GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Spectacolul de la Roland Garros, prezentat de OPPO, companie lider în tehnologie

Articol de GSP - Publicat luni, 06 iunie 2022 16:51 / Actualizat luni, 06 iunie 2022 16:57

Așii, reverele și lungul de linie ce taie respirația în cadrul intensului Roland Garros au fost prezentate, în 2022, de OPPO, lider global în tehnologie, și Federația Franceză de Tenis (FFT). OPPO promite să susțină sportul alb și în continuare și anunță reînnoirea acordului de parteneriat și pentru ediția turneului de grand slam din 2023.

„FFT este încântată să reînnoiască acest acord cu OPPO, un partener loial cu care împărtășim dorința de inovare. Această colaborare cu un brand internațional ne consolidează strategia de a crește influența Roland-Garros la nivel mondial”, a anunțat Gilles Moretton, Președinte FFT.

Colaborarea dintre Grand Slam-ul parizian și OPPO este axată pe inovație și tehnologie. OPPO a lansat recent o nouă poziționare de brand, „Inspiration Ahead”, care completează și noua semnătură a turneului Roland-Garros, „Move the lines, with style”.

În calitate de partener premium pentru al patrulea an consecutiv, OPPO speră să aducă inspirație din tenis cu tehnologia sa unică de imagini pentru a asista, a surprinde și a împărtăși spiritul energic al terenului de zgură. 

„În calitate de companie tehnologică lider la nivel mondial, ne străduim să îmbunătățim experiențele umane cu inovațiile tehnologice menite să ne ajute nu numai să creștem ca indivizi, ci și să promovăm o societate incluzivă. OPPO Find X5 Pro face acest lucru, oferind fanilor tenisului un smartphone care le dă puterea să creeze și să partajeze conținut autentic și real din momentele remarcabile de la turneul Roland-Garros, fără restricții”, menționează Johnny Zhang, Președinte OPPO Europa Centrală și de Est.

În cadrul turneului 2022, proaspăt încheiat, OPPO, care beneficiază de o vizibilitate extinsă pe terenurile de spectacol ale stadionului, a lansat „RG x OPPO Photo Gallery”, o expoziție digitală de fotografii realizate exclusiv cu OPPO, afișate și în cadrul turneului de la Roland-Garros. Cel mai nou flagship – Find X5 Pro își prezintă, astfel, potențialul imens de a captura imagini unice.  

Și în acest an, OPPO a dezvăluit „Shot of the Day”, un videoclip cu cea mai bună lovitură sau execuție din fiecare zi, postat pe diferitele platforme digitale ale turneului.

OPPO Find X5 Pro duce capturarea acțiunii la nivelul următor, datorită NPU-ului (unitatea de procesare neuronală) MariSilicon X, dedicat filmării și fotografiilor uluitoare, ce depășește provocările la nivel de industrie la capitolul fotografiilor cu lumină redusă.

Cu o concentrare eficientă pe fotografia computațională și AI, MariSilicon X face ca fiecare cadru al videoclipului Ultra Night 4K să fie la fel de curat ca o fotografie statică. Sistemul avansat de imagine al OPPO Find X5 Pro face posibilă surprinderea emoțiilor de la Roland-Garros, cu o reproducere superioară a culorilor, pentru a afișa adevărata vitalitate a terenului pe zgură. Primul sistem OIS (stabilizare optică a imaginii) pe cinci axe aduce o schimbare treptată a stabilității și oferă fotografii mai bune și videoclipuri mai stabile, perfecte pentru momentele câștigătoare.

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează