Articol de GSP - Publicat vineri, 08 august 2025 10:46 / Actualizat vineri, 08 august 2025 10:48
José Mourinho revine în cel mai nou capitol al emblematicei campanii „Nu ești tu când ți-e foame”
Când Snickers apelează la o vedetă, o face cu stil! În cea mai recentă campanie, brandul l-a recrutat pe legendarul și carismaticul antrenor José Mourinho pentru a ilustra cum foamea ne face să ne comportăm complet diferit.
Încă din 2010, Snickers a construit o formulă de succes: oameni transformați de foame în versiuni mai puțin funcționale ale lor înșiși – de parcă ar veni dintr-o realitate paralelă.
În cel mai nou episod al platformei globale „Nu ești tu când ți-e foame”, Mourinho ajunge în mijlocul unei scene de luptă între vikingi, într-un spot epic.
José joacă rolul unui lider viking flămând. Din cauza foamei, liderul se comportă ciudat și, în loc să folosească stilul dur de comunicare tipic vikingilor, acesta începe să se comporte mai degrabă ca un strateg din zilele noastre.
Vikingii sunt derutați de indicațiile sale, prin care le cere să aibă răbdare și autocontrol și le prezintă tactici complexe schițate pe o tablă.
Din fericire, unul dintre vikingi are la el un Snickers, pe care îl oferă lui José, transformându-l la loc într-un lider viking sătul și impunător.
Datorită personalității complexe a lui José, atât pe ecran, cât și în afara lui, echipa creativă – alături de regizoarea premiată cu BAFTA, Shannon Murphy (cunoscută pentru „Babyteeth” și noul serial BBC „Dope Girls”) – a putut include mai multe referințe la „The Special One” / „Specialul”, inclusiv o schimbare spectaculoasă de formație de la 4-5-1 după un cartonaș roșu, către o echipă plină de staruri cu nume inspirate de „Bjørn”, precum Bjørnaldo.
„Ce face Snickers special este platforma sa unică, care încapsulează în cei mai simpli termeni spiritul brandului. Toată lumea știe că Snickers e sinonim cu ‘Nu ești tu când ți-e foame’, așa că suntem încântați să readucem în prim plan această esență prin cea mai nouă creație a noastră. Și cine altcineva putea să o facă mai specială decât tocmai cel supranumit ‘The Special One’ (‘Specialul’)?”, punctează Fabio Ruffet, VP Brands & Content Europa & Central Eurasia la Mars Snacking.
„Să aducem împreună o hoardă de vikingi și pe ‘The Special One’ (‘Specialul’) a fost o experiență legendară în sine. Iar cu ajutorul regizoarei Shannon Murphy, care a îmbinat un decor curajos cu momente comice perfect sincronizate, a ieșit un spot de-a dreptul spectaculos,” a adăugat Andre Moreira, Chief Creative Officer la T&Pm.