GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

De ce așezarea produselor pe rafturile din magazine influențează clienții?

Articol de GSP - Publicat joi, 15 aprilie 2021 12:08 / Actualizat joi, 15 aprilie 2021 12:10

Nu toți cei care intră în contact cu produsele sau serviciile tale îți sunt și clienți. Iar pentru a reuși să faci această conversie, de la privitor la cumpărător, trebuie să te asiguri că îi ghidezi pe oameni în direcția potrivită.

Acest lucru îl poți face cu ajutorul reclamelor, al politicii de marketing pe care o implementezi în firmă – instrumente ajutătoare fie că vrei să vinzi un serviciu sau un produs. Dar dacă te numeri printre cei din urmă, cei care comercializează produse, poți scoate din mânecă un truc foarte important.

Și anume, modul în care apelezi la simțul vizual al consumatorului pentru a-i stimula dorința de a cumpăra. Cum faci acest lucru? Prin modul în care aranjezi produsele pe rafturi! Iar pentru a putea aranja strategic produsele pe rafturi, astfel încât să îți crești semnificativ vânzările, ai nevoie și de rafturi magazin special concepute pentru a te ajuta.

Cum influențează rafturile din magazine clienții?

Unele simțuri creează reacții mai puternice atunci când sunt stimulate. Implicit, pot îndemna persoana respectivă să cumpere un produs sau, din contră, să îl ignore. În cazul vânzării de produse, primul implicat este simțului vizual, care poate fi stimulat foarte puternic prin culori, aranjare, forme și alte elemente. Desigur, în decizia cumpărării este implicat de obicei și un alt simț, în funcție de produsul care se cumpără.

Un raft magazin permite aranjarea produselor în așa fel încât cumpărătorii să fie îndemnați să cheltuie cât mai mulți bani. ”Cucerirea” simțului vizual se face prin câteva trucuri simple, dar de impact. Iar de aici până a achita produsul mai este doar un pas mic.

Atunci când cumpărătorul este pus în fața unui raion cu zeci sau poate chiar sute de produse, curiozitatea îl va birui de fiecare dată. Toate produsele sunt la vedere și sunt aranjate fie în funcție de brand, fie grupate după o caracteristică anume. Întotdeauna sunt aranjate compact – același tip de produse unul lângă altul. Iar odată ajuns în fața raftului cu o ofertă atât de largă și atât de frumos prezentată este foarte greu să nu cumpere și alte produse. Mai ales când nu trebuie să iasă din zona de confort pentru a explora opțiunile.

Cu cât este mai vizibil, cu atât mai multe șanse sunt ca să îl cumpere. De aceea produsele de top sau cele mai scumpe trebuie așezate la nivelul ochilor și pe rafturile imediat de dedesubt și deasupra. De cele mai multe ori, simțurile de bază dețin controlul și îi conving să finalizeze achiziția.

Alege cel mai bun raft magazin! 

Chiar dacă dispui numai de produse de calitate, și modul în care acestea sunt așezate joacă un rol în factorul de decizie al clientului. De aceea și rafturile pe care le așezi trebuie să fie de calitate.

Cele mai versatile și potrivite astfel de rafturi sunt rafturi magazin de mijloc. Acestea se pot aranja în diverse moduri, în funcție de zona magazinului în care vor fi amplasate, ajutând și la eficientizarea spațiului în magazin.

Cea mai importantă caracteristică a acestor rafturi este faptul că produsele pot fi aranjate pe ambele părți, oferind mult mai mult spațiu. Iar în funcție de cum sunt amplasate rafturile, clientul poate fi înconjurat de-a dreptul de produse atractive.

Clienții își dau seama atunci când se investește în promovarea unui produs sau în amenajarea unui loc, chiar dacă nu conștient. Atunci când eforturile firmei care le oferă un anumit lucru sunt minime, aceștia simt că nu sunt apreciați, că statutul lor de client este neglijat. Iar acest lucru îi determină să renunțe la a-și cheltui banii în acea direcție.

Pentru a evita îndepărtarea clienților și pentru a-i aduce chiar mai aproape, trebuie să vorbești pe limba lor. Trebuie să le prezinți în mod simplu, curat și direct produsele. Odată întipărită imaginea unui produs sau raion pe retină, la un moment dat se va declanșa necesitatea de a cumpăr. Iar persoana în cauză va fi condusă de acest stimul, fără să își dea conștient seama că a fost special ghidat spre a-și cheltui banii într-un anumit magazin.

Rămâi un profesionist și alege rafturi de calitate pentru magazinul tău. Vei vedea avantajele încă din prima zi!

SPECIAL GSP | A primit 3 lovituri în figură, a revenit după un an: „Vedeam în ceață, mă deranja orice zgomot” » Ce spun Luminița Huțupan Dinu sau Paula Ungureanu și opinia specialiștilor despre brutalitatea loviturilor frontale în handbal

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează