GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Ce contine un pachet atractiv pentru marketing online?

Articol de GSP - Publicat joi, 29 aprilie 2021 15:59 / Actualizat joi, 29 aprilie 2021 15:59

Marketingul online este un subiect deosebit de interesant, in special in lumina trecerii pe online datorita pandemiei.

In primul rand, ce intelegem prin marketing online? Este vorba de activitatile si platformele in care se deruleaza promovarea online a unui brand, respectiv continutul acestei promovari.

Cand vorbim de marketing online, in esenta, vorbim de:

  • optimizare SEO a unui site sau a unui magazin online
  • campanii platite in Google si pe retetele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram, LinkedIn
  • strategia de continut pe retelele sociale, blog si integrat si pe alte canale
  • flux automatizat de newslettere
  • notificari, chatbot

Printre cele mai utilizate platforme mentionam: Google Search Console, Google Search, Google Display, Youtube, Gmail, Google My Business, Facebook, Facebook Business Manager, Instagram, LinkedIn. Cu ajutorul unor platforme si softuri cum ar fi Ubersuggest, Seranking, Ahref, Moz, The screaming frog, Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Campaign Manager.

Funnel de conversie

Marketinul online reprezinta deci un cumul de activitati care are rolul de a genera si a intretine funneluri (palnii) de conversii cu scopul de a vinde produse sau servicii.

Aceste funneluri pot fi compuse din mai multe activitati derulate pe mai multe platforme, avand continut diversificat.

Un exemplu de funnel:

  1. Atragerea celor interesati de serviciul X prin: campanii de trafic in Google Ads, Youtube sau Facebook Ads
  2. Convertirea celor interesati de serviciul X prin Google Search
  3. Convertirea celor interesati prin campanii de remarketing pe Google Display, Youtube, Facebook, Instagram sau newslettere
  4. Loializarea clientilor fideli prin newslettere

Ce bugete se stabilesc pentru o promovare eficienta? 

Conform unor recomandari din Statele Unite, o companie in crestere ar trebui sa aloce pana la 20% din cifra de afaceri pentru a putea sustine strategia de expansiune, iar o companie consolidata ar trebui sa aloce pana-n 12% din cifra de afaceri pentru a sustine strategia de marketing.

Pachete de promovare

Agentia de SEO Netring Media, sustine demersurile de crestere a companiilor mici si medii prin pachete de promovare online care includ servicii de optimizare SEO, local SEO si campanii ppc. Pachetele sunt adaptate in functie de nevoile unei afaceri mici sau medii: cu un buget redus rezultatele se obtin mai lent si dupa o perioada mai lunga, iar cu un buget peste medie aceleasi rezultate se pot obtine mai rapid. Continutul pachetelor de marketing online a fost realizat pe baza studiilor interne derulate de agentia Netring in concordanta cu nevoile generice ale companiilor mici si medii. 

Citește și:
După AEK - Universitatea, a anunțat „curățarea fotbalului”: „Trebuie să ajutați, suferă!”
Conference League
După AEK - Universitatea, a anunțat „curățarea fotbalului”: „Trebuie să ajutați, suferă!”
Pus pe liber de Universitatea Craiova, după calificarea ratată dramatic! Și-a semnat sentința în dezastrul de la Atena
Conference League
Pus pe liber de Universitatea Craiova, după calificarea ratată dramatic! Și-a semnat sentința în dezastrul de la Atena
Prezentatoarea TV și-a sărbătorit ziua de naștere într-o ținută extrem de provocatoare: „Un zece curat”
Stiri extrasport
Prezentatoarea TV și-a sărbătorit ziua de naștere într-o ținută extrem de provocatoare: „Un zece curat”
Vaișcovici, verdict în transferul „George Pușcaș la Dinamo”: „Mi-e teamă de un singur lucru”
Superliga
Vaișcovici, verdict în transferul „George Pușcaș la Dinamo”: „Mi-e teamă de un singur lucru”
Ford Puma și Courier de la Craiova – rechemare din motiv ridicol
Profit.ro
Ford Puma și Courier de la Craiova – rechemare din motiv ridicol

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close