GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Ciprian Marica este noul titular al echipei de ambasadori BETANO

Articol de GSP - Publicat vineri, 19 februarie 2021 14:11 / Actualizat vineri, 19 februarie 2021 14:47

BETANO.COMcea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019, anunță startul unui parteneriat de lungă durată cu fostul internațional român Ciprian Marica. Din postura de ambasador BETANO, Ciprian Marica va sprijini inițiativele brandului de promovare a excelenței în sport, precum și de susținere a cauzelor sociale și a jocului responsabil.

Ciprian Marica a debutat pe scena mare a fotbalului românesc la doar 17 ani și, în mai puțin de 3 ani, și-a început cariera de atacant internațional. Astfel, la vârsta de 20 de ani, Marica ajungea la Sahtior Donetk, iar succesele înregistrate cu echipa ucraineană i-au servit drept rampă de lansare către marile cluburi din vestul Europei: VfB Stuttgart,  Schalke 04 și Getafe. Și-a continuat cariera în Turcia, la Konyaspor, iar în 2016, a revenit în România și a jucat 7 meciuri pentru FCSB. Ciprian Marica este prezent în memoria iubitorilor de fotbal mai ales pentru evoluțiile în cadrul echipei naționale. Între 2004 și 2014, în cele 71 de meciuri în care a îmbrăcat echipamentul tricolor, a marcat 25 de goluri și se clasează în Top 3 golgheteri ai Naționalei.

”Suntem conștienți că performanța în sport nu poate fi atinsă fără îndrumarea potrivită și sprijin constant, de aceea ne preocupă susținerea tinerelor speranțe, a sportivilor de elită și a sportului de performanță din România. Pe măsură ce aceste demersuri devin mai complexe, căutăm parteneri care împărtășesc viziunea noastră și cu ajutorul cărora să putem demara noi proiecte sociale și de promovare a jocului responsabil. Parteneriatul cu Ciprian Marica ne dă încrederea că, în viitorul apropiat, vom reuși să trecem în palmares o nouă serie de realizări”, a declarat Dragoș Mîndreci, Country Manager Betano România.

În 2016, Marica s-a retras din activitatea de fotbalist și s-a dedicat managementului și antreprenoriatului în fotbal. Este un susținător al cauzelor sociale, lansând încă din timpul carierei sportive fundația care îi poarta numele, cu obiectivul de a susține performanța în educație și sport.

Ciprian Marica este noul titular al echipei de ambasadori BETANO

”Am primit cu deschidere propunerea BETANO de a deveni ambasador al acestui brand. Încă de la prima discuție, mi-am dat seama ca împărtășim multe valori comune: dorim performanță în activitatea de zi cu zi, punem accentul pe seriozitate și muncă în echipă și avem grijă să susținem comunitatea, prin proiecte ambițioase, pe termen lung. În luarea deciziei de a mă alătura echipei BETANO a contat, de asemenea, faptul că această companie contribuie an de an la finanțarea fotbalului românesc și a altor discipline, prin sponsorizări și achiziții de publicitate, ceea ce înseamnă foarte mult în aceste momente dificile pentru economie. Sunt nerăbdător să punem în practică planurile pe care le-am discutat și sunt sigur că fanii sportului vor avea multe de câștigat”, a declarat Ciprian Marica.

În România, BETANO investește constant în susținerea sportului și a sportivilor de performanță. În prima ligă de fotbal, BETANO este partenerul principal al CS U Craiova și partener oficial al FCSB. La lupte libere, este partener oficial al celei mai bune luptătoare din România, Alina Vuc. Nu în ultimul rând, BETANO susține Campionatul Național de Raliuri din poziția de partener principal al Federației Române de Automobilism Sportiv. În Grecia, sub brandul Stoiximan, compania sponsorizează cluburile de fotbal Olympiacos FC, PAOK FC, Liga de Baschet Stoiximan, alături de numeroși atleți de elită. Portofoliul de sponsorizări ale grupului cuprinde și echipele de fotbal Apollon Limassol FC și Pafos FC, din Cipru, cluburile sportive SC Braga și CS Maritimo, din Portugalia, precum și Clubul Atletico Mineiro, din Brazilia. 

***

Despre BETANO.com

BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, leader pe piața de GameTech din Grecia, alături de brandul Stoiximan. La nivel regional, Kaizen numără peste 800 de angajați, dintre care peste 5% sunt români. BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional. 

Grupul este prezent în șase țări: în Grecia și Cipru, prin brandul Stoiximan, și în Germania, România, Portugalia și Brazilia, prin brandul internațional BETANO. Pentru mai multe detalii, vizitați: BETANO.com și pagina de Facebook

Despre Ciprian Marica

Ciprian Marica a fost un fost fotbalist reprezentativ pentru echipa națională a României, timp de 10 ani, între 2004 și 2014. În cele 71 de meciuri în care a îmbrăcat tricoul naționalei, a marcat 25 de goluri, cu care se situează în Top 3 marcatori ai echipei naționale.

Ca jucător, Marica a fost un atacant pur sânge, care și-a dovedit talentul încă de la vârsta junioratului. A debutat în prima ligă la Dinamo, la numai 17 ani. După 3 ani în Ștefan cel Mare, Ciprian a fost dorit de Mircea Lucescu, la Sahtior Donetk. A petrecut 3 ani în Ucraina, unde a reușit numeroase performanțe. În 2007, și-a început aventura în Bundesliga. În cei 6 ani petrecuți în Germania, a jucat pentru VfB Stuttgart și Schalke 04, adunând 127 de meciuri și 24 de goluri. Cariera de jucător a continuat în Spania, la Getafe, și apoi în Turcia, la Konyaspor. În 2016, a revenit în țară ca jucător FCSB, iar pe 31 octombrie 2016, s-a retras din activitatea de fotbalist. 

În anul 2012, Ciprian Marica a pus bazele fundației care îi poartă numele, cu obiectivul de a susține performanța în educație și sport, iar în vara anului 2018, a devenit acționarul principal al clubului Farul Constanța.

Playtech: TRAGEDIE! Doliu URIAȘ în politica din România! A MURIT în urmă cu puțin ...

Ianis Hagi și Dennis Man, în centrul atenției la reunire » Ținute extravagante alese de „tricolori”


Comentarii (3)
rrols
rrols  •  21 Februarie 2021, 11:15

Bai domnul marica spune ca sint buni pentru buzunarul tau banii veniti de oriunde nu ca ai vazut tu ca Betano ''contribuie an de an la finanțarea fotbalului românesc și a altor discipline, prin sponsorizări și achiziții de publicitate, ceea ce înseamnă foarte mult în aceste momente dificile pentru economie''..Acei bani pe care ei ii aloca sponsorizarilor sint banii multor romani necajiti care,multi dintre ei isi distrug vietile din cauza pariurilor..Astept din partea autoritatilor romane(desi cred ca mai degraba vor fi obligate de UE printr-o directiva peste unu-doi ani)sa copieze modelul SPANIEI si sa interzica orice forma de publicitate a caselor de pariuri sau cazinourilor iar asocierea acestora cu persoane publice din SPORT sa fie de asemenea INTERZISA..Crezi tu mai marica ca pt Spania,tara unde te-ai facut ca joci si tu fotbal nu cu mult timp in urma nu erau buni in PANDEMIE banii caselor de pariuri???Aceea tara a ales isi protejeze cetatenii si INTERZIC incepind cu 1 mai 2021 orice forma de publicitate...A noastra tara prin autoritatile din domeniu cred ca daca le-ar fi solicitat ar autoriza case de pariuri chiar si inaintea tuturor caselor de marcat din hipermarketuri ,supermarketuri etc astfel incit oamenii sa joace mai mult ,chiar daca le-ar ramine bani mai putini sau deloc pentru alimente...asa ca RUSINE marica ,RUSINE ROMANIA...

694944880609608
Laurentiu Nichita  •  20 Februarie 2021, 09:54

Mie mi-a placut de el la Cluj, infasurat in prosop ! Cand mai merge pe la Cluj ???

1037235313056897
Mihai Grandori  •  19 Februarie 2021, 21:29

Prosopel a rezolvat toate problemele de la Farul si isi mai face timp si de alte prostiute !!!

Vezi toate comentariile (3)
Comentează