GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Ce contine un pachet atractiv pentru marketing online?

Articol de GSP - Publicat joi, 29 aprilie 2021 15:59 / Actualizat joi, 29 aprilie 2021 15:59

Marketingul online este un subiect deosebit de interesant, in special in lumina trecerii pe online datorita pandemiei.

In primul rand, ce intelegem prin marketing online? Este vorba de activitatile si platformele in care se deruleaza promovarea online a unui brand, respectiv continutul acestei promovari.

Cand vorbim de marketing online, in esenta, vorbim de:

  • optimizare SEO a unui site sau a unui magazin online
  • campanii platite in Google si pe retetele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram, LinkedIn
  • strategia de continut pe retelele sociale, blog si integrat si pe alte canale
  • flux automatizat de newslettere
  • notificari, chatbot

Printre cele mai utilizate platforme mentionam: Google Search Console, Google Search, Google Display, Youtube, Gmail, Google My Business, Facebook, Facebook Business Manager, Instagram, LinkedIn. Cu ajutorul unor platforme si softuri cum ar fi Ubersuggest, Seranking, Ahref, Moz, The screaming frog, Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Campaign Manager.

Funnel de conversie

Marketinul online reprezinta deci un cumul de activitati care are rolul de a genera si a intretine funneluri (palnii) de conversii cu scopul de a vinde produse sau servicii.

Aceste funneluri pot fi compuse din mai multe activitati derulate pe mai multe platforme, avand continut diversificat.

Un exemplu de funnel:

  1. Atragerea celor interesati de serviciul X prin: campanii de trafic in Google Ads, Youtube sau Facebook Ads
  2. Convertirea celor interesati de serviciul X prin Google Search
  3. Convertirea celor interesati prin campanii de remarketing pe Google Display, Youtube, Facebook, Instagram sau newslettere
  4. Loializarea clientilor fideli prin newslettere

Ce bugete se stabilesc pentru o promovare eficienta? 

Conform unor recomandari din Statele Unite, o companie in crestere ar trebui sa aloce pana la 20% din cifra de afaceri pentru a putea sustine strategia de expansiune, iar o companie consolidata ar trebui sa aloce pana-n 12% din cifra de afaceri pentru a sustine strategia de marketing.

Pachete de promovare

Agentia de SEO Netring Media, sustine demersurile de crestere a companiilor mici si medii prin pachete de promovare online care includ servicii de optimizare SEO, local SEO si campanii ppc. Pachetele sunt adaptate in functie de nevoile unei afaceri mici sau medii: cu un buget redus rezultatele se obtin mai lent si dupa o perioada mai lunga, iar cu un buget peste medie aceleasi rezultate se pot obtine mai rapid. Continutul pachetelor de marketing online a fost realizat pe baza studiilor interne derulate de agentia Netring in concordanta cu nevoile generice ale companiilor mici si medii. 

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close