GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Hisense CES 2023: Extinderea amprentei globale și pavarea drumului spre dezvoltare continuă

Articol de GSP - Publicat vineri, 06 ianuarie 2023 12:41 / Actualizat vineri, 06 ianuarie 2023 12:41

Pe 4 ianuarie, David Gold, Președinte al Hisense SUA, a livrat un discurs în cadrul conferinței de presă Hisense CES 2023, împărtășind informații despre dezvoltarea internațională a Hisense și succesul în ceea ce privește tiparul global, inovațiile în tehnologie, activitățile B2B, dezvoltarea inteligentă și sponsorizările și parteneriatele companiei.

Nivelul înalt de scară, eficiența și flexibilitatea fac Hisense să iasă în evidență în industrie

Televizoarele Hisense au atins un record de performanță în 2022, clasificându-se pe locul 2 global cu privire la expedierile de televizoare. Această reușită demonstrează în mod incisiv dedicarea Hisense față de produse de înaltă calitate, precum și rezistența în circumstanțe dificile.

Hisense CES 2023: Extinderea amprentei globale și pavarea drumului spre dezvoltare continuă

Deținând un total de 66 de companii și birouri și 31 de centre de cercetare și dezvoltare internaționale, Hisense își vinde produsele către mai mult de 160 de țări și regiuni. Cu achizițiile de mărci precum Toshiba TV, Gorenje și Sanden, Hisense și-a adus operațiunile globale la un nou nivel, extinzându-și categoriile de produse și mai departe. 

Hisense și-a extins și activitatea B2B ca sector nou aflat în dezvoltare. În plus, în tendințele privind dezvoltarea inteligentă, Hisense a generat strategia de locuință inteligentă, folosindu-și calitățile cu privire la tehnologia de ecran și electrocasnice. „Platforma noastră inteligentă de operare a televizoarelor VIDAA și platforma inteligentă de electrocasnice ConnectLife combină dispozitivele pentru locuința inteligentă pentru a crea un ecosistem conectat”, a declarat David. 

Parteneriate și sponsorizări globale în curs ce fac Hisense să fie un nume recunoscut

S-a parcurs o călătorie lungă de când compania a declarat că „Viitorul Hisense se bazează pe internațional” în 2004. Ca unul dintre sponsorii oficiali ai FIFA World Cup 2022TM, Hisense obține o creștere nemaiîntâlnită în dezvoltarea conștientizării privind marca sa. În plus, sponsorizările în curs pentru UEFA, Paris Saint-Germain și United Soccer League au făcut ca Hisense să devină mai familiară pentru consumatorii globali, ceea ce a adus procesul de globalizare al Hisense într-o nouă etapă.

Hisense CES 2023: Extinderea amprentei globale și pavarea drumului spre dezvoltare continuă

În cadrul conferinței de presă Hisense CES 2023, David Gold a reamintit despre dezvoltarea extraordinară a Hisense pe piața globală prin investiții în producție, cercetare și dezvoltare, achiziții strategice, parteneriate noi și produse de mare performanță. În următorii ani, Hisense va continua dezvoltarea cu viziunea de a se menține în topul celor mai noi avansări în domeniile aferente produselor electronice pentru consumatori, ecranelor, electrocasnicelor, utilizărilor comerciale și multe altele. 

Pe ce stadion va juca Corvinul Hunedoara în Europa League: „Am primit invitația și vom merge acolo”

S-a întors! Acționarul din „Epoca de Aur” bagă din nou bani la Dinamo: e unul dintre magnații alcoolului


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează