Comentarii (272)
dorelus
dorelus  •  07 Mai 2025, 16:12

Oameni buni nu există candidat perfect, nici partid, nici dogma politică, așa cred eu, dară drumul pe care România l-a luat din 2007 este cel pe care a avut cele mai mari realizări. Hai să fim serioși Europa a venit și ne-a ajutat cu multe lucruri am spus-o deja, nu a venit doar cu lucruri bune, exact ca și atunci când te căsătorești, creezi o alianță cu cineva, și nu totul îți convine, persoana cu care dorești să o iei la drum nu are doar calități. Tot asa și Europa nu aduce doar investiții, aduce și reguli și printre aceste reguli sunt unele care nu pun neapărat în lumină identitatea națională, ca și o salată de fructe măcinată, este buna dară nu mai știi care este kiwi, căpșuna, mărul sau para, gustul primează. Eu nu stau în țară de 32 de ani, îmi cer scuze că-mi dau cu părerea, dară vin de trei patru ori în țară și găsesc locuri cu oameni minunați, muncitori, orașe extraordinare (Oradea,Cluj, Sibiu, Brașov, București scuze nu am vizitat altele dară sunt convins că sunt toate frumoase, curate în care se trăiește în siguranță. Avem sate extraordinare, Rimetea și altele din nordul Moldovei și câte altele semnate peste tot în România. Din păcate în Occident încrederea aproape necondiționată în natura umana aduce mari prejudicii morale și materiale. Democrația, libertatea și încrederea face ca cei drepți să sufere de abuzul celor care profita de aceste libertăți. Nu dau sfaturi nimănui, mi-am făcut copilăria și adolescenta în comunism dară parfumul european este extraordi

icostin66
icostin66  •  07 Mai 2025, 15:48
Postat de MaxP pe 07 Mai 2025, 13:22

Calculele sunt mult mai complicate, dar consider ca al tau e oarecum eronat. O data ca diferenta din primul tur dintre cei 2 e de usor sub 2 milioane de voturi, dar vorbim de candidatii Simion si Dan. In realitate diferenta dintre europenisti si suveranisti este mult mai mica, pentru ca europenistii s-au divizat mult mai mult in primul tur. Daca e sa adunam vovturile lui Crin cu ale lui Dan, Simion si europenistii sunt la egalitate in primul tur intre cei 3 candidati principali. Bun, nu le adunam pentru ca voturile date lui Crin au unele semne de intrebare, totusi majoritatea sunt ale europenistilor. Si atunci consider ca din cei 3 de fapt suveranistii au un avantaj de cam 5%. Din restul candidatilor, Lasconi mai micsoreaza diferenta pe la 2-3%. Iar diferenta o face candidatul Ponta. Care cred ca va imparti aproximativ in mod egal voturi celor 2. Consider ca diferenta reala dintre cei 2 daca ne luam strict dupa prezenta din primul tur e de cam 2-3 procente. Ce se poate schimba? Prezenta in turul 2. Din punctul meu de vedere prezenta votantilor suveranisti a fost spre maximum in primul tur, mobilizare completa, nu cred ca mai pot aduce mare lucru in plus in turul 2. In schimb celalalt candidat poate si pe asta se si bazeaza. Si da, cheia candidatului Dan spre victorie e o prezenta mai mare in turul 2. Dar nu la 75%, ci undeva la 60%. Si crede-ma, mobilizare va exista, ramane de vazut daca suficienta. Diferenta va fi foarte mica, indiferent cine castiga.

Te contrazic putin...:) Am trei prieteni, cu familiile aferente, care nu au fost duminica la vot deoarece duminica era ultima dintre cele trei zile de pescuit ...:) Ar fi putut vota, evident, dar au considerat ca nu are rost sa-si piarda timpul, deoarece era clar ca Simion va ajunge in T2. Sa-ti mai spun ca nici nevasta-mea nu a fost la vot din aceleasi considerente?...:) Eu am fost doar datorita faptului ca am fost de serviciu...:) Mai mult, majoritatea ungurilor care l-au sustinut pe Antonescu nu vor mai merge la vot sau vor urma calea lui Orban, nu cea a UDMR-ului. Din ce simt eu, victoria lui Simion va fi una zdrobitoare, fara echivoc...:)

icostin66
icostin66  •  07 Mai 2025, 15:34
Postat de parpalacMov pe 07 Mai 2025, 13:24

Votantii lui Simion, acesti tradatori de neam si patrie, isi merita soarta. Abia astept sa-i vad la dieta de paine si apa dupa ce euro sare de 6 lei pana la sfarsitul anului; zero fonduri UE si firme in faliment pe banda rulanta, saracie suveranista originala, asa cum si-au dorit. Ce-o sa rad de ei cand Simion o sa-i trimita in Ucraina sa moara pentru Rusia.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Catalynn_38
Catalynn_38  •  07 Mai 2025, 15:29
Postat de Jamie.Vardy pe 07 Mai 2025, 13:57

He he he. Depinde cine arbitrează. Pardon, cine numără cornerele.

Too big to rig! :-)))

Catalynn_38
Catalynn_38  •  07 Mai 2025, 15:26
Postat de Brinzovenescu pe 07 Mai 2025, 14:53

Numai Komiterniștii lu Ana Pauker-alogeni impuși de Moscova- disprețuiau și urau pe cei care „nu impartașeau marețele idealuri ale tovarașului Stalin”!Iar voi- papagalii„europeniști”-ii disprețuiți și ii urâți pe românii -care nu mai vor sa mai voteze cu marionetele multinaționalelor și„aliaților”!

Păi să își spună nea Teleorman Saviola unde e angajat. Dacă o va mai face, vei înțelege și de ce are ordin să susțină “proeuropenii”. :-)))

icostin66
icostin66  •  07 Mai 2025, 15:23
Postat de vidam.juhasz pe 07 Mai 2025, 15:00

Corect, e ultima zvâcnire a globaliștilor. Suveranismul va triumfa în Europa, fără ca UE să se destrame. Europenii și-au dat seama că politica UE sub Ursula von der Pfizer e una falimentară și încet-încet forțele suveraniste câștigă teren cam peste tot. UE nu se destramă, se transformă. Mesajul lui Viktor Orban e unul cât se poate de clar în acest sens: „Vom ocupa UE şi o vom transforma într-un centru de coordonare al Uniunii, care să respecte suveranitatea statelor membre. Nu vom părăsi UE. Nu vom abandona Bruxelles-ul, ci îl vom ocupa. Pentru aceasta am fondat familia politică a Patrioţilor". Maghiarii din Secuime au înțeles mesajul și vor merge pe mâna lui Orban acordând credit candidatului izolaționist, ceilalți probabil vor urma orbește recomandările lui Kelemen Hunor și îi vor da votul lui Nicușor Dan. E pentru prima oară în ultimii 35 de ani când votul ungurilor este divizat, dar important e să scăpăm definitiv de mafia soroșisto-globalistă care a căpușat Europa în ultimii 20 de ani.

Respect! In aceasta schisma este implicata puternic si biserica reformata si cea catolica... Am foarte multi prieteni unguri care povesteau cum dupa slujba oamenii erau indemnati sa urmeze ''calea UDMR''-ului, care l-a sprijinit pe fata pe Crin Antonescu. Duminica au primit alte ''ordine'', Muci fiind cel care este in gratiile liderilor UDMR. Nu stiu ce parere o fi avand Orban despre asta, astept... P.S. Absolut toti prietenii mei unguri vor vota normalitatea si traditiile seculare care ne definesc.

kuba..clov.pe.youtube
kuba..clov.pe.youtube  •  07 Mai 2025, 15:20
Postat de gazistu pe 07 Mai 2025, 15:01

(euro sare de 6 lei/ zero fonduri UE/ saracie suveranista originala/ Simion o sa-i trimita in Ucraina sa moara pentru Rusia) .... de unde stii tu toate astea, Nostradamus? __________________________________________________________________________________ CE te face sa crezi ca astea nu s-ar intampla cu Nicusor presedinte? Pe ce te bazezi? pai ce, lumea trebuie sa fie de acord cu tine, sau ce? adica cei 40,1% de romani sunt prosti si cei 20,8% sunt destepti, sau cum? PS; Daca vrei sa aperi Ucraina, te poti irola si acum (o sa primesti de la 8000 USD/lunar +, dar nu sti sigur daca mai te intorci acasa); ai vazut ca au nevoie de mercenari, si rusii, dar mai ales ucrainienii ... asa ca, NU EXITA! te poti inrola sa lupti pt ca UCRAINA si sa salvezi lumea de tirani! Zelensky & Co. iti vor fi recunoscatori, iar noi, ceilalti, care suntem neutri te vom aplauda pt faptele tale eroice!! ce zici, te bagi?

De ce incerci sa ai un dialog cu un regresist cand aceste personaje nu au capacitatea pentru asa ceva, le lipseste logica. Sunt membrii pcr varianta 2025, aplaudacii de partid care repeta ce li se spune. Cica "Simion va duce in Ucraina!" :))) tocmai Simion pe care ei il acuza ca e anti Ucraina si ca vrea sa opreasca orice ajutor. Absolut hilar :))

kuba..clov.pe.youtube
kuba..clov.pe.youtube  •  07 Mai 2025, 15:08
Postat de parpalacMov pe 07 Mai 2025, 13:24

Votantii lui Simion, acesti tradatori de neam si patrie, isi merita soarta. Abia astept sa-i vad la dieta de paine si apa dupa ce euro sare de 6 lei pana la sfarsitul anului; zero fonduri UE si firme in faliment pe banda rulanta, saracie suveranista originala, asa cum si-au dorit. Ce-o sa rad de ei cand Simion o sa-i trimita in Ucraina sa moara pentru Rusia.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gazistu
gazistu  •  07 Mai 2025, 15:01
Postat de parpalacMov pe 07 Mai 2025, 13:24

Votantii lui Simion, acesti tradatori de neam si patrie, isi merita soarta. Abia astept sa-i vad la dieta de paine si apa dupa ce euro sare de 6 lei pana la sfarsitul anului; zero fonduri UE si firme in faliment pe banda rulanta, saracie suveranista originala, asa cum si-au dorit. Ce-o sa rad de ei cand Simion o sa-i trimita in Ucraina sa moara pentru Rusia.

(euro sare de 6 lei/ zero fonduri UE/ saracie suveranista originala/ Simion o sa-i trimita in Ucraina sa moara pentru Rusia) .... de unde stii tu toate astea, Nostradamus? __________________________________________________________________________________ CE te face sa crezi ca astea nu s-ar intampla cu Nicusor presedinte? Pe ce te bazezi? pai ce, lumea trebuie sa fie de acord cu tine, sau ce? adica cei 40,1% de romani sunt prosti si cei 20,8% sunt destepti, sau cum? PS; Daca vrei sa aperi Ucraina, te poti irola si acum (o sa primesti de la 8000 USD/lunar +, dar nu sti sigur daca mai te intorci acasa); ai vazut ca au nevoie de mercenari, si rusii, dar mai ales ucrainienii ... asa ca, NU EXITA! te poti inrola sa lupti pt ca UCRAINA si sa salvezi lumea de tirani! Zelensky & Co. iti vor fi recunoscatori, iar noi, ceilalti, care suntem neutri te vom aplauda pt faptele tale eroice!! ce zici, te bagi?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

vidam.juhasz
vidam.juhasz  •  07 Mai 2025, 15:00
Postat de nautilus pe 07 Mai 2025, 01:08

S-a dat ordin pe unitate, jignirea și defăimarea lui Simion, ridicarea in slăvi a lui mucușor!?! Culmea, casele de pariuri, îl dau favorit pe Simion....nu vă fie frică, nicușor pică! Jos cu mafia globalistă soroșiștă pnl-psd-udmr-ccr-usr! Trăiască România liberă și mândră!

Corect, e ultima zvâcnire a globaliștilor. Suveranismul va triumfa în Europa, fără ca UE să se destrame. Europenii și-au dat seama că politica UE sub Ursula von der Pfizer e una falimentară și încet-încet forțele suveraniste câștigă teren cam peste tot. UE nu se destramă, se transformă. Mesajul lui Viktor Orban e unul cât se poate de clar în acest sens: „Vom ocupa UE şi o vom transforma într-un centru de coordonare al Uniunii, care să respecte suveranitatea statelor membre. Nu vom părăsi UE. Nu vom abandona Bruxelles-ul, ci îl vom ocupa. Pentru aceasta am fondat familia politică a Patrioţilor". Maghiarii din Secuime au înțeles mesajul și vor merge pe mâna lui Orban acordând credit candidatului izolaționist, ceilalți probabil vor urma orbește recomandările lui Kelemen Hunor și îi vor da votul lui Nicușor Dan. E pentru prima oară în ultimii 35 de ani când votul ungurilor este divizat, dar important e să scăpăm definitiv de mafia soroșisto-globalistă care a căpușat Europa în ultimii 20 de ani.

  • 1
  • •••
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
Comentează