GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Hisense anunță al treilea parteneriat de sponsorizare FIFA World Cup și aduce în prim-plan tehnologia RGB-MiniLED la IFA 2025

Articol de GSP - Publicat joi, 18 septembrie 2025 09:35 / Actualizat joi, 18 septembrie 2025 09:35

Hisense, brand de top la nivel global în electronice și electrocasnice, a anunțat la IFA 2025 că va continua în calitate de Sponsor Oficial al FIFA World Cup 2026™.

Astfel, compania consolidează colaborarea de lungă durată cu FIFA, începută în 2018.

De la primul parteneriat cu FIFA, în 2018, Hisense a construit un istoric solid de activări la nivel global: vizibilitate de brand la FIFA World Cup 2018™, cooperare de conținut prin FIFA+ în 2022, integrarea tehnologiei în operațiunile VAR la FIFA Club World Cup 2025™ și, acum, sponsorizarea FIFA World Cup 2026™.

Fiecare dintre aceste repere a contribuit la creșterea vizibilității Hisense la nivel internațional și la consolidarea angajamentului său de a îmbunătăți experiența suporterilor.

Catherine Fang, Vicepreședinte Hisense Group, a subliniat că fotbalul înseamnă viziune, pasiune și valori comune care îi unesc pe fanii din întreaga lume. Ea a evidențiat ambiția Hisense de a oferi fiecărui suporter posibilitatea de a trăi meciurile la fel de intens ca atunci când s-ar afla pe stadion.

Cu o filosofie orientată către utilizator și investiții constante în inovația display-urilor, de la HDR și Laser TV până la noua tehnologie RGB-MiniLED, Hisense își propune să ofere experiențe vizuale imersive, care să celebreze frumusețea fotbalului și să aducă oamenii împreună.

Hisense anunță al treilea parteneriat de sponsorizare FIFA World Cup și aduce în prim-plan tehnologia RGB-MiniLED la IFA 2025

La IFA 2025, Hisense a prezentat cel mai nou televizor RGB-MiniLED, stabilind un nou reper de performanță a imaginii prin culori, contrast și luminozitate îmbunătățite.

Lansarea demonstrează încă o dată rolul pe care Hisense și l-a asumat în redefinirea standardelor vizuale și în furnizarea unui tip de divertisment la domiciliu care atinge noi cote.

Romy Gai, Chief Business Officer al FIFA, a subliniat că FIFA apreciază parteneriatul de lungă durată cu Hisense și recunoaște angajamentul puternic al companiei pentru inovație și pentru fanii fotbalului din întreaga lume.

El a subliniat că, pe măsură ce pregătirile pentru FIFA World Cup 2026™ avansează, ambele organizații așteaptă cu interes să colaboreze pentru a aduce emoția turneului în milioane de locuințe din întreaga lume.

Hisense anunță al treilea parteneriat de sponsorizare FIFA World Cup și aduce în prim-plan tehnologia RGB-MiniLED la IFA 2025

Odată cu ediția campionatului din 2026, prima găzduită de trei națiuni și cu participarea a 48 de echipe, Hisense își propune să transforme miliarde de case în stadioane, unde fiecare urmăritor are loc în primele rânduri, asigurându-se că fanii de pretutindeni se vor bucura de meci ca niciodată până acum și vor trăi la intensitate maximă fiecare moment.

Citește și:
Datele și stadioanele unde ar juca România la Campionatul Mondial 2026, dacă se califică » Distanțele sunt URIAȘE
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Datele și stadioanele unde ar juca România la Campionatul Mondial 2026, dacă se califică » Distanțele sunt URIAȘE
Acestea sunt grupele de la Campionatul Mondial din 2026 » România ar juca într-o grupă UȘOARĂ dacă s-ar califica
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Acestea sunt grupele de la Campionatul Mondial din 2026 » România ar juca într-o grupă UȘOARĂ dacă s-ar califica
Grupa MORȚII la Campionatul Mondial: Norvegia, ghinion la prima participare după 28 de ani
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Grupa MORȚII la Campionatul Mondial: Norvegia, ghinion la prima participare după 28 de ani
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Campionate
Starul din Premier League s-a ferit, însă camerele tot l-au surprins cu celebra prezentatoare TV
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO
Profit.ro
Nouă fabrică în România, investiție de 10 milioane euro FOTO

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează