Articol de GSP - Publicat marti, 19 ianuarie 2021 12:24 / Actualizat marti, 19 ianuarie 2021 12:25
Companiile și operatorii de site-uri web pot externaliza producția de conținut către furnizori profesioniști de text, dacă nu au resurse sau abilități. Este important nu numai să alegi servicii copywriting potrivite, ci și să știi cum să găsești autorul potrivit și ce ar trebui să conțină un text bun.
De ce ar trebui să ai texte scrise în magazinul tău online?
Conținutul de înaltă calitate este baza pentru fiecare site web bun astăzi. Textele bune nu numai că au un efect pozitiv asupra clasamentului în rezultatele căutării, ci conving și cititorul de calitatea unui site web. Cu toate acestea, crearea textului este consumatoare de timp și costisitoare. A avea propria echipă editorială costă foarte mulți bani, iar departamentul de marketing sau SEO, de obicei, nu are timp sau resurse pentru o producție adecvată de conținut. Dacă, în calitate de operator al site-ului web, nu ai resursele sau abilitățile necesare pentru a scrie singur texte, este bine să apelezi la servicii profesionale de copywriting. Dar trebuie să iei în considerare exact ce tip de texte și conținut dorești.
Cum arată un text bun?
Un text frumos nu este doar o chestiune de gust. Indiferent de preferințele individuale, ar trebui să aibă unele caracteristici formale, stilistice și legate de conținut, care nu sunt considerate irefutabile, dar respectă totuși regulile stabilite.
Un text bun:
- se adresează grupului țintă,
- este înțeles,
- este corect din punct de vedere al ortografiei și al gramaticii,
- este unic ,
- ar trebui să fie multimedia, optimizat pentru motoarele de căutare și interactiv pentru web .
Scopul unui text bun:
- nu în primul rând pentru a vinde, ci și pentru a consilia,
- să distreze cititorul și să-i trezească interesul,
- se adresează cititorului și îi răspunde nevoilor,
- să fie actualizat și relevant pentru grupul țintă,
- trebuie să consolideze loialitatea clienților.
Textele bune respectă, de asemenea, câteva linii directoare în ceea ce privește ortografia, stilul și conținutul:
- Sunt bine structurate și urmează un fir comun.
- Punctul de referință este întotdeauna ușor de înțeles.
- Lucrurile principale aparțin clauzelor principale, problemele minore ale clauzelor subordonate.
- Cuvintele inutile lipsesc, autorul folosind doar cuvinte potrivite
- Textul transmite fapte concret, nu abstracte.
- Autorul nu pierde niciodată din vedere publicul țintă.
- Propoziția anterioară stârnește curiozitatea cu privire la următoarea.
Conținutul bun este cel mai autentic atunci când proprietarii de site-uri web îl scriu singuri. Cu toate acestea, dacă timpul sau resursele lipsesc, ei trebuie să aibă texte scrise pentru blogul sau site-ul lor web. A avea texte scrise este o opțiune bună și necesară pentru oricine nu are resursele sau abilitățile necesare pentru a furniza el însuși conținut proaspăt. Fie că sunt texte de blog, descrieri de produse sau doar postări pe Facebook, advertorialele și articolele trebuie să fie prezente încă de la creare magazin online, pentru a oferi clienților cea mai bună experiență.
Există diferite moduri de a obține conținut bun în acest fel:
- O echipă editorială dedicată, formată dintr-o echipă de editori permanenți care produc conținutul propriu al companiei. Mărimea poate varia, la fel și sfera sarcinilor.
- O agenție online, mai exact o companie care scrie texte de orice fel la cerere. În plus, multe agenții oferă alte servicii, cum ar fi optimizarea motoarelor de căutare (SEO), corectură sau traduceri.
- Freelanceri ce pot fi găsiți de obicei pe Internet. În funcție de experiența profesională și de pregătire, spectrul variază de la jurnaliști la PR sau redactori publicitari până la scriitori „necalificați”.
Gică Popescu, investiție de 70 de milioane de euro » În ce își transformă academia de fotbal