GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Hisense extinde parteneriatul strategic cu UEFA, pentru sponsorizarea EURO 2024 si preia calitatea de sponsor global al UEFA EURO 2024

Articol de GSP - Publicat marti, 05 septembrie 2023 15:28 / Actualizat marti, 05 septembrie 2023 15:30

Corporația globală de tehnologie Hisense a anunțat că preia calitatea de sponsor global al UEFA EURO 2024™, ca urmare a sponsorizărilor anterioare din 2016 și 2020 și a sponsorizării de succes a Cupei Mondiale FIFA 2022™. De asemenea, Hisense va obține drepturile de sponsorizare pentru meciurile de calificare la Campionatul European UEFA din 2023-2024 și 2025-2026, pentru finala UEFA Nations League din 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 și UEFA Futsal 2026, ca parte a acordului. 

Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing Director, a salutat extinderea parteneriatului cu Hisense și a afirmat: „Sunt deosebit de încântat că Hisense își reînnoiește angajamentul față de fotbalul european, în calitate de partener oficial al UEFA EURO 2024™, care va fi al treilea EURO consecutiv împreună. Tehnologiile lor continuă să contribuie la a face fotbalul mai accesibil și mai plăcut pentru fanii din întreaga lume."

Marketingul sportiv continuă să fie un element cheie în creșterea globală a Hisense și în construirea unei recunoașteri a mărcii în întreaga lume. Hisense a înregistrat aproape o dublare a notorietății mărcii, în străinătate, în ultimii cinci ani, iar sponsorizările și asocierea cu turneele au contribuit, în mod semnificativ, la o creștere de 25 de puncte procentuale, numai în ceea ce privește notorietatea mărcii în străinătate.

În legătură cu anunțul viitoarei sponsorizări pentru UEFA EURO 2024™, în cadrul debutului IFA 2023, Fisher Yu, Președintele Hisense Group, a declarat: „Hisense reușește să se conecteze cu consumatorii din întreaga lume prin sponsorizările sportive, aceasta fiind o modalitate excelentă de a crea încredere în brandul nostru. Pentru a continua consolidarea brandului, la nivel global, Hisense va oferi fanilor din întreaga lume o experiență unică de vizionare a UEFA EURO 2024™!"

Hisense și UEFA au ambiții similare atunci când vine vorba de sustenabilitate și de o abordare ecologică. De la televizorul cu laser, proiectat pentru economisirea energiei, la inițiativele globale de protecție a mediului, Hisense se dedică să investească în inovație și să ofere consumatorilor produse mai ecologice pentru scenarii de viață sănătoase.

De-a lungul anilor, Hisense a căutat, în permanență, să stabilească legături profunde cu consumatorii din întreaga lume, indiferent unde locuiesc sau ce limbă vorbesc, pentru a înțelege și a răspunde mai bine nevoilor individuale ale utilizatorilor, îmbunătățind calitatea și experi

Citește și:

România - Bulgaria, toți ochii pe națională înainte de EURO 2024! Cum arată primul 11 gândit de Edi Iordănescu
Nationala
România - Bulgaria, toți ochii pe națională înainte de EURO 2024! Cum arată primul 11 gândit de Edi Iordănescu
S-a aflat acum! Laszlo Boloni va semna cu noua echipă » S-au înțeles înainte de barajul pentru salvare!
Campionate
S-a aflat acum! Laszlo Boloni va semna cu noua echipă » S-au înțeles înainte de barajul pentru salvare!
A tunat și fulgerat: „Ianis Hagi e doar frumușel, Pușcaș aleargă zăpăuc, iar Stanciu e la final de carieră. Ar fi o mare prostie să nu joace Coman titular”
Nationala
A tunat și fulgerat: „Ianis Hagi e doar frumușel, Pușcaș aleargă zăpăuc, iar Stanciu e la final de carieră. Ar fi o mare prostie să nu joace Coman titular”

Cine stă în poarta României la Euro 2024? Numărul 1 are o mare problemă: „Mă aștept ca Edi să meargă la sigur”

3 MARI întrebări despre selecția lui Edi Iordănescu în apărare: chiar nu exista o alternativă autentică?!


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close