Comentarii (209)
Doru.S
Doru.S  •  07 Decembrie 2024, 13:40
Postat de robertssandu pe 06 Decembrie 2024, 14:45

Da, Dorule, ai dreptate in felul tau. Oricum stric orzul pe gaste... sa fiti sanatosi.

Nu strici deloc orzul pe gaste, chiar nu e necesara aceasta comparatie aici, dar uita-te in spate sa vezi cate mesaje ai. Esti cumva troll platit?

robertssandu
robertssandu  •  06 Decembrie 2024, 14:45
Postat de Doru.S pe 06 Decembrie 2024, 12:43

Sandule, voteaza cu cine crezi tu, nu fa apologie politica pe aici, nu incerca sa indemni lumea sa faca lucruri contra naturii. Chiar nu e cazul

Da, Dorule, ai dreptate in felul tau. Oricum stric orzul pe gaste... sa fiti sanatosi.

Doru.S
Doru.S  •  06 Decembrie 2024, 12:43
Postat de robertssandu pe 06 Decembrie 2024, 11:49

In multe privinte si eu sunt Anti-Sistem. Daca Georgescu nu debita prostii peste prostii probabil il votam. Dar l-am ascultat si l-am vazut cu ochii mei. Și s-a auto-descalificat rapid. Nu sunt fan Lasconi, mi se pare teatrala, panicata si nu foarte pregatita. Dar nu pot sa votez cu constiinta curata un individ periculos care arata pe fata ca nu respecta niste principii inamovibile ale democratiei si ale statului de drept. Ce votam aici in fapt? Hitler a fost anti-sistem si a fost ales democratic de popor. Nu oricine e Anti-Sistem e automat votabil. Este calea cea mai rapida de a distruge o societate si de a vota pentru haos si nebunie. Orice candidat trebuie sa treaca peste o temeinica verificare rationala. Nu orice schimbare e o buna schimbare. Georgescu nu este nationalist, nu este suveranist, nu este nici patriot. Astea sunt calitati pe care si le-a asumat prin impostura. Oamenii de rand au inghitit gogoasa, dar sincer ii compatimesc si nu ii invinovatesc foarte tare. Probabil vor fi primii care vor deconta greseala in anii care vin. Doar 14% din cei care l-au votat au studii superioare apropo, e o statistica publica.

Sandule, voteaza cu cine crezi tu, nu fa apologie politica pe aici, nu incerca sa indemni lumea sa faca lucruri contra naturii. Chiar nu e cazul

robertssandu
robertssandu  •  06 Decembrie 2024, 11:49

In multe privinte si eu sunt Anti-Sistem. Daca Georgescu nu debita prostii peste prostii probabil il votam. Dar l-am ascultat si l-am vazut cu ochii mei. Și s-a auto-descalificat rapid. Nu sunt fan Lasconi, mi se pare teatrala, panicata si nu foarte pregatita. Dar nu pot sa votez cu constiinta curata un individ periculos care arata pe fata ca nu respecta niste principii inamovibile ale democratiei si ale statului de drept. Ce votam aici in fapt? Hitler a fost anti-sistem si a fost ales democratic de popor. Nu oricine e Anti-Sistem e automat votabil. Este calea cea mai rapida de a distruge o societate si de a vota pentru haos si nebunie. Orice candidat trebuie sa treaca peste o temeinica verificare rationala. Nu orice schimbare e o buna schimbare. Georgescu nu este nationalist, nu este suveranist, nu este nici patriot. Astea sunt calitati pe care si le-a asumat prin impostura. Oamenii de rand au inghitit gogoasa, dar sincer ii compatimesc si nu ii invinovatesc foarte tare. Probabil vor fi primii care vor deconta greseala in anii care vin. Doar 14% din cei care l-au votat au studii superioare apropo, e o statistica publica.

robertssandu
robertssandu  •  06 Decembrie 2024, 11:15
Postat de kuba pe 05 Decembrie 2024, 19:40

Yo, da ia zi matale cam cat e salariul mediu in Londra cu taxe de 20% si cat e pa Bucuresti cu taxe de 40%? Tu stii sa compari merele cu perele despre care vorbesti!???

Evident ca nu doar costul de a trai in Londra este mult mai mare fata de Bucuresti, ci si salariile oferite cetatenilor. Discutia este inutila. Aici vorbim despre Georgescu, individul va trimite Romania nu mai aproape de Occident ca nivel de trai, ci mult mai in urma decat suntem acum. E aproape o certitudine. Singura sansa ar fi ca Georgescu, odata ales de gloata, sa nu faca ce spune ca va face. Sa fie doar un teatru pentru a atrage voturi de la oameni usor influentabili. Slabe sanse. Eu zic ca omul chiar crede ce spune. E un neo-comunist care e suficient de abil sa exploateze mintile mai putin inzestrate ca sa fiu galant.

robertssandu
robertssandu  •  06 Decembrie 2024, 11:07
Postat de parpalache pe 06 Decembrie 2024, 07:20

Era vorba de salariile acordate de multinaționale la noi-comparativ cu cele din țarile DE ORIGINE(adica din Occident)!Iar tu vii sa ne aburești cu salariul...mediu-unde intra și salariile... bugetarilor(un milion de salariați)!Apropo,România este singura țara din UE unde salariile acordate de „multinaționale”(care nu sunt deloc multi naționale)sunt mai mici ca cele de la...stat!Și ar fi trebuit sa știi ca de vreo 7 ani,CAS-ul cea mai importanta contribuție-care iți da dreptul la pensie-este platit de...salariați,nu de angajator!

Normal ca multinationalele ofera salarii mai mici in Romania decat in Occident, e vorba de cerere si oferta. Doamne... tu chiar crezi ca Georgescu iti va oferi salarii ca in Germania? 3-4.000 de euro pe luna pentru romanul de rand? Trezeste-te omule, pana nu e prea tarziu. Salariile vor merge in jos fata de nivelul actual, posibil chiar drastic, in niciun caz in sus. In Vest salariile sunt considerabil mai mari decat in Romania, in niciun caz nu pun la indoiala asta. Singura notiune aberanta (dar e ditamai aberatia) e sa crezi ca acest Georgescu, cu mentalitatile lui de comunist din anii 50, te va aduce mai aproape de Occident in ceea ce priveste nivelul de trai. Cum sa crezi asa ceva? E de noaptea mintii.

parpalache
parpalache  •  06 Decembrie 2024, 07:20
Postat de robertssandu pe 05 Decembrie 2024, 18:05

Ignorand impozitul pe profit, contributiile la stat sunt 40% din fiecare salariu platit de o multinationala. Apoi statul mai ia si TVA de 19% din fiecare cheltuiala pe care o faci cu salariul (mare si in continuare in crestere, nu mic) platit de o multinationala. Plus accize la bauturi, tutun etc. Nu stiu cu ce compari cand spui ca salariile sunt 1/3. 1/3 fata de ce? Avem salariu mediu de 1.027 EUR / luna, peste Ungaria. Aaaa... tu ne compari cu Germania, Elvetia, Belgia... bravo... extrem de buna logica. Oricum discutia nu are rost. Esti un votant antisistem care nu isi da seama cat a progresat Romania in ultimii 20 de ani. Vei afla si asta, dar vei afla si cat de usor poti sa decazi si sa distrugi ce ai construit. Apropo, suspectez ca destul de multi din votantii lui Georgescu sunt din Diaspora. Culmea ironiei si a lipsei de gandire. Sa mergi sa-ti faci traiul intr-o tara vestica, dar sa votezi la alegerile din Romania pentru intoarcerea in era comunista. Asemenea nonsens rar se vede. Si cu asta am cam terminat. Vom vedea luni cu ce ne alegem. Oricum, ma astept ca cei din Diaspora care vor vota Georgescu sa nu dea prin tara prea curand, e aproape sigur ca se-mpute treaba. Sa stea acolo in occident si sa vada ce minunatie au votat pentru viitorul tarii lor. Si sa-si spuna "ce bine ca nu locuiesc in Romania".

Era vorba de salariile acordate de multinaționale la noi-comparativ cu cele din țarile DE ORIGINE(adica din Occident)!Iar tu vii sa ne aburești cu salariul...mediu-unde intra și salariile... bugetarilor(un milion de salariați)!Apropo,România este singura țara din UE unde salariile acordate de „multinaționale”(care nu sunt deloc multi naționale)sunt mai mici ca cele de la...stat!Și ar fi trebuit sa știi ca de vreo 7 ani,CAS-ul cea mai importanta contribuție-care iți da dreptul la pensie-este platit de...salariați,nu de angajator!

parpalache
parpalache  •  05 Decembrie 2024, 19:59
Postat de robertssandu pe 05 Decembrie 2024, 17:41

