Articol de GSP - Publicat luni, 07 iulie 2025 10:06 / Actualizat luni, 07 iulie 2025 10:08
5 to go continuă seria parteneriatelor din zona sportului și anunță cu entuziasm colaborarea cu Federația Română de Ciclism, un nou angajament pentru excelență și performanță.
Începând cu această vară, lanțul de cafenele este partener oficial al FRC pentru o perioadă de un an, iar Italian Sparkling Espresso by 5 to go devine băutura oficială a Federației.
Acest parteneriat completează o suită de colaborări strategice anunțate de 5 to go în 2025 - prelungirea parteneriatului oficial cu Federația Română de Fotbal până în 2031 și demararea unui parteneriat cu Federația Română de Tenis, încheiat pentru o perioadă de cinci ani - prin care brandul își consolidează poziția de susținător activ al sportului românesc, prin crearea de contexte favorabile competitivității și obiectivelor curajoase.

„Ne bucurăm să extindem inițiativele dedicate susținerii sportului și să promovăm un stil de viață activ și echilibrat pe mai multe paliere, prin produsele și parteneriatele noastre. Alături de Federația Română de Ciclism, dorim să continuăm aceste demersuri în perioada următoare și m-aș bucura ca, în timp, să aibă ecou, să vedem și la noi în țară mai mulți tineri care practică ciclismul, fie din pasiune, fie pentru performanță. Totodată, suntem încântați să ducem
5 to go mai aproape de comunitățile sportive și să creștem vizibilitatea brandului în cadrul unor evenimente speciale”
- a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
„Suntem bucuroși și onorați să anunțăm noul parteneriat cu 5 to go, cel mai important brand din România asociat cu pasiunea pentru cafea! Cicliștii și cafeaua fac echipă perfectă, iar de acum ne vom bucura de energia și produsele 5 to go la cele mai importante evenimente de ciclism din țară. Mulțumim pentru încrederea acordată și pentru susținerea adusă sportului pe două roți!”
- a declarat președintele FRC, Cătălin Sprînceană.
Inspirat de exemplele internaționale ale unor branduri celebre care susțin sportul și organizează evenimente de amploare dedicate, 5 to go se alătură mișcării pentru promovarea ciclismului, un sport de masă cu potențial semnificativ în România, aflat în plină expansiune, atât la nivel profesionist, cât și recreativ.
Parteneriatul își propune să încurajeze stilul de viață activ în general și să promoveze ciclismul, inclusiv ca formă sustenabilă de transport urban.

În 2026, cele două entități au în plan organizarea unei etape din Cupa României de Downhill la Sinaia, un eveniment spectaculos ce va aduce laolaltă sportivi, pasionați de adrenalină și fani ai cafelei de calitate.
Italian Sparkling Espresso, noua băutură oficială a Federației Române de Ciclism, este unul dintre cele mai îndrăgite produse ready to drink din portofoliul 5 to go, pe bază de cafea 100% arabica, ușor acidulat, disponibil și în varianta ZERO ZAHĂR, parte din gama de băuturi inedite și îndrăznețe, care oferă și avantajul conținutului redus de calorii.
Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015 și a depășit în prezent pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.
Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.
Cafeaua folosită este un blend de trei origini, 100% Arabica, cu o aromă intensă și complexă. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în oricare dintre cafenelele rețelei: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Soluția de urgență? Un fost mare internațional, pregătit să-i ia locul lui Arne Slot la Liverpool