DIVERSE  ·  COMUNICAT

Ringier România renunță la semnarea contractului de 2 milioane de euro pentru editarea revistei Primăriei Sectorului 1!

Luni, 17 Septembrie 2018, 16:07

Ringier România a câștigat prin licitație publică, în SEAP, contractul
pentru a realiza o revistă a Primăriei Sectorului 1, un contract de 2
milioane de euro pe 4 ani.

La procedura de achiziție publică începută în 16 septembrie 2017  au
participat trusturi importante de presă, precum Ringier sau Burda,
precum și companii fără experiență în media.

Inițial, spre surprinderea întregii prese, a câștigat o asociere cu doar
patru angajați și care, în procedurile de contestare care au urmat, s-a
dovedit că nu îndeplinea condițiile.

Prin comparație, Ringier România are aproape 500 de angajați și își
alesese tipografia Monitorul Oficial drept partener de tipar al revistei.
Pe 26 iulie 2018, Primăria comunică către Ringier că ”oferta
dumneavoastră a fost declarată câștigătoare”.

Ringier România a discutat cu reprezentanții Primăriei Sectorului 1 și
i-am anunțat zilele trecute că am decis să nu semnăm contractul și să
nu realizăm revista.

Nu vom realiza profitul estimat din proiect, vom pierde chiar și
garanția în bani depusă la licitație, dar e mai important să păstrăm
încrederea publicului nostru.

Decizia Ringier are la bază principiul fundamental de a nu pune sub
niciun fel sub semnul întrebării reputația de nonpartizanat a
cotidienelor Libertatea, Gazeta Sporturilor, a siteurilor și a revistelor
noastre.

Avem o divizie separată de Customer Publishing care realizează de 7
ani reviste pentru zeci de clienți privați, printre care Metro
Cash&Carry, Help Net, Dacia – Renault, HVB Bank.

Vom gândi în continuare proiecte, reviste și evenimente în zona
acestor clienți privați.

Când am participat, acum un an, la licitația pe SEAP pe care am
adjudecat-o nu am realizat toate dimensiunile posibilelor conflicte de
interese ale semnării unui contract cu o primărie, dar preferăm să
recunoaștem acest lucru, să-l reparăm înainte de începerea proiectului
și să vă prezentăm dumneavoastră, publicul nostru, faptele și decizia.
Pe scurt: Ringier România nu a luat niciun ban public de la Primăria
Sectorului 1 pentru această revistă.

Dimpotrivă.

Deși am câștigat, ne retragem și contribuim la buget cu cei 31.000 de
lei depuși drept garanție.

Mihnea Vasiliu, director general Ringier România

Citește și: Cum sunt cheltuiti banii bucurestenilor: Licitatia pentru revista Primariei Sectorului 1, castigata de doua firme cu patru angajati in total. Printre beneficiari - apropiati ai lui Adrian Thiess, fostul consilier al lui Sorin Oprescu

Licitatia pentru revista Primariei Sectorului 1, castigata de doua firme. Printre beneficiari - apropiati ai lui Adrian Thiess

 



Piedone a fost condamnat în dosarul Colectiv. Anunțul uluitor pe care l-a făcut acum. „Pare ireal„

Libertatea

Comentarii (4)

sex.deep  •  17 Septembrie 2018, 20:44

"Ringier România renunță la semnarea contractului de 2 milioane de euro pentru editarea revistei Primăriei Sectorului 1! " ..... pentru ca..... "Nu vom realiza profitul estimat din proiect." ERA TITLUL CORECT ! Ca nu cumva sa dezinformati si publicul vostru sa creada ca faceti asta sa nu va patati imaginea cu bani publici, daca tot spuneti ca "e mai important să păstrăm încrederea publicului nostru."

adriann_  •  17 Septembrie 2018, 18:03

Asta e deja culmea securismului, sa licitezi si sa castigi doar ca sa blochezi un proiect. Astia trebuie sa reia acum toate procedurile, in mod normal Primaria S1 ar trebui sadeaRingier in judecata...

vasglo  •  17 Septembrie 2018, 16:24

Si Tolontan ce zice??!! -:)

Vezi toate comentariile (4 )

Comentează

Agenda

Oră Competiție / Post TV
21:00 Fotbal, Reluare

90 de ani de La Liga

Digi 3
21:00 Emisiune TV

Sport Report

Telekom 1
Program TV complet

Liga 1