Articol de GSP - Publicat luni, 14 aprilie 2025 16:23 / Actualizat luni, 14 aprilie 2025 16:23
În ultimii ani, instrumentele de inteligență artificială (AI) au început să fie tot mai utilizate de către liderii de afaceri. Acestea pot fi o resursă importantă pentru îmbunătățirea procesului de muncă și dezvoltarea unui proiect. Folosirea inteligenței artificiale în cadrul unei organizații poate aduce beneficii semnificative în eficiență, automatizare și luarea deciziilor. Este important însă să se găsească contextul potrivit pentru a o introduce. Iată mai jos câteva recomandări care te pot ajuta în acest sens! Vezi câteva moduri în care poți integra inteligența artificială în vederea creșterii productivității și a rezultatelor afacerii tale.
În ultimii ani, instrumentele de inteligență artificială (AI) au început să fie tot mai utilizate de către liderii de afaceri. Acestea pot fi o resursă importantă pentru îmbunătățirea procesului de muncă și dezvoltarea unui proiect. Folosirea inteligenței artificiale în cadrul unei organizații poate aduce beneficii semnificative în eficiență, automatizare și luarea deciziilor. Este important însă să se găsească contextul potrivit pentru a o introduce. Iată mai jos câteva recomandări care te pot ajuta în acest sens! Vezi câteva moduri în care poți integra inteligența artificială în vederea creșterii productivității și a rezultatelor afacerii tale.
Traininguri personalizate
Inteligența artificială poate ajuta la realizarea unor traininguri specifice pentru angajații tăi. Platforme de microlearning, precum codeoftalent.com, oferă astfel de programe specializate, pe baza criteriilor atent selecționate. Poate să fie conceput astfel un program de onboarding, care să pregătească noii angajați cu viziunea, sarcinile și obiectivele pe care le are organizația la care lucrează. Sau poate să fie un training pe vânzări, special creat pentru cei care lucrează într-un astfel de departament. Un alt program de învățare poate să fie conceput pentru a spori motivația angajaților. Cu ajutorul inteligenței artificiale și a platformelor dedicate se pot concepe diverse programe de microlearning care să vină în ajutorul angajaților și misiunii pe care o au de îndeplinit.
Chatboții AI
Menținerea comunicării cu clienții este un aspect fundamental pentru o companie. În acest sens, chatboții AI pot fi un instrument foarte puternic care poate oferi suport clienților. Răspund instant la întrebări frecvente, cum ar fi cele legate de program, prețuri, livrare sau retur. Avantajul utilizării chatboților AI constă în faptul că scad timpul de așteptare, ceea ce duce la creșterea satisfacției clientului. Un alt aspect pozitiv este că nu au nevoie de pauză, lucrează non-stop. În acest fel, clientul poate avea acces la informații 24/7. Folosirea chatboților AI ar putea fi o variantă bună, spre exemplu, pentru un magazin online, care poate oferi date esențiale despre produsele existente și alte informații relevante.
Recomandări personalizate
Recomandările personalizate sunt unul dintre cele mai eficiente moduri prin care poți folosi inteligența artificială ca să crești vânzările, loialitatea clienților și experiența generală a utilizatorului. Tehnologia de tip AI învață din datele utilizatorului și îmbunătățește în timp acuratețea recomandărilor. Aceste recomandări pot fi integrate prin e-mailuri personalizate (oferte sau produse bazate pe istoricul clientului), aplicații mobile (notificări push cu sugestii personalizate) sau în chatboți, care întreabă ce îți place și oferă sugestii pe loc. Printre avantajele pe care le are acest conținut se află și că loializează clientul, ajutându-l să pună în coș obiectele care i se potrivesc. În plus, oamenii revin când simt că experiența este special creată „pentru ei”. Și, de asemenea, trimit oferte targetate în locul celor generice.
Crearea de conținut
AI poate ajuta la crearea de conținut. Aceasta a început să fie o unealtă tot mai folosită în redactarea textelor. Și de ce să nu o folosești și tu în realizarea materialelor informaționale pentru produsele pe care le ai pe site? De altfel, te poți gândi la diverse idei de articole prin care să-ți promovezi obiectele și să le faci să fie mai interesante pentru clienții tăi. Aceasta poate fi o metodă inovatoare și creativă care să te ajute în generarea conținutului, scriu cei de la online.uc.edu. În acest fel, vei putea să ai un instrument eficient care să te ajute în elaborarea unor texte esențiale pentru promovare.
Sursa foto: pexels.com