca e o vrajeala ieftina dar aia care voteaza cu suboamenii astia crezi ca stiu atrbutiile presdintelui?

Ponta a spus asta dar simion nu tin minte sa fi spus asa ceva. Simion a spus ca vrea sa schimbe sistemul care ne duce in groapa de 20 de ani.Am avut 2 presedinti in utlimi 20 de ani care sunt tradatori de tara. mai mult nu poate,sa nu avem presedinte tradator de tara,asta este maximul care o sa il avem de acum.

alessyo49
alessyo49  •  05 Mai 2025, 13:59

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Mai 2025, 13:13
Postat de Savi39 pe 05 Mai 2025, 10:50

De acord. Dar totusi e vorba despre rationament, despre alegeri logice. Daca ai avea de ales intre a iti petrece onperioada de timp izolat cu unul din : criminal in serie, violator, evazionist, ce ti ar spune logica, care ar fi cea mai putinpericuloasa alegere? Sigur toti avem dreptul egale, toti trebuie sa respectam votul unanim, e clar. Ce ma frapeaza e motivarea majoritatii votantilor acestor specimene, rationamentul lor. Adicatelea schimbam tara, oprim sistemul prin alegerea lui semiom, a anomaliei gavrila, si a celorlalti inculti decelerati? Huh. Asta nu pot sa inteleg dar n am ce face:)

Saviola, Teleormanul și raționamentul … Pfff! :-(((

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Mai 2025, 13:13

te-ai intors, craitoiule, la baza? wow! o iei de la capat? pita unsa si mirodenii?

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Mai 2025, 13:11
Postat de utilizator șters pe 05 Mai 2025, 10:25

Am si eu o intrebare: daca omul chiar are relatii cu Rusia? Ceea ce nu mi se pare imposibil. Adica sunt semne, din moment ce rusii jubileaza, probabil nu o fac degeaba. Din moment ce omul e in conflict fix cu tarile opozante Rusiei, iar ar fi un semnal ca omul nu e strain de acel regim. Ok, poate n-are nicio treaba cu Rusia, dar daca are? Pui judecatori CCR si schimbi oameni in SRI... ok, si daca omul chiar are relatii si pune alti oameni cu relatii in zona in acele functii? Oare ce se intampla ulterior? Spui ca presedintele nu are treaba cu economia. In mod direct nu o avea, cu siguranta are insa in mod indirect. Imaginea lui in afara poate atrage sau respinge o natiune, ceea ce are un impact absolut crucial economic. Sa ne gandim si la aceasta varianta zic eu, poate e de fapt un simplu cetatean care chiar crede ca se lupta cu sistemul (desi pe mine nu m-a convins cu nimic ca are vreun habar sa o faca si mai nou alege strategia de a evita orice dialog cu oricine), dar daca totusi chiar are aceste relatii de care e suspectat? Oare atunci e bine sa iasa presedinte? Mie mi se pare ca poporul roman isi asuma un risc imens doar de dragul de a taxa sistemul, care si-o merita din plin desigur, dar oare inainte sa schimbam ceva, nu ne gandim putin si in ce schimbam, facem doar asa, de dragul schimbarii?! Sunt intrebari care trebuie sa ni le punem, parerea mea.

E simplu: e pro Trump și pro America! Poveștile cum ca Trump a fost omul rușilor s-au fâsâit deja, nici măcar ăia care le-au scornit nu le mai folosesc pt ca se fac de rușine …

Dr.Hoock
Dr.Hoock  •  05 Mai 2025, 11:36
Postat de Savi39 pe 05 Mai 2025, 10:50

De acord. Dar totusi e vorba despre rationament, despre alegeri logice. Daca ai avea de ales intre a iti petrece onperioada de timp izolat cu unul din : criminal in serie, violator, evazionist, ce ti ar spune logica, care ar fi cea mai putinpericuloasa alegere? Sigur toti avem dreptul egale, toti trebuie sa respectam votul unanim, e clar. Ce ma frapeaza e motivarea majoritatii votantilor acestor specimene, rationamentul lor. Adicatelea schimbam tara, oprim sistemul prin alegerea lui semiom, a anomaliei gavrila, si a celorlalti inculti decelerati? Huh. Asta nu pot sa inteleg dar n am ce face:)

Ce raționament aștepți de la cei ce-l votează pe unu ce nu se știe câte clase are făcute pe bune, si care n-a muncit o zi în viața lui? Ei in asemenea personaj se regasesc! Este rebeliunea manelară!

