GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Mărcile Hisense Europe recunoscute cu prestigiosul Premiu de Sustenabilitate

Articol de GSP - Publicat marti, 21 martie 2023 14:26 / Actualizat marti, 21 martie 2023 14:26

Hisense Europe, producătorul de electrocasnice sub marca Hisense și Gorenje, anunță cu mândrie că a fost premiat cu medalia de argint din partea EcoVadis. Această clasificare faimoasă a activității recunoaște angajamentul companiei față de practicile de afaceri sustenabile și reprezintă un testament al eforturilor continue ale companiei de a minimiza impactul său asupra planetei și de a promova responsabilitatea socială.

Pariem pe obiectivele de sustenabilitate

Hisense Europe cu mărcile sale Hisense și Gorenje a setat obiective de sustenabilitate ambițioase axate pe cinci zone principale, inclusiv mediul, produsele sustenabile, lanțul de aprovizionare sustenabil, oamenii și responsabilitatea socială și noile modele de afaceri. Aceste obiective includ reducerea consumului de energie prin intermediul optimizării energiei regenerabile, crescând utilizarea de materiale reciclabile în produse, reducând deșeurile, promovând transportul sustenabil și îmbunătățind sustenabilitatea lanțului său de aprovizionare. Accentul companiei pe sustenabilitate este evident în eforturile acesteia de a recicla 96% din deșeurile generate, de a utiliza ambalaje 100% reciclabile până în 2024 și de a reduce emisiile de CO2rezultate din transport. Prestigioasa medalie de argint EcoVadis demonstrează că Hisense Europe a dezvoltat strategia potrivită pentru a crește sustenabilitatea modelelor sale de afaceri. 

Scăderea impactului de mediu cu produse sustenabile

O companie trebuie să adreseze toate etapele de producție pentru a-și minimiza amprenta de carbon, inclusiv consumul de energie din timpul producției, materialele utilizate în produse și durata lor de viață, precum și procesele de ambalare și transport. În aceste domenii, Hisense Europe a făcut progrese semnificative în ultimii 5 ani cu o reducere de 38% a consumului de apă și o reducere de 24% a consumului de electricitate. Electrocasnicele Hisense și Gorenje produse în Europa sunt fabricate din materiale excelente, ecologice și degradabile și sunt supuse unor testări riguroase pentru a le crește longevitatea. Un aspect important este și disponibilitatea pieselor de schimb și servisabilitatea ușoară a produselor.  

Țintim spre o responsabilitate socială și mai mare

Clasificarea de sustenabilitate EcoVadis și procesul de evaluare evaluează nu numai impactul de mediu, ci și cel social și performanța etică a companiilor. Hisense Europe, cu mărcile Hisense și Gorenje, a primit medalia de argint pentru angajamentul său de a promova practicile de afaceri etice, cum ar fi crearea de oportunități egale pentru toți și stabilirea unei culturi de împărtășire a cunoștințelor. Investirea în dezvoltarea personală și profesională a angajaților este una dintre prioritățile principale. În cadrul Hisense Europe, de exemplu, numărul total de ore de training în 2021 a fost de peste 136.000, ceea ce reprezintă 20 de ore per angajat. Unul dintre obiectivele sale este și promovarea unui echilibru sănătos viață-lucru și a unui stil de viață activ.

Mărcile Hisense Europe recunoscute cu prestigiosul Premiu de Sustenabilitate

Obiective ambițioase pentru viitor

Primirea medaliei EcoVadis dovedește că Hisense Europe face pași în direcția potrivită pentru a face produsele și operațiunile cât mai sustenabile posibil. „Sustenabilitatea reprezintă nucleul valorilor noastre și vom continua să lucrăm din greu pentru a ne minimiza impactul asupra mediului și pentru a promova responsabilitatea socială. Această certificare este o mare reușită și suntem mândri să facem parte din comunitatea EcoVadis,” a declarat Hanson Han, Director Executiv al Hisense Europe.

În cadrul grijii față de mediu avem un istoric bogat de peste treizeci de ani și eforturile noastre în acest domeniu au fost recunoscute pe larg de către experți domestici și internaționali," a declarat Tomaž Korošec, membru al consiliului de administrație. „Investițiilenoastre în energia regenerabilă, accentul pe durabilitatea și eficiența produselor și implementarea principiilor economiei circulare s-au dovedit a fi abordarea potrivită. Suntem onorați să primim medalia de argint EcoVadis, deoarece aceasta reprezintă faptul că companiile cu un angajament consecvent față de responsabilitatea de mediu și cea socială sunt cele care vor obține un succes de durată”.

Hisense Europe cu mărcile sale Hisense și Gorenje va continua să lucreze pentru sustenabilitate și practici de afaceri etice, întotdeauna depunând toate eforturile pentru a îmbunătăți și pentru a avea un impact pozitiv asupra societății și mediului.

FCSB se transformă total » Planul lui Becali pentru Liga Campionilor conține și „opțiunea interzisă, din umbră”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează