Articol de GSP - Publicat marti, 20 ianuarie 2009 00:00
National Basketball Association (NBA) a revenit asupra deciziei de a interzice publicitatea la băuturile alcoolice în toate poziţiile de pe terenurile de joc pentru a diminua efectele negative cauzate de criza financiară. Articolul care interzicea oficialilor echipelor organizatoare să afişeze panouri publicitare ale producătorilor de alcool astfel încît acestea să poată să fie observate la televizor data încă din 1991. :)
Cel puţin 20 din cele 30 de echipe ale NBA-ului au în acest moment contracte de sponsorizare cu firme producătoare de băuturi alcoolice, dar panourile publicitare sînt amplasate în locuri unde camerele de luat vederi nu au acces sau la barurile din incinta sălilor de baschet.
Măsura NBA a venit ca o consecinţă firească a mişcărilor Major League Baseball, National Hockey League şi NASCAR care au luat de curînd hotărîrea de a permite reclamelor la "spirtoase" în văzul camerelor TV. Singura Ligă din SUA care nu pare să fie clintită de aceaastă mişcare este National Football League (NFL).