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Mai 2025, 11:12
Postat de Mosh.Gerilla pe 04 Mai 2025, 23:21

Bă, ***, îl faci de râs pe Adam! Cum care Adam?!

Ce bei ? Ce are Adam cu noi? Ce penibil esti. " Bărbațel" adevărat.

Savi39
Savi39  •  05 Mai 2025, 10:50
Postat de utilizator șters pe 05 Mai 2025, 09:55

Amandoi contracandidatii sunt papusi. Parlanentul este cel care conduce destinele Romaniei! PSD/PNL/UDMR vor avea majoritatea si vor decide iar Simion va aproba! Daca iese ND, va avea soarta lui Emil Constantinescu! Prezidentialele sunt pentru iobagi care au impresia ca au puterea sa decida! Parlamentarele “e grele “ unde fosti si actuali SRI-isti decid “viitorul “ tarii! 9% inflatie? 41% taxe?! Dulce Romanie……

De acord. Dar totusi e vorba despre rationament, despre alegeri logice. Daca ai avea de ales intre a iti petrece onperioada de timp izolat cu unul din : criminal in serie, violator, evazionist, ce ti ar spune logica, care ar fi cea mai putinpericuloasa alegere? Sigur toti avem dreptul egale, toti trebuie sa respectam votul unanim, e clar. Ce ma frapeaza e motivarea majoritatii votantilor acestor specimene, rationamentul lor. Adicatelea schimbam tara, oprim sistemul prin alegerea lui semiom, a anomaliei gavrila, si a celorlalti inculti decelerati? Huh. Asta nu pot sa inteleg dar n am ce face:)

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Mai 2025, 10:25
Postat de 28ishere pe 05 Mai 2025, 02:24

Pai presedintele este responsabil de economie si de mentenanta tarii? parlamentul,guvernul se ocupa cu asta. Ca presedinte pur si simplu poti sa declasifici niste documente,mai schimbi cativa judecatori de la ccr,mai schimbi un sef de la sri,ceva ce pe poporul roman nu are cum sa ii afecteze,dar care face ca sistemul se tremure de frica.

Am si eu o intrebare: daca omul chiar are relatii cu Rusia? Ceea ce nu mi se pare imposibil. Adica sunt semne, din moment ce rusii jubileaza, probabil nu o fac degeaba. Din moment ce omul e in conflict fix cu tarile opozante Rusiei, iar ar fi un semnal ca omul nu e strain de acel regim. Ok, poate n-are nicio treaba cu Rusia, dar daca are? Pui judecatori CCR si schimbi oameni in SRI... ok, si daca omul chiar are relatii si pune alti oameni cu relatii in zona in acele functii? Oare ce se intampla ulterior? Spui ca presedintele nu are treaba cu economia. In mod direct nu o avea, cu siguranta are insa in mod indirect. Imaginea lui in afara poate atrage sau respinge o natiune, ceea ce are un impact absolut crucial economic. Sa ne gandim si la aceasta varianta zic eu, poate e de fapt un simplu cetatean care chiar crede ca se lupta cu sistemul (desi pe mine nu m-a convins cu nimic ca are vreun habar sa o faca si mai nou alege strategia de a evita orice dialog cu oricine), dar daca totusi chiar are aceste relatii de care e suspectat? Oare atunci e bine sa iasa presedinte? Mie mi se pare ca poporul roman isi asuma un risc imens doar de dragul de a taxa sistemul, care si-o merita din plin desigur, dar oare inainte sa schimbam ceva, nu ne gandim putin si in ce schimbam, facem doar asa, de dragul schimbarii?! Sunt intrebari care trebuie sa ni le punem, parerea mea.

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Mai 2025, 09:58
Postat de Savi39 pe 05 Mai 2025, 09:31

Eu unul am fost dezamagit de toti, probabil ca majoritatea romanilor. Si nu e nevoie sa va las eu, dezamagirea va veni oricum!:) prb e ca sunt nivele ai nivele de penibil si de dezamagiri, iar Romania in frunte cu asemenea specimene geb seniom, calinescu, monta ...a cam atins fundul my friend. In rest, nu se va schimba nimic, soarele va rasari si maine, si poimaine, la guverbare tot psd cu noua papusa, la munca tot noi ca deh, cineva trebuie sa ii plateasca si pe aia 3 miliaone de votanti ai lui semiom sau martorii lui georgescu. Sa traim bine, zic!

Interesant din ce mediu social provin votantii lui Ponta…… probabil majoritatea functionari la stat cu diplome “pe bune “….

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează