Articol de GSP - Publicat joi, 27 martie 2008 00:00
Gazeta vă oferă imagini în premieră de la filmarea ultimului spot Pepsi, în care Mutu, Marica şi Lobonţ sînt actorii principali
În pauza amicalului România - Rusia, transmis în direct, aseară, de Antena 1, a rulat ultima execuţie publicitară Pepsi. Aceasta este intitulată "Open Source", spotul fiind rezultatul unui exerciţiu de imaginaţie care a fost propus consumatorilor din întreaga lume. Suporterii au fost invitaţi să răspundă la întrebarea: "Dacă ai avea mijloacele şi jucătorii, ce ai face?". Pepsi a dat glas răspunsurilor tuturor "copywriter"-ilor din întreaga lume care respiră fotbal.
Această campanie este o iniţiativă globală integrată, care cuprinde şi versiuni locale. În spotul care rulează la nivel internaţional principalii actorii sînt Ronaldihno, Messi, Henry, Lampard, Fabregas şi Beckham. În varianta autohtonă Mutu, Marica şi Lobonţ interpretează diferite roluri imaginate de suporterii "naţionalei".
48 de ore s-a filmat pentru 10 secunde de spot
"Am fost Gladiator în 2004 şi mi s-a parut că nu s-ar putea crea un personaj mai spectaculos. Ei bine, iată că se poate"
Adrian Mutu
Gazeta vă oferă imagini în premieră de la filmarea ultimului spot Pepsi, în care Mutu, Marica şi Lobonţ sînt actorii principali
În pauza amicalului România - Rusia, transmis în direct, aseară, de Antena 1, a rulat ultima execuţie publicitară Pepsi. Aceasta este intitulată "Open Source", spotul fiind rezultatul unui exerciţiu de imaginaţie care a fost propus consumatorilor din întreaga lume. Suporterii au fost invitaţi să răspundă la întrebarea: "Dacă ai avea mijloacele şi jucătorii, ce ai face?". Pepsi a dat glas răspunsurilor tuturor "copywriter"-ilor din întreaga lume care respiră fotbal.
Această campanie este o iniţiativă globală integrată, care cuprinde şi versiuni locale. În spotul care rulează la nivel internaţional principalii actorii sînt Ronaldihno, Messi, Henry, Lampard, Fabregas şi Beckham. În varianta autohtonă Mutu, Marica şi Lobonţ interpretează diferite roluri imaginate de suporterii "naţionalei".
48 de ore s-a filmat pentru 10 secunde de spot
"Am fost Gladiator în 2004 şi mi s-a parut că nu s-ar putea crea un personaj mai spectaculos. Ei bine, iată că se poate"
Adrian Mutu