GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Hisense dezvăluie campania „Meciul perfect” pentru FIFA World Cup Qatar 2022

Articol de GSP - Publicat joi, 17 noiembrie 2022 12:25 / Actualizat joi, 17 noiembrie 2022 12:29

Cu o lună înainte de începerea FIFA World Cup Qatar 2022™, Hisense, brandul global de electrocasnice și electronice, dezvăluie noua sa campanie „Meciul perfect” [EN: Perfect Match] pentru a sărbători călătoria captivantă a fanilor fotbalului din întreaga lume. 

„Meciul perfect” este tema oficială pentru campania globală Hisense FIFA World Cup Qatar 2022™, care face referire la meciurile Cupei Mondiale cu momente foarte interesante și de neuitat ale telespectatorilor din fața televizorului și ale omologilor cu aceeași misiune, aspirații și calitate, prezentând relațiile perfecte dintre Hisense, FIFA World Cup Qatar 2022™ și fanii globali. 

În cadrul campaniei sub denumirea „Meciul perfect”, Hisense își prezintă cele mai noi produse cu tehnologie avansată și calitate la standarde de top, Laser TV, televizoare cu tehnologie ULED, OLED sau QLED, etc., toate fiind pregătite pentru a furniza telespectatorilor și fanilor fotbalului din întreaga lume o experiență plăcută de vizionare pe tot parcusul Campionatului Mondial de Fotbal. 

Cea mai nouă inovatie a Hisense susține fanii globali în cadrul FIFA World Cup Qatar 2022™

La începutul acestui an, compania Hisense a anunțat că este sponsorul oficial al FIFA World Cup Qatar 2022™ și și-a promovat gama completă, premiată și inovatoare de televizoare și electrocasnice inteligente. Hisense este angajată față de crearea unei experiențe totale de vizionare a meciurilor pentru cea mai mare celebrare a fotbalului internațional, dezvoltând puterea sportului, conectând comunitatea globală în moduri noi și inovatoare și ajutând fanii globali să-și exprime fericirea, bucuria și pasiunea personală.

În ultimii ani, Hisense, în calitate de sponsor oficial pentru două turnee consecutive ale Cupei Mondiale FIFA, a insistat pe recunoașterea mondiala a brandului și pe îmbunătățirea recunoașterii produselor sale de top prin intermediul marketingului sportiv. 

„Anul acesta, scopul nostru este să sărbătorim și să îmbunătățim momentele captivante de conexiune pentru fanii fotbalului în cadrul campaniei globale „Meciul perfect””, adăugă Candy Pang, Director General Adjunct al Departamentului de Management al Brandului al Grupului Hisense.

Noua campanie lansată de Hisense va fi unul dintre multiplele moduri de a promova brandul in cadrul Cupei Mondiale 2022. În luna ce urmează până la meciul de deschidere și pe durata întregului turneu, Hisense va lansa o serie de evenimente cu scopul de a-i aduce fiecărui pasionat de fotbal meciurile perfecte cu o experiență de vizionare reală în cadrul acestui festin sportiv global.

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează