Articol de GSP - Publicat marti, 19 aprilie 2022 14:17 / Actualizat marti, 19 aprilie 2022 14:17
Ai o companie care achiziționează produse engross într-o anumită nișă de activitate, însă îți este dificil să alegi din multitudinea de branduri care facilitează această opțiune? Nu știi ce cantitate de produse să alegi sau dacă acestea vor oferi calitatea pe care o dorești pentru clienții tăi? Atunci descoperă cele 6 sfaturi utile pentru angrosiști care te vor ajuta să diversifici gama de produse pentru un public țintă extins, dar și pentru securitatea financiară a companiei tale!
Axează-te pe un singur domeniu business
Majoritatea industriilor pun la dispoziție numeroase și versatile produse, însă publicul țintă dorește doar o parte din articolele oferite. Este important să te axezi doar pe o singură latură a business-ului respectiv și să investești în întreaga gamă de produse.
De pildă, alegi să comercializezi pentru administratorii sau proprietarii de clădiri interfoane pentru locuințe. Ei bine, dacă optezi pentru acest domeniu, atunci este indicat să oferi în catalogul tău: interfoane audio și videointerfoane pentru blocuri, case și chiar sedii business, dispozitive de control acces, cartele, chei, mentenanță și service.
Competiție și prețuri atractive
Atunci când vrei să investești într-un business care cumpără engross anumite produse, este important să consulți piața de desfacere și să alegi să colaborezi cu companiile care-ți oferă cele mai bune servicii: de la diversitatea de produse în domeniul tău, la comunicare continuă, cantități mari de articole, calitatea produselor, ajutor și prețuri atractive.
Acces geografic și diversificat la produsele favorite
Un distribuitor engross va achiziționa produsele direct de la furnizor și le va vinde ulterior pe acestea către comercianții cu amănuntul. Asigură-te că produsele engross în care investești fac parte din schema de cerere și ofertă, astfel încât să poți revinde articolele, iar compania și angajații tăi să beneficieze financiar.
Cu toate acestea, poți încerca să vinzi un produs nou, creat de anumiți furnizori, către firmele sau regiunile care până în prezent nu au avut acces la articolul respectiv. Există o probabilitate semnificativă prin care investiția respectivă să fie un succes!
Contactează furnizorul
Deoarece urmează să investești într-un lot mare de produse, este indicat să discuți în prealabil cu furnizorul despre calitatea articolelor, modul de livrare, siguranța acestora, bugetul investit și taxele suplimentare. Totodată, furnizorii impun anumite cerințe, precum numărul minim de achiziție sau suma alocată și orașul sau zona geografică unde trebuie transportate respectivele produse. Așadar, înainte de a face comanda finală și de a plăti lotul, asigură-te că ești foarte bine informat.
Solicită mostre
Fiind un distribuitor angro, este important să cunoști calitatea produselor pe care urmează să le vinzi comercianților cu amănuntul. Așadar, contactează furnizorii de produse și cere-le acestora o mostră din articolele pe care le oferă. Inspectează calitatea și testează toate caracterisiticile, funcțiile sau avantajele pe care le pune la dispoziție acel produs. După ce ai verificat toate aceste detalii poți semna fără griji contractul final de achiziție.
Extinde-te în mediul online
Majoritatea business-urilor, fie acestea firme ce vând produse engross sau cu amănuntul, și-au extins domeniul de activitate și în mediul online. Aici vei putea ajunge la un public mai mare datorită prezenței virtuale și a reclamelor on-site sau pe platformele de social media. Dacă vrei să vinzi produse și în afara orașului în care ai sediul fizic, atunci prin ajutorul internetului îți vei putea crește, cu siguranță, activitatea, producția și câștigurile financiare.
Chiar dacă ești la început de drum sau deja ai experiență în domeniul business, ia în considerare sfaturile oferite pentru o productivitate crescută și eficientă la locul de muncă, dar și pentru diversificarea gamelor de produse oferite către publicul larg, fie acesta din domeniul HoReCa sau alte tipuri de industrii și specialități.
Sursă foto: Shutterstock