Cum sa fie preturile mai mari in Romania fata de Vest? Pai ai idee cat e o chirie in Barcelona, Londra, Berlin fata de Bucuresti? E uriasa diferenta. M-am uitat eu acum. Un apartament de 2 camere in Londra, mult la periferie nu in centru e cam 2000 de lire pe luna. In Romania cu 400 de euro stai aproape central, Tineretului. Probabil intr-o zona centrala in Londra dai spre 5000 de lire. Deci cam de 10 ori mai mult. Deci, ce compari de fapt? Ori cumpari mere cu mere ori mai bine facem altceva decat sa pierdem timpul. Un bilet de autobuz in Londra e 10.8 Lei, in Barcelona e 12.7 lei. In Romania e 3 Lei. Deci de 3.5-4.5 ori mai mult. Da-mi un exemplu de capitala vestica sau oras mare din Vest unde e mai ieftin sa traiesti decat Bucuresti. Cu niste exemple.

Iar deviezi discuția!Io vorbeam de prețurile practicate de multinaționale,tu imi dai exemple de prețurile practicate de...români(la chirii) sau de municipalitați-la transportul in comun-(care sunt prețuri...subvenționate)!Zii de prețurile practicate de multinaționale!La medicamente,la materiale de construcții,la carburanți,la gaze,la TOATE!

kuba
kuba  •  05 Decembrie 2024, 19:40
Postat de robertssandu pe 05 Decembrie 2024, 17:41

Cum sa fie preturile mai mari in Romania fata de Vest? Pai ai idee cat e o chirie in Barcelona, Londra, Berlin fata de Bucuresti? E uriasa diferenta. M-am uitat eu acum. Un apartament de 2 camere in Londra, mult la periferie nu in centru e cam 2000 de lire pe luna. In Romania cu 400 de euro stai aproape central, Tineretului. Probabil intr-o zona centrala in Londra dai spre 5000 de lire. Deci cam de 10 ori mai mult. Deci, ce compari de fapt? Ori cumpari mere cu mere ori mai bine facem altceva decat sa pierdem timpul. Un bilet de autobuz in Londra e 10.8 Lei, in Barcelona e 12.7 lei. In Romania e 3 Lei. Deci de 3.5-4.5 ori mai mult. Da-mi un exemplu de capitala vestica sau oras mare din Vest unde e mai ieftin sa traiesti decat Bucuresti. Cu niste exemple.

Yo, da ia zi matale cam cat e salariul mediu in Londra cu taxe de 20% si cat e pa Bucuresti cu taxe de 40%? Tu stii sa compari merele cu perele despre care vorbesti!???

kuba
kuba  •  05 Decembrie 2024, 19:38
Postat de robertssandu pe 05 Decembrie 2024, 18:05

Ignorand impozitul pe profit, contributiile la stat sunt 40% din fiecare salariu platit de o multinationala. Apoi statul mai ia si TVA de 19% din fiecare cheltuiala pe care o faci cu salariul (mare si in continuare in crestere, nu mic) platit de o multinationala. Plus accize la bauturi, tutun etc. Nu stiu cu ce compari cand spui ca salariile sunt 1/3. 1/3 fata de ce? Avem salariu mediu de 1.027 EUR / luna, peste Ungaria. Aaaa... tu ne compari cu Germania, Elvetia, Belgia... bravo... extrem de buna logica. Oricum discutia nu are rost. Esti un votant antisistem care nu isi da seama cat a progresat Romania in ultimii 20 de ani. Vei afla si asta, dar vei afla si cat de usor poti sa decazi si sa distrugi ce ai construit. Apropo, suspectez ca destul de multi din votantii lui Georgescu sunt din Diaspora. Culmea ironiei si a lipsei de gandire. Sa mergi sa-ti faci traiul intr-o tara vestica, dar sa votezi la alegerile din Romania pentru intoarcerea in era comunista. Asemenea nonsens rar se vede. Si cu asta am cam terminat. Vom vedea luni cu ce ne alegem. Oricum, ma astept ca cei din Diaspora care vor vota Georgescu sa nu dea prin tara prea curand, e aproape sigur ca se-mpute treaba. Sa stea acolo in occident si sa vada ce minunatie au votat pentru viitorul tarii lor. Si sa-si spuna "ce bine ca nu locuiesc in Romania".

Yo, nea caisa , esti suprata rau pe Diaspora.....aia care te - a scapat de Dragnea! Lasa ca atunci cand se intorc romanii acasa , voi astia "bastinasii" va umflati plini de parizer la ei si ii luati la rost. Exact cum a facut si madame Lasconi!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 21
Comentează