GSP SPECIAL  »  TRAGEDIE  »  DECES

Au sosit rezultatele testelor ADN în cazul accidentului lui Dan Condrea. Amănunt ciudat dezvăluit de procurori

Foto: Gazeta Sporturilor

Articol de GSP - Publicat marti, 31 mai 2016 13:31

Procurorii au făcut astăzi publice testele ADN și au confirmat că șoferul mort în accidentul de pe 22 mai a fost Dan Condrea, patronul Hexi Pharma.

Aceștia au dezvăluit și amănuntul că Dan Condrea ar fi făcut nu mai puțin de 13 deplasări între Buftea și Corbeanca între ora 17:30 și momentul accidentului, ora 18:47.

"Urmele de culoare brun-roșcat și țesut descoperite pe elementele de caroserie cu prilejul cercetărilor la fata locului prezintă un profil genetic identic cu probele biologice prelevate de la cadavru. Profilul genetic respectiv aparține unui bărbat care este tatăl biologic al minorului C. D. , cu indice de paternitate 5.580.000”, a spus purtătorul de cuvânt al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Ramona Bulcu, conform Digi 24.

CELE 29 DE PĂRȚI ALE INVESTIGAȚIEI GSP:

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion

Comentarii (11)
1010468749031181
Mariana Beleuz  •  02 Iunie 2016, 09:16

Parchetul a spus ca defunctul este tatal minorului, fiul Ulianei, NU a spus ca ESTE Condrea! Toata media a luat ca certitudine ca era Condrea. Dar, daca Condrea nu era tatal biologic al minorului DC ? Poate exagerez, dar este posibil, nu? S-au vazut cazuri cu amante care insala si nu mai stiu al cui este copilul. De ce nu s-au prelevat probe ADN si/sau de la fiica de 10 ani? Daca tot au fost in locuinta lui, nu au gasit o lenjerie murdara, o periuta de dinti, un pieptene, o masina de ras?

10153782942597276
Spancioc Viorel  •  31 Mai 2016, 18:19

Tara *** cat de *** ne cred astia sa afirme faptul ca un om poate sa parcurga un traseu de 40 de km de 13 ori intr-un interval de o ora si cateva minute dupa niste calcule simple 40*13 =520km deci cam cu ce viteza a mers individul???? intreb si eu ca un simplu om care nu prea se pricepe la calcule matematice... ce sa intelegem din asta ca el cand a nimerit copacul mergea ffff incet la 115km/Ora cat de *** ne cred acesti procurori...asta e tara in care traiti dragi romani

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1187927381232112