GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  GAMING

MATCHPLAN: Strategie și soluții pentru impact în sport și sponsorizări

Articol de GSP - Publicat joi, 03 aprilie 2025 12:38 / Actualizat joi, 03 aprilie 2025 14:07

MATCHPLAN, noua agenție de consultanță și comunicare dedicată sportului și parteneriatelor din sport & entertainment, se lansează ca entitate independentă, după trei ani de activitate ca inițiativă intraprenorială în cadrul Graffiti Plus.

Cu o echipă specializată și o direcție clară, MATCHPLAN își propune să contribuie la dezvoltarea industriei sportului din România și din regiune.

MATCHPLAN oferă expertiză în trei direcții principale:

  • consultanță strategică în marketing și comunicare sportivă;

  • strategie, management și intermediere de parteneriate;

  • un nou pilon de servicii, aflat în curs de dezvoltare, dedicat susținerii sportivilor și creatorilor de conținut prin parteneriate relevante.

Agenția pornește dintr-o experiență solidă acumulată în cadrul GRF+, în proiecte cu branduri, sportivi și organizații, și își urmează acum drumul ca brand independent, cu o structură proprie și o poziționare dedicată comunicării și dezvoltării parteneriatelor din sport & entertainment.

„Nu ne-am apucat să desenăm o agenție pe hârtie, ci am construit-o pe teren. MATCHPLAN vine din practică, din pitch-uri, din colaborări livrate și din relații dezvoltate cu răbdare. Acum, alegem să mergem mai departe sub un nume și o direcție care reflectă exact cine suntem și ce vrem să facem,”
Victor Voicu, Managing Partner MATCHPLAN

MATCHPLAN: Strategie și soluții pentru impact în sport și sponsorizări
Victor Voicu - Managing Partner MATCHPLAN

MATCHPLAN își desfășoară activitatea ca entitate independentă, dar menține o relație strategică cu GRF+, beneficiind de acces la infrastructura și resursele GRF+ atunci când contextul o cere — pentru scalare, integrare sau dezvoltare accelerată.

„MATCHPLAN este rezultatul unei evoluții organice – un nucleu de specialiști care și-a demonstrat valoarea și care merită să-și continue parcursul într-o astfel de construcție.

Avem de-a face cu o congruență rar întâlnită: moment propice pentru dezvoltarea industriei sportului din România, consultanți care sunt pasionați și acreditați să dezvolte astfel de servicii și produse și dorința noastră de a fi prezenți și de a dezvolta această piață.”
Bogdan Tomoiagă, Președinte al Consiliului de Administrație GRF+

MATCHPLAN: Strategie și soluții pentru impact în sport și sponsorizări

Sub umbrela GRF+, MATCHPLAN a dezvoltat campanii și parteneriate pentru branduri și organizații precum: OMV Petrom, Warner Bros. Discovery, Samsung, Betfair, PokerStars, Red Bull, Purcari, Tazz, Federația Română de Fotbal, CFR Cluj, Sports Festival, Transylvania Open și Bucharest Running Club.

Vă invităm să rămâneți la curent cu proiectele și noutățile MATCHPLAN pe www.matchplan.ro, Facebook, LinkedIn și Instagram.

Despre MATCHPLAN

MATCHPLAN este agenția de consultanță în strategie, comunicare și parteneriate, dedicată creării de conexiuni relevante între branduri și industriile cu impact, precum sportul și entertainmentul. 

Cu o echipă specializată și un model de lucru dedicat, MATCHPLAN oferă soluții care aliniază obiectivele comerciale ale brandurilor cu potențialul real al actorilor din industrie.

Misiunea MATCHPLAN este de a construi parteneriate care contează – cu impact real pentru branduri, sportivi și comunități. Credem în sport ca motor de creștere și în colaborările strategice ca instrumente de schimbare.

De aceea, în fiecare proiect gândim, modelăm și maximizăm potențialul parteneriatelor.

Despre Graffiti Plus (GRF+)

Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate ce își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant.

Cu o istorie de 26 de ani pe piața din România și peste 80 de consultanți, GRF+ a primit zeci de distincții la competițiile de profil internaționale și a fost numită de patru ori Agenția Anului la Gala Romanian PR Award.

Portofoliul agenției include servicii de relații publice, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer marketing, evenimente, sports marketing. GRF+ crede în puterea brandurilor de a contura o societate mai bună, așa că în fiecare zi și cu fiecare proiect co-creează pentru impact maxim în business și în societate.

Citește și:
Zeljko Kopic, după Dinamo - Metaloglobus: „Ăsta e planul” + cum i s-a părut Mazilu
Superliga
Zeljko Kopic, după Dinamo - Metaloglobus: „Ăsta e planul” + cum i s-a părut Mazilu
Ce scrie presa din Italia după Genoa - Inter și nota primită de Cristi Chivu: „L-a condamnat”
Campionate
Ce scrie presa din Italia după Genoa - Inter și nota primită de Cristi Chivu: „L-a condamnat”
Lovitură grea încasată de FCSB! Omul-cheie nu va mai juca în 2025: „Are piciorul mai vânăt decât cerul lui Bacovia”
Superliga
Lovitură grea încasată de FCSB! Omul-cheie nu va mai juca în 2025: „Are piciorul mai vânăt decât cerul lui Bacovia”
O mai recunoști? Fostul număr 2 WTA se bucură de noua viață: „Soție de mafiot” » Căsătorită cu fostul fotbalist din Superligă
Tenis
O mai recunoști? Fostul număr 2 WTA se bucură de noua viață: „Soție de mafiot” » Căsătorită cu fostul fotbalist din Superligă
Fabrică străină în România. BMT mută producția FOTO
Profit.ro
Fabrică străină în România. BMT mută producția FOTO

Șeful ANS i-a răspuns sincer lui David Popovici: „Da, e complet adevărat. Știți de ce nu i-am dat banii?” + Atac la Lipă

Fost mare fotbalist al țării, astăzi trăiește ca un om al străzii, în timp ce copiii lui stau în lux! » „Nu te poți uita nepăsător cum piere un astfel de om”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează