GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Anvelope de iarnă cu 3PMSF - Sunt întotdeauna cea mai bună alegere pentru sezonul rece!

Articol de GSP - Publicat joi, 06 octombrie 2022 16:35 / Actualizat joi, 06 octombrie 2022 16:35

Chiar dacă încă nu a venit iarna, putem observa scăderile de temperatură și faptul că ne îndreptăm către sezonul rece. Ca șoferi, începem deja să ne gândim la schimbul de anvelope de sezon sau la achiziția de anvelope de iarnă dacă acestea lipsesc. Codul Rutier face referire la data de 01 noiembrie dar asta nu înseamnă că doar de la acea dată avem obligația de a echipa mașina cu anvelopele de iarnă.

Pentru siguranța noastră, ca și șoferi, dar și a pasagerilor și a celorlalți participanți la trafic, este bine să ne echipăm autoturismul cu anvelope adaptate la condițiile meteo. Scăderea temperaturilor, când se apropie sezonul rece nu trebuie ignorată.

La o temperatură medie ce scade sub 7 grade Celsius, conform producătorilor de anvelope, este recomandat să înlocuim anvelopele de vară cu cele de iarnă care au simbolul 3PMSF (creasta de munte și fulgul de zăpadă în ea).

Aceste cauciucuri iarnă vin la pachet cu o serie de beneficii care fac mai sigur condusul în această perioadă a anului dar ajută și la menținerea performanței mașinii, chiar dacă ne aflăm în situația de a conduce pe drumuri acoperite de zăpadă și polei sau la temperaturi scăzute sub limita de îngheț.

Când alegem setul de cauciucuri pentru iarnă, trebuie să ținem cont de performanțele acestora. Pentru a cumpăra cauciucuri iarnă la prețuri bune, cei de la Vadrexim vă oferă o gamă variată de anvelope și posibilitate de montaj la cumpărare.

Anvelope de iarnă cu 3PMSF - Sunt întotdeauna cea mai bună alegere pentru sezonul rece!

Aderența și frânarea pe carosabil umed

O dată cu răcirea vremii, precipitațiile și temperaturile scăzute fac aproape imposibilă oprirea mașinii în siguranță. Când căutăm anvelope de iarnă trebuie să acordăm atenție sporită indicelui de aderență care implică și frânarea. Acest parametru îl găsim pe eticheta anvelopei și este notat cu litere de la A la E, unde A reprezintă distanța cea mai mică de frânare și este cu aproximativ 18 metri mai mică față de cel mai slab nivel de aderență, adică litera E.

Eficiența consumului de carburant și zgomotul în mers

Anvelopele de iarnă mai sunt catalogate și în funcție de consumul de carburant. Rezistența la înaintare este și ea afișată pe etichetă sub formă de litere, tot de la A la E, unde A reprezintă rezistența cea mai mică la înaintare, implicit consumul cel mai redus de combustibil. 

În partea inferioară a atichetei se află pictograma ce reprezintă zgomotul produs de aceasta în mers. Spre deosebire de primii doi parametrii, acesta este deja măsurat în decibel. Putem spune că anvelopele cu un zgomot la rulare mai mic de 70 dB este o anvelopă silențioasă, pe când una ce depășește această limită este mai zgomotoasă.

Anvelope de iarnă cu 3PMSF - Sunt întotdeauna cea mai bună alegere pentru sezonul rece!

Concluzii

Orice anvelopă de iarnă decidem să cumpărăm, ar fi bine ca alegerea anvelopelor să fie axată în primul rând pe indici de performanță cât mai buni. Cauciucurile de iarnă acceptate trebuie să conțină inscripționat pe flanc un vârf de munte în interiorul căruia este stilizat un fulg de zăpadă.

Acest lucru certifică faptul că anvelopa a trecut testul pentru condițiile de iarnă și că își menține caracteristicile privind performanța.

Află mai multe informații dacă intri pe pagina celor de la Continental și află ce alte informații noi și interesante despre anvelopele de iarnă pe care nu le știai!

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează