GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Social Media și SEO, un cuplu de succes în promovarea pe Internet

Articol de - Publicat luni, 27 iulie 2020 14:48 / Actualizat luni, 27 iulie 2020 14:49

Pentru orice business de succes, prezența în Social Media a devenit obligatorie pentru că oferă, pe lângă posibilitatea de a intra în legătură directă cu publicul, multiple oportunități de promovare. Iată, de exemplu, cum pot influența rețelele de socializare vizibilitatea unui site în Google.

Când vorbim despre vizibilitatea unui site în Google, vorbim despre SEO, adică despre optimizarea pentru motoarele de căutare. Acesta este un proces extrem de complex ale cărui rezultate pot fi sprijinite cu succes de tehnici variate de marketing online, așa cum este cel prin Social Media.

Ceea ce înseamnă că prin postările periodice relevante pe care le distribui pe paginile de socializare ale afacerii tale, poți obține o expunere mai bună în vederea targetarii cât mai multor potențiali clienți, nu doar acolo, ci și în Google. Hai să vedem cum se întâmplă acest lucru.

După cum știi deja, promovarea pe Facebook, Linkedin sau Instagram mizează pe interacțiunea socială. Tocmai de aceea rezultatele obținute prin intermediul lor sunt ușor de măsurat și superioare celor oferite de publicitatea tradițională. Asta ca argument suplimentar la eficiența utilizării lor într-un mix de marketing.

Mai mult, acordând o atenție sporită la detalii și implementând strategiile potrvite, afacerea ta poate obține o bază valoroasă de clienți interesați să testeze produsele sau serviciile pe care le oferi și să rămână la curent cu noutățile businessului tău.

Acum să vedem unde întră în scenă legătura dintre promovarea prin Social Media și vizibilitatea în Google.

Întâi de toate, e important să înțelegi că motoarele de căutare clasează site-urile în lista lor cu rezultate în funcție de calitatea link-urilor care fac trimitere către ele. Cu toate acestea, link-urile provenite din rețelele de socializare nu influențează indexarea în Google.

Dar înainte să crezi că ne contrazicem, mai trebuie să adăugăm că cel mai mare avantaj al Social Media este că îți permite să difuzezi conținut către un public numeros. Iar postând conținut valoros către un public așa mare cum este cel de pe Facebook, de exemplu, ai șanse să devii popular și să fii redistribuit de alte persoane.

În acest fel, crește și traficul pe site. Și iată cum i-ai atras atenția lui Google. Asta pentru că motorului de căutare îi place ca utilizatorii lui să fie mulțumiți, iar un site care face trafic, din orice canal, este privit cu ochi buni pentru că demonstrează că este relevant.

Deci chiar dacă rețelele de socializare nu sunt un factor direct de clasificare pentru Google, toată lumea știe că sunt una dintre cele mai bune metode de promovare prin care poți fi găsit online. Platforme precum Facebook sau Linkedin îți permit să construieșți public în jurul brandului tău.

Cu cât ai mai multă activitate, cu atât mai mulți oameni o să te recunoască și atunci când te vor găși în rezultatele căutărilor lor, vor fi mai înclinați să te acceseze. Această recunoaștere a brandului pe care ți-ai construit-o pe rețelele de socializare conduce la un trafic organic sporit pe site-ul tău, iar asta îți va întări și strategia de optimizare SEO.

Totuși, s-ar putea să crezi că ai nevoie doar de câteva postări, de un număr ridicat de like-uri și follows, dar succesul unui cont presupune mult mai mult decât atât. Utilizate în mod corespunzător, rețelele sociale pot transforma comunicarea în dialoguri interactive, pot genera vânzări, te pot ajuta în procesul de optimizare SEO și, mai ales, îți pot oferi feedback real al performanței tale.

Fiind un domeniu complex, promovarea pe internet nu are o rețetă standard. Ea diferă în funcție de fiecare site și domeniu de activitate în parte și poate include strategii diverse. Pentru rezultate maxime, este chiar indicat să îmbini cât mai multe metode de promovare – SEO, promovarea pe canalele de socializare, campanii de tip pay-per-click – nu să te limitezi doar la una dintre ele.

O agenție de marketing online te poate ajuta în acest sens, creând strategii care să reușească să angajeaze utilizatorii într-o comunicare directă în vederea construirii unui public și să te ajute să creșți exponențial.

Acest lucru se realizează pornind de la înțelegerea businessului tău, a publicului țintă și a competiției – aspecte importante în conceperea unei strategii de promovare potrivite.

Dacă te întrebi ce canal de promovare merită să alegi pentru afacerea ta, ideal ar fi să iei o decizie în urmă unei analize atente a scenariului de business pentru a afla care ți se potrivește cel mai bine. Pentru asta, o agenție specializată îți poate veni în ajutor.

A uitat-o pe Ghenea? » Dimitrov are o nouă cucerire celebră: filmați pe străzile din Monte Carlo

„Dacă mănânci o lună de la penitenciar, dai colțul!” » Dănuț Lupu, despre condițiile de la Rahova: „Să mă ierte doamna Rodica, dar la Marriott era mai ieftin ...”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează