Articol de GSP - Publicat marti, 29 iulie 2008 00:00
Nu stiu din ce oameni este format departamentul de marketing al Universitatii Craiova. Nici n-are importanta, de fapt, daca ultima idee pusa in practica le apartine sau a fost tot a patronului, asemeni emblemei Olteniei pusa pe tricou. Mie imi pare brilianta.
-
Incepand de vineri, la magazinul clubului s-au pus in vanzare echipamentele in care baietii au evoluat in sezonul trecut. 4 randuri, pantaloni si tricou, iar preturile au fost mai mult decat bune. Prioritate au avut jucatorii, insa, chiar si asa, au ramas suficiente pentru noi, fanii.
-
Ideea are, in viziunea mea, mai multe puncte “forte”. Si, chiar daca, probabil, este adoptata de la marile cluburi din campionatele externe, trebuie laudata initiativa de a o pune in practica.
In primul rand, este benefica din punct de vedere material clubului. Cu siguranta, vanzarile au batut orice record, profitul este maxim si nemaintalnit pana acum, la magazinul oficial, intr-o perioada atat de scurta. Tricourile lui Florin Costea, Bornescu, Wobay, Stoica sau Prepelita au facut ravagii, astfel ca vedetele echipei s-au vazut puse in ipostaza de a renunta la partea lor, pentru a face fericiti alti cativa fani.
Apoi, alte doua lucruri ce merg mana in mana sunt demne de luat in seama: ocazia de a purta chiar tricoul in care favoritul a disputat un meci te indeamna, mai degraba decat gandul de a achizitiona o replica, la o investitie in beneficiul clubului; aceeasi ocazie te poate face sa simti ca echipa iti este mult mai aproape, ca si clubul isi doreste consolidarea legaturilor cu fanii.
Mai ramane si “orgoliul de fan”, care are toate motivele sa fie satisfacut. Si constiinta. Impacata acum, pentru ca achizitia este una reusita, fara doar si poate