GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

De vorbă cu echipa Racing Academy: Despre performanțele din anul 2020 și dispozitivele care îi ajută să țină pasul cu toate provocările

Articol de GSP - Publicat marti, 15 decembrie 2020 14:44 / Actualizat joi, 17 decembrie 2020 15:56

Cei de la Racing Academy ne surprind mereu pe Social Media cu imagini și videoclipuri care îți taie respirația. La propriu. Adrenalină, viteză și performanță. Am vrut să aflăm mai multe despre cum reușesc să se mențină în formă și care sunt ingredientele secrete care le-au adus multe rezultate importante, atât la nivel local, cât și la nivel internațional, așa că am stat de vorbă cu ei. Despre performanțele pe care au reușit să le atingă, despre cum îi ajută tehnologia să se antreneze înaintea unei curse importante și despre planurile de viitor, aflați chiar de la echipa Racing Academy, din rândurile de mai jos. Și nu uitați să îi urmăriți pe @RacingAcademyRomania.

Cum a început proiectul Racing Academy?

La baza proiectului Racing Academy România stă o mică organizație de profesioniști care, încă din 2007, au urmărit un lung proces de educare ca echipă de motorsport și totodată au obținut rezultate cât mai performante în fiecare an.  De-a lungul timpului, în diferite parteneriate, acești piloți și tehicieni au participat cu succes la tot ceea ce înseamnă Campionate Regionale, Campionate Naționale, Balcanice și Est Europene, aducând rezultate importante atât pe plan local, cât și României la nivel internațional.

Plecând de la această idee, 2017 a fost anul în care am conturat și am construit o echipă profesionistă de motociclism viteză, care să cuprindă departamentele necesare obținerii de rezultate pe toate planurile. Astfel, am reușit să aducem în echipă unii dintre cei mai buni oameni, atât pe partea competițională, mecanici, ingineri de date, piloți și responsibili pe logistică, cât și pe partea de marketing, producție foto-video și PR.

Ce impact a avut anul 2020 asupra curselor motoRC din România?

Anul 2020 a fost o perioadă a încercărilor, începând cu incertitudinea desfășurării campionatului dar care, într-un final, a culminat cu cel mai competitiv an din istoria campionatului MotoRC. Pentru noi, 2020 a fost un mix ciudat: pole position-uri, podiumuri, dar și abandonuri sau curse pierdute din cauza unor factori ce nu au ținut de noi. Într-un cuvânt: motorsport (Zâmbesc).

Cum arată bilanțul de final de an pentru Racing Academy – care sunt cele mai importante realizări de pe circuit din 2020?

În 2020, pentru noi, balanța s-a înclinat către mai multe pole position-uri și clasări pe podium. Comparând cu 2018 și 2019 ani în care am fost campioni și vicecampioni, anul 2020 nu a reprezentat chiar cel mai bun din punct de vedere al rezultatelor, dar datele indică faptul că perfomanțele piloților noștri au crescut simțitor. În 2021, ni se va alătura un nou pilot tânăr și talentat, despre care credem noi că va face echipa perfectă alaturi de Cătălin Cazacu și restul baieților într-o nouă campanie de câștigare a titlului de campioni.

Care sunt câteva dintre lucrurile pe care le așteptați cu nerăbdare de la anul viitor?

Cu nerăbdare ne-am dori să revenim cât de cât la o oarecare normalitate în ceea ce privește restricțiile și normele de siguranță. Pe tot parcursul senzonului actual am fost obligați să participăm la tot acest campionat cu ușile închise, fără public. MotoRC este un campionat care a devenit foarte competitiv și totodată spectaculos și este aprope păcat să nu poată fi și urmărit de către numărul tot mai mare de fani și pasionați ai motorsportului românesc. Organizatorul campionatului își dorește ca pentru anul următor să organizeze cel puțin o etapă cu un număr în jur de 10.000 de spectatori pe circuitul Motorpark România. Ar fi, cu siguranță, o performanță fără precedent în motorsportul românesc și totodată un mare ajutor adus tuturor echipelor implicate în fenomen.

Cum vă pregătiți înaintea unei curse importante?

Pregătirea noastră pe partea tehnică este mai mult sau mai puțin o rutină. Echipa tehnică are niște pași destul de simpli și logici pe care îi urmează după fiecare etapă sau antrenament. Motocicletele sunt aduse la sediul Racing Academy, unde se desfac, se curăță și se verifică. Dacă nu sunt găsite probleme, li se schimbă consumabilele și sunt asamblate înapoi în vederea transportării la următoarea etapă. 

Pregătirea piloților, în schimb, este ușor altă poveste. Ei sunt într-o continuă pregătire fizică prin diferite sporturi și exerciții, toate cu scopul de a le conferi un vârf de formă și eficiență în weekendurile etapelor de compionat. Acesta este momentul în care și susținerea partenerilor noștri de la Huawei Mobile Romania face o mare diferență. Cele peste 100 de moduri ale ceasului HUAWEI Watch GT2 Pro, cumulat cu toate informațiile legate de condiția fizică și starea sănătății sunt un mare ajutor în monitorizarea performanțelor fiecărui pilot.

Acum că ați amintit despre HUAWEI WATCH GT2 Pro, cum vă ajută acest device să vă mențineți în formă? Cât de important este pentru un sportiv?

De vorbă cu echipa Racing Academy: Despre performanțele din anul 2020 și dispozitivele care îi ajută să țină pasul cu toate provocările

HUAWEI WATCH GT2 Pro ne provoacă zilnic să ținem pasul cu el. Pe lângă faptul că ne menține informați permanent legat de condiția fizică și starea de sănătate, vine la pachet și cu alerte de sedentarism. Chiar și cei mai mari sportivi au momente în care uită să se pună în mișcare. 

Și mai important este faptul că, indiferent de ce sporturi noi descoperim sau ne propunem să încercăm (pentru că ne plac provocările), ceasul le poate monitoriza pe toate. Cele peste 100 de moduri de antrenament, care includ alpinismul, canotajul, surfingul, alergearea în aer liber sau tenisul, ne oferă toată libertatea de care avem nevoie atunci când vine vorba despre dorința noastră de a explora permanent.

Ce funcții ale smartwatch-ului HUAWEI WATCH GT2 Pro sunt importante pe circuit sau pe diferitele trasee moto?

De vorbă cu echipa Racing Academy: Despre performanțele din anul 2020 și dispozitivele care îi ajută să țină pasul cu toate provocările

HUAWEI WATCH GT2 Pro este asistentul ideal pentru orice circuit. Și mai ales pentru acele circuite pe care nu le știi foarte bine. Spunem asta pentru că smartwatch-ul vine dotat cu funcția GPS ROUTE BACK, care te ghidează către punctul de plecare. Indiferent dacă vorbim despre o cursă clasică de circuit, despre o drumeție montană, ciclism în aer liber, alergare sau trasee montante, HUAWEI WATCH GT 2 Pro înregistrează traseul chiar și în lipsa semnalului, astfel că tu te poți bucura de experiență cu o grijă în minus. 

De asemenea, ceasul te pune la curent și cu momentele în care vremea se schimbă brusc, astfel că vei ști când trebuie să găsești un loc în care te poți retrage în apropiere. Foarte util, vă spunem din proprie experiență! 

Care este ”rețeta succesului” pentru un sportiv de performanță?

Ar fi ideal dacă ar exista o această rețetă a succesului, dar, din păcate, sau poate din fericire, ține de fiecare dintre noi în parte. Nouă ne place să credem că rețeta succesului este un echilibru între o alimentație sănătoasă, un mod controlat și calculat de a-ți menține condiția fizică și modul de viață. Pe partea de monitorizare a sanătății și de dozare a efortului ne ajută foarte mult soluțiile partenerilor noștri de la Huawei, atât prin ceasul HUAWEI WATCH GT2 Pro, cât și prin restul soluțiiolor pe care le au pentru utilizatori.

Cum reușiți să găsiți un echilibru între viața personală și cea profesională?

Este greu să găsești un echilibru. Suntem o echipă care face ce face în primul rând, dintr-o pasiune ușor obsesivă. Mai ales în perioada sezonului, când sunt în permanență antrenamente și curse, este foarte ușor să dai într-o extremă în care se muncește mult și în care uităm să ne mai și relaxăm. Încheierea campionatului în luna octombrie nu este decât o oportunitate în plus pentru a putea participa liniștiți la întâlniri cu posibili parteneri în vederea organizării noului sezon competițional. Norocul nostru și al familiilor noastre este că aveam această pauză de iarnă în care vremea ne domolește puțin și reușim să ne și relaxăm câteva luni. (Zâmbesc.) În februarie însă suntem înapoi „full power” pentru pregătirea pre-sezonului și sezonului. 

Ce circuite aveți pe ”bucket list”?

(Zâmbesc) Lista este evident lungă. Idealul oricărui pilot este să ajungă pe toate circuitele campionatelor mondiale. Am ajuns pe câteva dintre ele: Brno, Ricadro Tormo, Misano, Hungaroring. Un circuit pe care ne-am dori să ajungem ar fi cu siguranță Laguna Seca din California, Statele Unite ale Americii.

Care este cel mai spectaculos traseu din România?

România este o țară cu atât de multe locuri care îți taie respirația... Și nu exagerăm când spunem că Transfăgărășan este unul dintre cele mai spectaculoase trasee, nu doar din România, ci din întreaga lume. Este de văzut și de trăit senzația unică pe care o oferă, măcar o dată în viață.

Ce sfat i-ați da unui motociclist la început de drum?

Un sfat înțelept ar fi să se bucure de motocicleta lui în limitele siguranței lui și a celor din jur, iar în momentul în care tinde să exploreze noi limite, să vină să împartă circuitul cu noi. Pe circuit, ești mult mai în siguranță și se poate merge mult mai repede decât pe drumuri publice.

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (2)
 •  19 Ianuarie 2021, 14:00

este un proiect minunat pentru persoane1e cu *** mai nou sisstem inte1igentt de căutare pentru a găsi un parrtener de *** - www︎.︎Duterte︆.︆net

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

 •  07 Ianuarie 2021, 03:34

Vrei să ai un f1ingg de o noapte ? Discuție cu persoane cu ace1eași interese - www︎.︎Magenot︆.︆net

Vezi toate comentariile (2)
Comentează