Articol de GSP - Publicat marti, 12 martie 2013 00:00 / Actualizat marti, 12 martie 2013 10:54
”Secundă-viaţă”, campania de strîngere de fonduri pentru Fundaţia Mihai Neşu iniţiată anul trecut de Gazeta Sporturilor, a fost răsplătită cu un nou premiu. Leo Burnett & Target, agenţia care a dezvoltat mecanismul inovator al campaniei, a cîştigat premiul Best Strategy, categoria Best Admaking, în cadrul International Advertising Cup.
Campania a fost selectată în competiţie în urma Aurului cîştigat la festivalul Golden Drum (categoria Innovative Campaigns) desfăşurat în octombrie 2012 la Portoroz.
În ce constă mecanismul inovator pentru ”Secundă-viaţă”? Mărcile care se alătură campaniei pot ceda contravaloarea unei secunde din spoturile lor TV către o cauză umanitară. În acest caz, către Fundaţia Mihai Neşu. Brand-urile care s-au alăturat pînă acum campaniei sînt Gazeta Sporturilor şi AXA Asigurări.
”Premiul e cu atît mai valoros cu cît nominalizările din categorie au fost campanii dintre cele mai tari de la Cannes 2012”, spune Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.
În cadrul campaniei ”Secundă-viaţă” s-au strîns pînă în prezent peste 14.000 de euro, sumă ce ca ajunge la Fundaţia Mihai Neşu.
Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”