GSP SPECIAL  »  TRAGEDIE  »  ACCIDENT RĂZVAN CIOBANU

Răzvan Ciobanu, creatorul de modă, a murit într-un accident rutier! Titi Aur: „Dacă ar fi avut centură de siguranță, sunt aproape sigur că era în viață”

Mașina pe care o conducea Răzvan Ciobanu FOTO: libertatea.ro +2   FOTO
Mașina pe care o conducea Răzvan Ciobanu FOTO: libertatea.ro

Articol de GSP - Publicat luni, 29 aprilie 2019 10:17

Răzvan Ciobanu, cunoscut creator de modă, a murit în această dimineață într-un accident rutier.

Tragicul eveniment s-a produs la ieșirea din Săcele spre Năvodari, pe DJ 226, județul Constanța.

Principala „vină”, din primele informații, a fost viteza cu care gonea Ciobanu la ora respectivă și care l-a făcut să piardă controlul volanului.

CE MODEL DE MAȘINĂ CONDUCEA

Ciobanu, 43 de ani, era la bordul unui Range RoverUn adevărat "tanc", care la testele de siguranță a obținut 5 stele (detalii) și costă peste 100.000 de euro. Polițiștii veniți la fața locului au anunțat însă că Răzvan nu purta centura de siguranță, scrie libertatea.ro.

Trupul a fost găsit de un localnic lângă mașină, proiectat afară din autoturism din cauza vitezei.

„În data de 29.04.2019, în jurul orelor 07.15 am fost sesizați de producerea unui accident mortal. Un bărbat, de 43 de ani a condus un autoturism, pe DJ 226, dinspre Năvodari către Săcele și ajungând la intrarea în localitatea Săcele, din cauza neatenției în conducere, a pierdut controlul asupra autoturismului și a părăsit partea carosabilă către dreapta, unde a rulat aproximativ 850 metri, după care a intrat în coliziune cu mai mulți copaci. A rezultat decesul la fața locului a conducătorului auto”
IPJ Constanța


Răzvan Ciobanu

”E greu să mă pronunț, dar din imaginile pe care le-am văzut, sunt aproape sigur că Răzvan nu purta centura, pentru că partea șoferului e relativ întreagă. Chiar dacă ar fi avut niște leziuni ar fi fost găsit la volan, prins de centură. Centura are niște capsule pirotehnice, care în momentul unui accident te strâng de scaun.

Faptul că a mers foarte mult pe lângă șosea înseamnă că ori s-a jucat cu mașina, ori a avut alte motive, altfel nu înțeleg cum să meargă atât de mult pe lângă șosea fără să frâneze. Nu cred că e vorba de sinucidere, pentru că în cazul acesta ar fi intrat violent în ceva. Sigur, toată acțiunea e la viteză mare. Așa cum arată mașina, dacă ar fi avut centură de siguranță, sunt aproape sigur că era în viață și se afla în mașină”
Titi Aur, pilot de curse, conform Libertatea

Playtech: TRAGEDIE! Doliu URIAȘ în politica din România! A MURIT în urmă cu puțin ...

Ianis Hagi și Dennis Man, în centrul atenției la reunire » Ținute extravagante alese de „tricolori”


Comentarii (32)
2129511503793332
Minel Popescu  •  30 Aprilie 2019, 17:59

In toate cazurile,cand pierzi controlul asupra masinii,indiferent in orice imprejurare,automat reduci viteza si opresti masina in cativa metri pesosea asfaltata,cu atat mai mult pe camp,unde efortul de deplasare a masinii este mult mai mare.Daca masina s-a deplasat cca 850 m.inseamna ca soferul a intentionat sa mearga pe acolo ca sa iasa la drumul dorit,pe care il ratase in intersectia prin care trecuse mai devreme pentru ca fiind drogat,nu mai stia unde se afla,conform SMSului gasit in telefon.

400660780736364
Nicu Manole  •  29 Aprilie 2019, 22:53

Sa fim corecti, omul era varza de drogat! Cum dracu sa mergi aproape 1 km pe câmp fara sa franezi? Doar sub influenta drogurilor se poate intampla asta! Si mai e ceva, ce naiba cauta in zona aia izolata la 6 dimineata? El nici nu stia incotro merge de spart ce era, a luat-o in directia opusa!

965157786852203
Catalin Arhire  •  29 Aprilie 2019, 20:46

Eu cred că era deja mort la momentul accidentului( un infarct sau chiar un atac cerebral) altfel nu se explica moartea lui într-o astfel de mașină dar mai ales că nu avea avarii care să pună în pericol viata lui .

Vezi toate comentariile (32)
Comentează