GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Adidas sărbătorește puterea diferențelor la EURO 2020

Articol de GSP - Publicat joi, 10 iunie 2021 18:21 / Actualizat joi, 10 iunie 2021 23:17

  • adidas sărbătorește acest turneu unic invitând fanii să onoreze impactul pozitiv pe care diferențele le pot aduce atunci când oamenii se reunesc
  • Campania își propune să inspire oamenii să vadă și să aspire la o lume mai incluzivă prin intermediul fotbalului
  • Filmele cu Thiago Alcântara, İlkay Gündoğan, Serge Gnabry și Paul Pogba vor avea ca scop educarea, încurajarea și determinarea fanilor să celebreze incluziunea

Adidas a prezentat astăzi primul film dintr-o serie de scurtmetraje, ca parte a noii sale campanii UEFA EURO 2020™ pentru a inspira fanii, jucătorii și comunitățile să privească spre o lume pozitivă, favorabilă incluziunii, sărbătorind că ceea ce îi face pe oameni diferiți este ceea ce face jocul - și pe noi înșine – maiputernici.

Acest strigăt începe astăzi cu scurtmetrajul de dinaintea turneului care invită toți sportivii și fanii împreună pentru a sărbători și a promova incluziunea prin fotbal. Filmul se concentrează pe puterea unică pe care fotbalul o are, respectiv de a aduce oamenii împreună și a crea oportunități, de a conduce către schimbări pozitive, dincolo de teren și în cadrul societății.

Filmul prezintă jucători din întreaga lume jucându-se cu UNIFORIA, mingea oficială a Campionatului European de Fotbal. Lansată pentru a completa calendarul inițial al turneului, mingea este un omagiu al uniunii echipelor din diferite țări și origini, purtând coordonatele multor stadioane care vor găzdui acest moment incredibil din istoria sportului european. Coordonatele Bucureștiului fac parte din designul Uniforia.

Matt Davidson, Head of Global Brand Marketing, adidas Football, a declarat:De când am început călătoria către UEFA EURO 2020, s-au schimbat multe, dar aspectul care a rămas la fel a fost entuziasmul pentru un turneu major. Poate că entuziasmul pentru acest campionat este chiar mai mare decât în ​​mod normal, dat fiind contextul la nivel global. UEFA EURO 2020 ne va arăta din nou ce este posibil atunci când ne reunim și sărbătorim puterea sportului - fiorii, emoția, respectul. Mingea UNIFORIA rămâne un simbol al modului în care ne putem uni prin sport și cultură, dar și să sărbătorim ceea ce ne face diferiți.”

Lansarea vine alături de o serie de filme speciale, difuzate pe tot parcursul turneului, cu povești spuse de jucători precum Thiago Alcântara, İlkay Gündoğan, Serge Gnabry și Paul Pogba. Acestea oferă relatări personale despre viitorul la care au visat, în timp ce dezvăluie imagini rare cu evoluția lor ca tineri sportivi aspiranți la începutul carierei.

  • Paul Pogba vorbește despre modul în care experiențele sale de a crește în culturi vibrante și diverse l-au făcut omul și jucătorul de astăzi.
  • İlkay Gündoğan discută despre modul în care tinerețea sa a contribuit la propria dezvoltare, dar totul a fost întotdeauna centrat în jurul fotbalului.
  • Thiago Alcântara împărtășește povestea sa despre conexiunea puternică din copilărie cu fotbalul - de la dormitul cu mingea, până la tatăl său care câștiga Cupa Mondială FIFA, ceea ce l-au determinat să se apropie de fotbal în același mod.
  • Serge Gnabry oferă o perspectivă personală asupra modului în care fotbalul l-a ajutat să-și găsească rolul în viață, învățând multe valori precum spiritul de echipă, disciplina și ambițiile, toate acestea l-au făcut omul de astăzi.

Campania face parte din atitudinea de brand adidas, care inspiră optimism cu acțiuni centrate pe sustenabilitate, incluziune și credibilitate; și își propune să îi încurajeze pe toți să vadă lumea nu așa cum este astăzi, ci cum ar putea fi.

Pentru informații suplimentare urmăriți @adidasfootball pe Instagram sau Twitter.

Playtech: S-A SĂTURAT! Simona Halep a divulgat motivul pentru care nu mai performează pe teren. Informații de ultimă oră


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează