GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Ce este parfumeria de nișă, caracteristici

Articol de GSP - Publicat vineri, 03 septembrie 2021 17:39 / Actualizat joi, 09 septembrie 2021 17:34

Alegerea parfumului este o chestiune extrem de delicată. Aici trebuie să vă ascultați propriile sentimente, să înțelegeți ce emoții vă provoacă anumite compoziții.

Alegerea parfumului este o chestiune extrem de delicată. Aici trebuie să vă ascultați propriile sentimente, să înțelegeți ce emoții vă provoacă anumite compoziții. Dar este, de asemenea, necesar să se ia în considerare faptul că acestea sunt un simbol al statutului și luxului. Astăzi celebre case de modă își pun amprenta dezvoltând compoziții unice pentru femei și bărbați https://makeup.ro/categorys/3/.  Acestea sunt unite de tradițiile pe termen lung și de experiența bogată în crearea inovațiilor de parfumerie. 

Parfumeria de nișă este o artă, o întreagă filozofie a creării unui parfum individual de elită. Acest parfum nu este „făcut la comandă”, ci imaginația creativă a specialiștilor. Astfel de arome sunt foarte rare, chiar exclusive, ocupă un loc definit și onorabil în parfumerie (din franceză la niche este o nișă, o celulă). Pentru a le crea sunt utilizate doar cele mai bune ingrediente naturale. 

Care este diferența și caracteristicile parfumeriei de nișă? 

Parfumeria de nișă (sau selectivă) este neobișnuită, originală și chiar unică. Se distinge prin: 
- cele mai bune materii prime (atunci când se alege un ingredient, se acordă atenție chiar și locului și anului recoltei), 
- ambalare (sticlele au un design neobișnuit, adesea decorate cu materiale naturale, pietre prețioase și semiprețioase. ), 
- volume mici de producție (este puțin probabil să întâlniți astfel de arome într-un magazin de parfumerie obișnuit, se întâmplă că trebuie să „vânați” pentru unul sau un alt parfum),
- locul de vânzare și, în consecință, costul. Absența completă a publicității și un număr limitat de puncte de vânzare. Parfumurile noi nu sunt publicate în reviste. Zvonurile despre ele sunt trecute de la om la om și sunt vândute exclusiv în buticuri specializate de parfumerie.
- „sunetul” parfumului este lung: până la 24 de ore pe corp, peste 24 de ore pe haine.

Cele mai bune parfumuri selective

Iată o listă a brandurilor care oferă parfumerie de nișă:                                 

Ce este parfumeria de nișă, caracteristici

  • Amouage
  • L'Artisan
  • Ajmal
  • Montale
  • AnnickGoutal
  • Jo Malone
  • Serge Lutens
  • Diptyque
  • Miller Harris
  • Frederic Malle, etc.

Citește și:
După ce și-a mărit sânii, jucătoarea de tenis a intrat pe o platformă pentru adulți » Va câștiga într-un an mai mult decât în întreaga carieră
Tenis
După ce și-a mărit sânii, jucătoarea de tenis a intrat pe o platformă pentru adulți » Va câștiga într-un an mai mult decât în întreaga carieră
„Bomba” iernii în mercato: „Alibec la Dinamo ar fi extraordinar, dar...”
Superliga
„Bomba” iernii în mercato: „Alibec la Dinamo ar fi extraordinar, dar...”
„Made in Oltenia” » Cu Baiaram și Cicâldău în frunte, jucătorii au petrecut cu manele, la o zi după drama de la Atena: „Pentru Cristina, soția mea”
Superliga
„Made in Oltenia” » Cu Baiaram și Cicâldău în frunte, jucătorii au petrecut cu manele, la o zi după drama de la Atena: „Pentru Cristina, soția mea”
Mijlocașul de 32 de ani din Superliga a explicat pentru GSP de ce s-a lăsat de fotbal azi: „Nu-mi mai plăcea” » Ce va face în viitor
Superliga
Mijlocașul de 32 de ani din Superliga a explicat pentru GSP de ce s-a lăsat de fotbal azi: „Nu-mi mai plăcea” » Ce va face în viitor
ULTIMA ORĂ Facturi mai mari la energia electrică de la 1 ianuarie
Profit.ro
ULTIMA ORĂ Facturi mai mari la energia electrică de la 1 ianuarie

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează