Comentarii (143)
dorinsorescu
dorinsorescu  •  24 Iulie 2014, 06:48
Postat de imperiaion pe 23 Iulie 2014, 20:06

dino22 a postat mai jos un comentariu care cred ca reflecta mai bine realitatea. UPC nu si-a batut joc de clienti ci si-a facut o promovare in stil mare. Au fost in centrul atentiei. Toata lumea a vorbit despre ei si cum nu exista publicitate negativa ci doar publicitate au reusit sa atraga atentia asupra lor gratis. Acum abonatii vor avea o parere si mai buna despre ei si toata lumea ii va aprecia pentru faptul ca au reactionat la dorintele acestora. Asta este marketing-ul.

Ultima masura luata de upc este foarte corecta. Personal, n-am fost foarte incantat de felul in care au abordat problema initial, asa ca nu stiu daca nu conteaza publicitatea negativa. oricum important este ca au revenit si au procedat coorect

imperiaion
imperiaion  •  23 Iulie 2014, 20:06
Postat de digei pe 23 Iulie 2014, 19:56

UPC a demonstrat ca nu are respect fata de clienti atunci cand a impus automat pachetul pt toata lumea dupa aia abonatul fiind nevoit sa anunte refuzul.Pentru ca a reparat aceasta anomalie nu inseamna ca are respect ci din interes au rectificat riscand sa aiba un mare scandal cu abonatii.

dino22 a postat mai jos un comentariu care cred ca reflecta mai bine realitatea. UPC nu si-a batut joc de clienti ci si-a facut o promovare in stil mare. Au fost in centrul atentiei. Toata lumea a vorbit despre ei si cum nu exista publicitate negativa ci doar publicitate au reusit sa atraga atentia asupra lor gratis. Acum abonatii vor avea o parere si mai buna despre ei si toata lumea ii va aprecia pentru faptul ca au reactionat la dorintele acestora. Asta este marketing-ul.

digei
digei  •  23 Iulie 2014, 19:56
Postat de imperiaion pe 23 Iulie 2014, 19:25

Faptul ca UPC a renuntat la a mai taxa din oficiu inseamna ca dorintele abonatilor au fost ascultate. Este un pas spre o relatie normala intre cablisti si abonati. Si RSD putea sa tina cont de parerea abonatilor cand a scos programe din grila. Puteau sa puna o taxa pentru pachetul Discovery si cred ca asa cei care doreau sa vada in continuare canalele o puteau face. Nu e normal ca ei sa imi spuna ce e mai bine pentru mine.

UPC a demonstrat ca nu are respect fata de clienti atunci cand a impus automat pachetul pt toata lumea dupa aia abonatul fiind nevoit sa anunte refuzul.Pentru ca a reparat aceasta anomalie nu inseamna ca are respect ci din interes au rectificat riscand sa aiba un mare scandal cu abonatii.

imperiaion
imperiaion  •  23 Iulie 2014, 19:56
Postat de dino22 pe 23 Iulie 2014, 19:34

Pai nu poate sa transmita pachetul UPC-ului. trebuie sa incheie si ei un parteneriat cu Look si sa-si faca propriul pachet.

Tu crezi ca RDS va pune in grila un canal care transmite meciurile din Liga1 cand are 3 canale proprii de sport. Unde ar trebui sa vada abonatii comentariile sportive cu privire la meciuri ? La emisiunea lui Horia Ivanovici de pe LookTv sau la emisiunile de la DigiSport? Ei au vrut totul sau nimic. 6 ani au avut totul. Acum au NIMIC!

imperiaion
imperiaion  •  23 Iulie 2014, 19:38
Postat de dino22 pe 23 Iulie 2014, 19:30

Eu cred ca tot scenariul asta a fost gandit de la bun inceput. Stiau ca o sa starneasca multe reactii insa asta insemna si multa publicitate GRATUITA. Toate ziarele au anuntat sus si tare care sunt conditiile in care da UPC liga 1. Punctul cheie era ca in felul asta toata lumea era constienta ca UPC urmeaza sa dea LIGA 1. Cineva acolo la UPC e diabolic de istet.

Ai dreptate! In ultima perioada s-a discutat foarte mult despre UPC si LookTv. Se pare ca au stiut sa atraga atentia asupra lor si probabil asta le-a adus un castig pe care poate l-ar fi avut platind o campanie serioasa de publicitate. Smart thinking!

dino22
dino22  •  23 Iulie 2014, 19:34
Postat de solomon_i pe 23 Iulie 2014, 18:24

Rcs Rds din respect pentru clientii sai de ce nu permite difuzarea pachetului extra fotbal al UPC ?

Pai nu poate sa transmita pachetul UPC-ului. trebuie sa incheie si ei un parteneriat cu Look si sa-si faca propriul pachet.

dino22
dino22  •  23 Iulie 2014, 19:30

Eu cred ca tot scenariul asta a fost gandit de la bun inceput. Stiau ca o sa starneasca multe reactii insa asta insemna si multa publicitate GRATUITA. Toate ziarele au anuntat sus si tare care sunt conditiile in care da UPC liga 1. Punctul cheie era ca in felul asta toata lumea era constienta ca UPC urmeaza sa dea LIGA 1. Cineva acolo la UPC e diabolic de istet.

imperiaion
imperiaion  •  23 Iulie 2014, 19:25
Postat de carol_k pe 23 Iulie 2014, 19:01

De acord cu tine dar pentru asta trebuie sa vada ce pierderi ar putea avea in sensul de cate retrageri preconizeaza ca ar putea suporta,nu se sperie astia daca un numar de abonati ameninta cu retragerea daca li s-a pus pata sa nu transmita n-o vor face,asta le este meseria,stiu cum sa reactioneze in cazul unor conflicte cu abonatii,n-ar fi prima data cand o fac.Pana acum n-am auzit multe voci care sa regrete Liga I si care sa ameninte cu plecarea.Sa nu uitam ca RCS-RDS dau campionatele din Italia,Spania,Franta pe care altii nu le au.In fine,daca e cum spui tu adica vor lua meciurile este OK,eu unul nu iau pachetul.

Faptul ca UPC a renuntat la a mai taxa din oficiu inseamna ca dorintele abonatilor au fost ascultate. Este un pas spre o relatie normala intre cablisti si abonati. Si RSD putea sa tina cont de parerea abonatilor cand a scos programe din grila. Puteau sa puna o taxa pentru pachetul Discovery si cred ca asa cei care doreau sa vada in continuare canalele o puteau face. Nu e normal ca ei sa imi spuna ce e mai bine pentru mine.

imperiaion
imperiaion  •  23 Iulie 2014, 19:20
Postat de iulian069 pe 23 Iulie 2014, 17:12

DRS si KERS au facut cursele mai spectaculoase, inainte stateam 20 de tururi sa asteptam o depasire. Cand iesea masina 2 din spatele masinii 1 intampina vantul si era greu de facut depasirea. Acum poate mult mai usor sa treaca masina 2 de masina 1 dar si masina 1 poate sa revina imediat prin aceleasi metode. Eu cred ca e un plus. Cat despre puterea masinilor mai mica, e normal, pai nu mai puteau sa le tina pe pamant la ce progrese s-au facut daca nu interveneau cu reguli. Daca cumva reuseasu le tina pe pista, la o anumita viteza si fortele G exista riscul ca pilotul sa lesine, risc care exista in ziua de azi la moto GP pe unele circuite...

Limitarile pe care le impun cei din Formula1 au menirea de a incuraja descoperirea de noi solutii. Multe dintre ele se transpun pe masinile de serie. Daca una dintre echipe vine cu un concept nou exista riscul sa creeze un dezechilibru dar pana la urma de aceea sunt platiti inginerii; sa asigure progresul. In fiecare sezon inginerii fac diferenta. Pilotii au cele mai mari asteptari de la ei. Asta nu inseamna ca pilotii nu sunt talentati dar conteaza foarte mult performanta si fiabilitatea masinii si modul in care aceasta se pliaza pe stilul de condus al fiecaruia.

carol_k
carol_k  •  23 Iulie 2014, 19:01
Postat de qpax pe 23 Iulie 2014, 16:20

Daca te te referi la cumpararea drepturilor de Liga 1 ... e adevarat! Dar RCS va prelua in grila cele 2 posturi ale Sky Brodcast in maxim o luna de zile ... pierd mai mult daca nu le iau ... si nu pierd nimic daca le iau in grila ... in sistemul ala ... pe pachet separat! Is good business! Nu este aceeasi situatie ca in urma cu cativa ani .... cand cablistul insusi a cumparat drepturile ... si si-a folosit acest avantaj pentru a-si creste baza de clienti ... de data asta cumparatorul este un tert necablist ... care il intereseaza sa vanda la cat mai multe companii ... si nu-l intereseaza care sunt alea! Ce face acum RCS ... cu plangeri pe la Consiliul Concurentei, tergiversari .. e negociere

De acord cu tine dar pentru asta trebuie sa vada ce pierderi ar putea avea in sensul de cate retrageri preconizeaza ca ar putea suporta,nu se sperie astia daca un numar de abonati ameninta cu retragerea daca li s-a pus pata sa nu transmita n-o vor face,asta le este meseria,stiu cum sa reactioneze in cazul unor conflicte cu abonatii,n-ar fi prima data cand o fac.Pana acum n-am auzit multe voci care sa regrete Liga I si care sa ameninte cu plecarea.Sa nu uitam ca RCS-RDS dau campionatele din Italia,Spania,Franta pe care altii nu le au.In fine,daca e cum spui tu adica vor lua meciurile este OK,eu unul nu iau pachetul.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 15
Comentează