GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Pariul câștigător al industriei jocurilor de noroc: 1 solist pe vaccinare

Articol de GSP - Publicat miercuri, 19 mai 2021 08:13 / Actualizat miercuri, 19 mai 2021 10:27

Ce îi unește și îi aseamănă pe fotbaliștii de la FCSB, Viitorul sau Universitatea Craiova, pe internaționalii români de fotbal și pe membrii staff-urilor echipelor naționale, pe Simona Halep, pe fetele de la lotul de gimnastică sau de la canotaj, pe rugbyiștii de la CS Dinamo și nu numai? Desigur, am spune cu toții că sportul. Pasiunea pentru sport! Însă mai există un element foarte important: în această perioadă, în care toți sportivii au simțit pe pielea lor ce înseamnă să evolueze pe stadioane fără spectatori, fără freamătul și emoția suporterilor sau, mai rău, să stea departe de sălile de antrenament, aceștia au înțeles că doar vaccinarea este singura cale de a reveni la normal și că bucuria de a face sport și reîntâlnirea cu publicul nu mai pot fi împiedicate.

Cele mai mari companii din sectorul pariurilor sportive și sălilor de jocuri de noroc și-au surprins clienții cu o campanie inedită. În locul unor reclame despre vedete, cote, pariuri și câștiguri, industria de gambling din România a mizat toți banii pe cartea vaccinării. Iar pariul industriei jocurilor de noroc  are câștig garantat. În comparație cu alte industrii, angajații din gambling și clienții lor au înțeles că vaccinarea e garanția întoarcerii la normalitate.

Pandemia a scos ce e mai bun din cele mai importante companii din industria jocurilor de noroc. Deși gamblingul e unul dintre cele mai dinamice sectoare economice, iar fiecare companie este interesată să își crească cota de piață, să propună clienților cele mai bune cote și să fie cât mai populară în rândul pariorilor din România, efectele Covid-19 în țara noastră au transformat rivalitatea în solidaritate și colaborare. În locul unei discuții despre cote și câștiguri, companiile de jocuri de noroc din România au ales să pună umărul la oprirea pandemiei. Indiferent de numele companiei, bet-ul industriei a fost unul singur: toți ne vaccinăm. Jucăm responsabil, ne vaccinăm. Pentru că vrem să ne fie tuturor mai bine.

Pariul câștigător al industriei jocurilor de noroc: 1 solist pe vaccinare

Companiile de jocuri de noroc din piață au înțeles că trebuie să ne implicăm, să ajutăm autoritățile în efortul pe care îl depun în lupta cu pandemia și să ne convingem clienții și angajații să se vaccineze. Nu putem aștepta totul doar de la stat pentru că este interesul nostru comun, dacă ne implicăm cu toții vom ajunge la acea rată de imunizare care ne va permite să revenim la relaxarea suficientă pentru a reporni la nivel maxim motoarele economiei. Și atunci ne va fi bine tuturor. Implicarea industriei de jocuri de noroc în această campanie a fost masivă. Toate aceste companii de gambling au mii de locații în toată țara. Într-un timp record am afișat mesaje pro-vaccinare în toate aceste locații, de la marile orașe la mediul rural. Am trecut inclusiv peste handicapul că această campanie de încurajare a vaccinării a început în momentul în care multe dintre sălile de jocuri aveau activitatea suspendată. Iar impactul vizual a fost major, să vezi săli concurente care afișează același mesaj, o singură siglă, transmit același imbold, arată că această industrie a ajuns la maturitate și gândește responsabil”, explică Liviu Popovici, președintele Romanian Bookmakers, asociația patronală care reprezintă cei mai importanți jucători din piața pariurilor.

Online și offline

Rivalitatea dintre companii a dispărut inclusiv în mediul online. Deși companiile au investit mult pentru fidelizarea clienților și pentru a ține legătura cu pariorii pe rețelele de socializare, campania pro-vaccinare a marcat încă un milestone important pentru industria de gambling: rivalii au renunțat la branding. De exemplu, pe Facebook, în locul promoțiilor, în partea cea mai vizibilă a paginii de socializare a apărut îndemnul la vaccinare. În plus, în fiecare zi, internauții au descoperit povestea reală a unui angajat din industrie și fricile pe care le-a depășit, respectiv motivele care l-au determinat să se vaccineze. Iar spre surprinderea industriei, mesajele s-au viralizat.

Pariul câștigător al industriei jocurilor de noroc: 1 solist pe vaccinare

E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun. Deși aceste pagini de socializare sunt destinate pariorilor, se poartă discuții despre meciurile de fotbal, despre următoarele mari competiții, poveștile angajaților noștri au atras inclusiv un public care nu intră în săli, nu pariază, dar care este curios să vadă perspective și abordări pe tema vaccinurilor. Pentru mulți, exemplul angajaților din sălile de jocuri și pariuri a fost un factor important în luarea deciziei de vaccinare, dacă vreți, un imbold care lipsea. În momentul în care pariezi, ai încredere că în cazul unei câștig îți vei putea revendica premiul. Îi cunoști pe angajații noștri, deci automat experiența lor în privința vaccinări este autentică și îți dă un boost de încredere”, adaugă Liviu Popovici din partea Romanian Bookmakers, una dintre cele trei asociații care a implementat campania.

Pariul câștigător al industriei jocurilor de noroc: 1 solist pe vaccinare

Vedetele, pe tușă. Angajații intră în primul „11” 

Partea cea mai vizibilă a campaniei a fost reprezentantă de cinci spoturi TV, care au fost difuzate de cele mai importante televiziuni, inclusiv cele cu profil sportiv. Spre deosebire de reclamele clasice ale industriei, de această dată în centrul atenției au fost 20 dintre cei 45.000 de angajați ai industriei. „Poate a fost neașteptat pentru unii că nu ne-am folosit de popularitatea unor vedete. La începutul lunii martie, un studiu IRES derulat la cererea industriei arăta că românii au cea mai mare încredere în familie și angajatori, iar pe tema vaccinării mesajele cel mai puțin credibile vin de la autorități, politicieni, vedete și sportivi. Un angajat vaccinat devine o carte de vizită pentru imunizare și vaccinuri. Din acest motiv am ales să dăm voce angajaților noștri”, mai spune Liviu Popovici.

 

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează