GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Cu ce te ajută un site de prezentare dacă nu îl promovezi?

Articol de GSP - Publicat joi, 15 septembrie 2022 14:58 / Actualizat joi, 15 septembrie 2022 14:58

În ultimii ani, tot mai multe afaceri au început să dețină un site de prezentare. Prezența în mediul online a unei afaceri poate face diferența între succesul sau eșecul acesteia, însă simpla deținere a unui site de prezentare, fără promovarea acestuia, poate să nu fie suficientă, depinde și de obiectivele de business pe care le ai.

În zilele noastre este destul de simplu să apelezi la un serviciu de creare site prezentare însă, înainte de contractarea acestuia, trebuie să te gândești ce anume ai vrea să conțină site-ul și cum te va ajuta acesta în prezentarea și dezvoltarea afacerii tale. Atât la început cât și pe parcursul creării site-ului, vei putea ține cont și de sfaturile specialiștilor care se vor ocupa de crearea acestuia, însă este important ca și tu, în calitate de proprietar al afacerii, să te implici cât mai mult și să le trimiți recomandări acolo unde este cazul. 

În funcție de tipul acestuia, un site de prezentare chiar dacă nu este promovat, te poate ajuta cu:

  • Creșterea notorietății și a încrederii brandului tău,
  • Creșterea vânzărilor,
  • Prezentarea serviciilor și ofertelor tale,
  • Afișarea datelor de contact și a programului de lucru,
  • Simplificarea proceduriilor de programare a clienților,
  • Comunicarea mai facilă cu potențialii clienți și multe altele.

Numărul vizitelor unui site de prezentare care nu este și nici nu a fost anterior promovat sau optimizat SEO poate fi destul de redus, însă, din fericire, pentru a crește numărul vizitelor pe site, implicit și a numărului de potențiali clienți, poți apela la diverse servicii de promovare online. 

Promovare Google Ads

Dacă vrei să obții vizite pe site, într-un timp relativ scurt, de la mai mulți clienți potențiali, atunci poți alege promovare Google Ads care este o metodă bine cunoscută de promovare și prin care ultilizatoriilor care caută anumite cuvinte cheie în Google, li se poate afișa o reclamă care va duce către site-ul tău. Pe scurt, dacă ai un site de servicii montaj aer condiționat, și începi o campanie de promovare search Google Ads, în funcție de setăriile campaniei dar și a altor factori, atunci când un potențial client caută în Google “montaj aer condiționat”, reclama ta poate fi afișată și clientul are posibilitatea să dea click pe aceasta, urmând să fie redirecționat către site-ul tău. În cazul campaniilor de search Google Ads, vei plăti un cost pentru fiecare click, practic vei plăti numai atunci când un utilizator va da click pe reclama ta care îl va redirecționa pe acesta către site-ul tău.

Optimizare SEO

Un alt mod prin care poți aduce clienți potențiali pe site-ul tău este prin optimizare SEO, care dacă este facută într-un mod profesionist, în timp poate aduce rezultate surprinzătoare. SEO (Search Engine Optimization) reprezintă un mix de proceduri tehnice și creative care au rolul să ajute site-ul să fie afișat în poziții cât mai bune în căutările organice din motoarele de căutare. O strategie bună de optimizare SEO poate ajuta atât la sporirea vizibilității site-ului în motoarele de căutare, creșterea vânzărilor cât și la îmbunătățirea experienței utilizatorilor care intră direct pe site-ul web sau din alte surse. 

Un mare avantaj este faptul că, atunci când utilizatorii găsesc și accesează site-ul în urma rezultatelor din căutările organice, nu trebuie plătit niciun cost per click comparativ cu reclamele Google Ads. 

Nu există o rețetă perfectă pentru optimizare SEO și nu sunt nici multe criterii bine definite, însă există strategii de optimizare care odată implementate au adus rezultate suprinzător de bune. 

În urma unei analize a afacerii tale, precum și a obiectivelor pe care le ai, o companie de marketing online te poate ajuta să întelegi mai bine avantajele și dezavantajele atât ale reclamelor prin Google Ads cât și a optimizării SEO. Nu de puține ori, agențiile de marketing online recomandă simultan folosirea promovării prin Google Ads care poate aduce rezultate mai rapide cât și a optimizării SEO care, în timp poate aduce rezultate fără a fi nevoit să plătești un cost pentru fiecare click. 

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează