GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Hisense și FIFA oferă fanilor ocazia de a admira trofeul Cupei Mondiale FIFA Club 2025, la CES 2025

David Gold, vicepreședinte al Hisense International & președinte al Hisense Americas împreună cu Aldo Kafie, șeful departamentului de gestionare a parteneriatelor FIFA, dezvăluie Trofeul Cupei Mondiale FIFA Club 2025™, în cadrul CES 2025
David Gold, vicepreședinte al Hisense International & președinte al Hisense Americas împreună cu Aldo Kafie, șeful departamentului de gestionare a parteneriatelor FIFA, dezvăluie Trofeul Cupei Mondiale FIFA Club 2025™, în cadrul CES 2025

Articol de GSP - Publicat vineri, 10 ianuarie 2025 16:07 / Actualizat vineri, 10 ianuarie 2025 16:11

Hisense este primul brand care a prezentat trofeul Cupei Mondiale FIFA Club 2025™, la standul său CES 2025, pe 7 ianuarie 2025 oferind participanților o oportunitate exclusivă de a experimenta de aproape designul inovator al Trofeului.

În calitate de partener FIFA, Hisense a anunțat, de asemenea, prima campanie de brand globală pentru acest turneu palpitant cu tema „Own the Moment”, inspirând pe toată lumea să îmbrățișeze viața pe deplin, prin preluarea controlului asupra momentului, prin stimularea încrederii și hotărârii în ceea ce privește implicarea în orice experiență, fie că este vorba de o provocare, o performanță sau orice moment semnificativ din viață.

Hisense este dedicat creării unor momente mai valoroase și mai plăcute pentru fanii din întreaga lume, consolidând brandul ca lider în furnizarea excelenței tehnologice.

„Dezvăluirea de astăzi a Trofeului Cupei Mondiale FIFA Club 2025™ este o etapă importantă în celebrarea apogeului fotbalului de club și a viitoarei călătorii a celor 32 dintre cele mai bune echipe ale lumii”, a declarat David Gold, vicepreședinte al Hisense International și președinte al Hisense Americas.

"La Hisense, suntem mândri să aducem fanii mai aproape de acest turneu istoric - fie că este vorba de a admira trofeul de aproape sau de a urmări fiecare meci gratuit pe Hisense TV, prin intermediul DAZN.”

Trofeul inovator al Cupei Mondiale FIFA Club 2025™ reprezintă un simbol al viitorului, inspirat de trecut, o celebrare a speranței, excelenței și mândriei, întruchipând călătoria fiecărui club, jucător și fan, uniți în pasiunea lor pentru joc.

Această etică se aliniază cu angajamentul Hisense de a oferi experiențe excepționale, de înaltă calitate pentru clienții și publicul din întreaga lume.

Hisense și FIFA oferă fanilor ocazia de a admira trofeul Cupei Mondiale FIFA Club 2025, la CES 2025
Trofeul Cupei Mondiale FIFA Club 2025™, în cadrul CES 2025

Noua Cupă Mondială a Cluburilor FIFA 2025™ le va avea ca protagoniste pe 32 dintre cele mai importante cluburi de fotbal din lume și este găzduită o dată la patru ani, reprezentând o oportunitate semnificativă atât pentru Hisense, cât și pentru fanii fotbalului din întreaga lume.

Pentru a îmbunătăți această experiență sportivă captivantă, Hisense utilizează tehnologia sa de ultimă generație, inclusiv televizoarele sale AI de 100 inch, echipate cu Hi-View AI Engine și AI Sports Mode.

Aceste inovații oferă fanilor o experiență imersivă, asemănătoare cu cea de pe stadion, și vor aduce acțiunea palpitantă a turneului, direct în casele din întreaga lume. Cu Hisense în fruntea inovației tehnologice, vizionarea Cupei Mondiale FIFA Club 2025™ va fi mai captivantă ca oricând.

De asemenea, VIDAA este pe cale să lanseze caracteristici speciale pentru vizionarea meciurilor din cadrul Cupei Mondiale FIFA Club 2025™, pentru a sprijini acest eveniment unic și pentru a oferi o acoperire detaliată utilizatorilor săi din întreaga lume.

Despre Hisense

Hisense este un lider mondial în industria televizoarelor, aparatelor electrocasnice mici și mari și de aer condiționat. Potrivit Omdia, Hisense s-a clasat pe locul 2 la nivel global, în ceea ce privește livrările de televizoare și pe locul 1 în ceea ce privește televizoarele cu dimensiuni de 100 inch+.

Compania s-a extins rapid, pentru a opera în mai mult de 160 de țări și este specializată în bunuri multimedia, electrocasnice și IT inteligente.

Citește și:
După ce și-a mărit sânii, jucătoarea de tenis a intrat pe o platformă pentru adulți » Va câștiga într-un an mai mult decât în întreaga carieră
Tenis
După ce și-a mărit sânii, jucătoarea de tenis a intrat pe o platformă pentru adulți » Va câștiga într-un an mai mult decât în întreaga carieră
„Bomba” iernii în mercato: „Alibec la Dinamo ar fi extraordinar, dar...”
Superliga
„Bomba” iernii în mercato: „Alibec la Dinamo ar fi extraordinar, dar...”
„Made in Oltenia” » Cu Baiaram și Cicâldău în frunte, jucătorii au petrecut cu manele, la o zi după drama de la Atena: „Pentru Cristina, soția mea”
Superliga
„Made in Oltenia” » Cu Baiaram și Cicâldău în frunte, jucătorii au petrecut cu manele, la o zi după drama de la Atena: „Pentru Cristina, soția mea”
Mijlocașul de 32 de ani din Superliga a explicat pentru GSP de ce s-a lăsat de fotbal azi: „Nu-mi mai plăcea” » Ce va face în viitor
Superliga
Mijlocașul de 32 de ani din Superliga a explicat pentru GSP de ce s-a lăsat de fotbal azi: „Nu-mi mai plăcea” » Ce va face în viitor
ULTIMA ORĂ Facturi mai mari la energia electrică de la 1 ianuarie
Profit.ro
ULTIMA ORĂ Facturi mai mari la energia electrică de la 1 ianuarie

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează