GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Noile provocări ale anului 2021: Cum s-a modificat comportamentul românilor în pandemie?

Articol de GSP - Publicat joi, 22 aprilie 2021 13:53 / Actualizat joi, 22 aprilie 2021 13:53

Pandemia de COVID-19 a însemnat pentru întreaga omenire o adevărată provocare medicală, socială, economică și de solidaritate umană. Iar la această provocare oamenii s-au adaptat din mers atât la condițiile dificile de carantină, cât și la scăderea semnificativă a veniturilor lor din cauza pandemiei. Treptat s-a schimbat modul în care interacționăm, cum facem cumpărăturile sau ne petrecem timpul liber. Prioritățile noastre s-au schimbat, iar acest lucru se reflectă în orientarea consumatorului român în mod deosebit spre produsele cu prețuri mici.

Cei ce caută prețuri mai accesibile vor urmări cu interes site-ul internațional specializat în cupoane și coduri promoționale Promocodius România, ce oferă reduceri, vouchere sau coduri promoționale la o gamă largă de produse de larg consum. Se observă o creștere semnificativă a cererii pentru aceste produse de marketing datorită utilității lor în achiziția de produse de larg consum, precum cosmetice, parfumuri, haine, cărți sau multe articole sportive la cele mai bune prețuri de pe piață. De exemplu, cu un cod promoțional sau Myprotein cod reducere puteți avea acces la o gamă variată de suplimente nutritive, vitamine, minerale, diverse pudre proteice, dar și la îmbrăcăminte sport de cea mai bună calitate.

Ce perspective de consum se pot anticipa în anul 2021?

La un an de la debutul pandemiei de Covid 19 la nive global EY Future Consumer Index a elaborat un amplu studiu de piață aplicat pe consumatori din 20 de țări, având un eșantion reprezentativ de 14.500 consumatori. Intervalul de chestionare a consumatorilor a fost ianuarie-februarie 2021. 

Rezultatele obținute sunt foarte interesante. Astfel, clasamentul priorităților consumatorilor se prezintă în felul următor:

  • pe primul loc găsim prețurile accesibile, 32%;
  • pe al doilea loc este plasată sănătatea, 25%;
  • teme de ecologie,17%;
  • probleme sociale, 14%;
  • experiențele personale, 12%.

Se observă așadar faptul că oamenii au devenit mult mai preocupați de sănătatea lor, familie și posibilitatea de a asigura nivelul de trai de bază pentru aceasta, față de anul trecut. Se observă și faptul că procentul celor care cred că vor trăi încă un an cu teama provocată de pandemia de COVID-19 a crescut de la 37% din luna octombrie 2020 la 40% în februarie, chiar dacă între timp au fost dezvoltate și puse pe piață diverse tipuri de vaccinuri.

Această pandemie a schimbat consistent comportamentele consumatorilor și a încurajat direct sau indirect consumul în siguranță de acasă, prin intermediul comerțului electronic. Se edifică așadar un adevărat stil de viață casnic, deoarece casa s-a transformat treptat în loc muncesc, de interacțiune social, de libertate și de relaxare. Intențiile de achiziții viitoare se concentrează pe acest mediu casnic, așa cum demonstrează și studiile de piață din România:

  • 56% dintre chestionați îți propun să facă sport acasă, indiferent de evoluția viitoare a pandemiei;
  • 33% vor să facă investiții în casă, de la electrocasnice la mobilier sau decorațiuni.
  • 30% îți doresc să continue munca de acasă în perspectivă.

Vânzările online vor continua să crească și în anul 2021

În acest context general în care pandemia nu dă semne că vrea să plece, în ciuda vaccinării intense a populației, un lucru este cert: vânzările online își păstrează tendința de creștere, iar consumatorii preferă cupoanele promoționale atunci când fac cumpărături în mediul online pentru a-și maximiza investițiile. Cu o economisire consistentă, cuprinsă între 5-19%, prin aceste instrumente de marketing, consumatorii vor fi mult mai determinați să-și împlinească dorințele și planurile de viitor apelând la siguranța oferită de mediul online.

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează